24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Når Tanten og Bent er Babysitter... {{forumTopicSubject}}
.... Går det ikke altid efter bogen
Da svigersønnen ringede og spurgte om ikke vi ville passe lille Karla fra søndag til mandag, var der ikke et øje tørt, tænk et helt døgn hvor vi havde sukker-grisen for os selv.... helt alene
Hun er jo så dejlig nem
Nå... vi skulle blive klogere ...
Da mor havde afleveret hende, startede Karla med at sove til middag, i samfulde 2 timer, mens vi kredsede rastløse omkring barnevognen
Nå... endelig vågnede hun, og var klar til total udnyttelse, leg og ballade
Og vi fik hygget os gevaldigt, hun er bare SÅ kær
Hun blev skiftet, fik aftensmad, og så nattøj på, så bredte vi det store sengetæppe ud på gulvet, så kunne Karla kravle rundt der, mens Bent holdt øje med hende og hunde, samt TV, og Tanten kunne lige gå ud og fodre heste, samt fylde fyret op med piller.
Da Tanten kommer ind 10 min efter, og det var KUN 10 min efter, stod en desperat Bent med Karla holdende i strakt arme ud mod Tanten, og lille Karla var helt ulykkelig opløst i gråd
Så måtte tanten trøste det lille pus, mens hun forsøgte at kigge strengt på Bent : om hvad der så var forgået på de sølle 10 min
Jooo Karla var kravlet over til TV, og Bent havde hevet hende tilbage i det ene ben, og det var nok til at den lille dame fik et anfald Bent mente ikke at det kunne have været SÅ forfærdeligt
Nå, Karla falder ned på jorden igen, og får leget lidt mere, så bliver kl 19, og tid til aftenflaske, og vugges lidt så sover hun , stod der på den lange liste mor havde skrevet.
Som skrevet så gjort, og sukker-måsen sov da også sødeligt, til hun blev lagt ned i sengen
*PLING* sagde øjnene, og straks stak hun i et hyl Hun skulle dælme ikke sove nu
Nå... så går vi lidt rundt med hende, hun bliver jo nok træt, men nææææ nej, damen bliver bare mere vågen og er klar på mere leg og fjas
Og pludselig breder der sig en fæl hørm, så ind på skiftebordet igen, og er man så færdig en hystade hun lige blev Hun havde skidt så det stod efter, men skiftes skulle hun altså ikke men det blev hun nu altså
Så vi sætter os i køkkenet og Karla får lov til at svinge med grydeskeer mm, og hygger sig vældig fint
Da kl nærmer sig de 21,30, skriver Tanten til farmand om ikke lige hun kunne ringe til ham
Han ringer dog selv, og tanten får at vide at hun skal blot sætte sig i en stol og synge for hende mens hun drejer lidt fra side til side.
Øhe... synge ?? Tanten har ikke tænkt sig at give barnet et traume
Nå som sagt, sætter Tanten sig i stolen og anbringer Karla foran sig med ryggen til, og det bliver nu altså til noget : bar ba da dam tralle lu la lej... og Karla prøver at kommer op og sidde... kradser Tanten i hovedet, og prøver at bide hende i fingeren... men får stoppet sutten i munden
Men efter et par min overgiver hun sig og blunder hen.... lige indtil Bent ude på badeværelset kommer med et kæmpe-gab : UUUUUUUUUAAAAAHHHH og Karla spærrer øjnene op og spjætter
Seriøst.... var hun ikke faldet hen igen med det samme var tanten gået ud på badeværelset og havde smidt ham under den kolde bruser
Da hun endelig sover fast, listes hun ind i seng igen, og sover sødeligt.
Tanten og Bent står og kigger på sukker-grisen, hvor ER hun sød, når altså hun sover
Det var lidt af en oplevelse, som vi dog er parate på at gøre igen, så straks lejligheden byder sig
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
feb 2014
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1319 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.813
feb 2014
Det her må du hellere overtage, var hans ord da jeg kom ind igen ... hehehe
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1319 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.813
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.447
aug 2008
Følgere: 1081 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 2.757
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
mar 2008
Følger: 71 Følgere: 1048 Hunde: 2 Svar: 1.897
feb 2014
Sjovt nok har mor brune øjne, far har brune øjne, mormor har blå øjne
Karla har blå øjne lige som sin mormor
feb 2014
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.764
nov 2011
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 4 Emner: 122 Svar: 2.722
Glæder mig også til jeg engang bliver Bedste
feb 2014
Men for søren da.... de små pus der, det er lige før man selv bliver skruk af dem
Bent har sagt : DU skal ikke få nogen gode ideer .... HAHAHAHAHAHA
Faktisk er hun så dejlig og skøn at hele min datters omgangskreds af veninder, der ikke har fået børn endnu, er totalt skrukke
jul 2015
Følger: 2 Svar: 206
jul 2015
Følger: 2 Svar: 206
Når Tanten og Bent er Babysitter...