{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  trafik uheld!!
  • #1   20. okt 2006 mange tak...

Jeg aner ikke hvad den hedder... men det var et MEGET voldsomt uheld... så vil gerne lige se den bil!!!

• #2   20. okt 2006 tror ikke den er den side....

Det er en færdels uheld ved kongensbro tirsdag aften!!

• #3   20. okt 2006 Pil ..det er ikke ulovligt , alle kan tage billeder hvis man vil ...men at det er umoralsk at filme andres ulykke ..er vi enige om ..

• #5   20. okt 2006 Pil>>> jeg har altså ikke taget billeder... og der er ikke bilder af uheldet som sådan men af bilen efter uheldet.. og manden er desværre død af det... og derfor vil jeg godt lige se dem bil om den er helt krøllet eller hvodan den ser ud!!!

• #6   20. okt 2006 PIL .. Det er altså ikke ulovligt , min mand er politimand ..

• #7   20. okt 2006 MGP>>> den der overskrift.dk omtaler ulykken... men intet billede af bilen...!

• #8   20. okt 2006 Synes godt nok også det er usmageligt at tage billeder af ulykker og sætte dem på nettet til "underholdning"...

• #9   20. okt 2006 Mini Smølf.

Ja ..sådan kan man tænke .. men det jeg mest tænker på er , at hvis en i min fam... kom alvorligt til skade ville jeg være ked af at de skulle offentligtgøres , synes man skal respektere privatlivets fred , og ikke være så h****** nysgerrig ..

• #10   20. okt 2006 Jeg personlig er nu altså ikke sur på dem der har taget de billeder.... man kan altid side for eller imod... men jeg personlig vil bare gerne se den bil min kære kollega "røde Erik" kørte galt i... Alle har det af H. til med det, og hans kone er endnu ikke ved bevisthed... så det har ikke engang været muligt at fortælle hende at hendes mand er død... så alle går bare og tripper... og har det skidt... Jeg aner ikke hvad jeg får ud af at se den bil.. men jeg har bare lyst til at se den uden at kunne forklare det nærmere... (og det er ikke bare fordi jeg er en nysggerig dum gås).... så lad være med jeres lamme kommentarer dem kan jeg ikke bruge til noget...!

• #11   20. okt 2006 Mini ...nej det gør man ikke , jeg tænker her mere på de " fotografer " der synes sådan noget er fedt at fotografere ..

• #12   20. okt 2006 Muligt MGP> Men så bør de pårørte da give deres besyv inden billederne udstilles...
    Jeg bliver SÅ arig hver gang jeg kommer forbi et ulykkessted og folk står og glor, tar billeder og hvad ved jeg. De skulle hellere se at lette røven og flytte sig så hjælpen kan arbejde uforstyret og ikke skal bøvle med nysgerige forbipasserende...

• #13   20. okt 2006 Takker MGP... og håber i andre bare vil holde kæft... orker ingen diskution nu.....

TAK!

• #15   20. okt 2006 MGP ..det ved jeg så der er folk der synes det er , de siger de får et kick af det .. hmmm

• #16   20. okt 2006 de billeder af forulykkede biler og andet er kun for at tjene penge ! synes det er umoralsk at svælge i andres ulykke !

• #17   20. okt 2006 Jeg arbejder hverdag med skæbner fra det virkelige liv... at man har en holdning er ok. Men at hænge andres skæbne ud på nettet og andre offentlige steder gavner intet. Der er intet præventivt i det... død og ødelæggelse vælter frem på nyhederne hver dag... det er der heller intet præventivt i... Man lærer desværre kun af bitre erfaringer. Hvilke holdninger man ellers har til, om man virkelig vil bruge sin tid på andre menneskers skæbner eller hellere glæde sig over de gode ting i verden... tja det er vel i virkeligheden op til folk selv. Men husk... der er virkelig folk der har lidt store tab... så gør det ikke til underholdning !!! Så se hellere en Tom og Jerry film.

• #18   20. okt 2006 Der har også været en alvorlig trafik ulykke hernede i dag ved middag. ved at gå på txt side 143 på tv2 kan man læse om det. Min mand så bilerne da han kørte fra arbejde i dag. en far og datter mistede livet.

• #19   20. okt 2006 Der er jo en grund til at Falck har indkøbt afskærmningsteltet, det er jo netop for at få "arbejdsro" på et ulykkes-sted.

• #20   20. okt 2006 Må nu nok sige at jeg er imod at man tager billeder på et ulykke sted. syns det må være hårdt for familieer og jeg vil ikke ønske at sådan noget skulle ses af ens familie. Men må nu nok indrømme at hvergang jeg ser hvor" smadret" en bil blir så kører jeg endnu mere forsigtig i trafikken og har det i bagtankerne. Men jeg tror nu at det hjælper som en "skræmme" kampagne for nogle..

• #21   20. okt 2006 MGP .

Foreskellen ligger nok i , at Politiet tager billeder som bevismatriale , hvilket vil siges at det skal gøres ..

Og så bliver jeg nødt til at logge af , får spisende gæster .

• #22   20. okt 2006 Penelope.. Jeg er heller ikke for at man skal tage billeder af sådan noget. Og syns ihvertfald at der burde være en grænse/ andre muligheder for hvornår sådanne noget må ligges på nettet og er de pårørende informeret. Men det er desværre ikke noget man kan styre, da næsten alle i DK har kamera på deres mobiltlf så er det hurtigt at tage et billed og ligge på nettet.
    Men syns man burde respektere de pårørende i første omgang.

• #23   20. okt 2006 ´Der er vid forskel på om bliver oplyst om ting i verden... vi kan hjælpe og gøre en forskel for, og så direkte at udstille folks skæbner. Jeg skrev at det er op til folk selv om de virkelig vil bruge deres dyrebare tid på at se folk lide eller hellere vil nbruge tiden på gode ting her i verden. Der er STOR forskel på at oplyse og udstille.

• #26   20. okt 2006 MGP... Vi har så nok ikke helt samme indstilling til hvad det vil sige at udstille og oplyse.

• #27   20. okt 2006 Hvis folk når de får kørekort ikke allerede ved hvad der kan ske ved at køre for stærkt... så mener du vil ikke helt ærligt at billeder pludselig kan gøre dem til andre fornuftige mennesker. Ganske almindelige mennesker er da vel vidende om de konsekvenser der er ud fra de handlinger vi gør.

• #28   20. okt 2006 MGP ..for pokker da ...de sider der er linket til er netop IKKE taget af Proff Fotografer ( selv om de gerne vil være det ) ..mwen ganske alm amatør fotografer i et pågældende område med et kamera til rådighed .. at nogle så er mere teknisk dygtig end andre er en hel anden sag .. ..alle disse 112 sider er mest amatørfotografer .. læs optagelsen og du kan se det .

• #29   20. okt 2006 http://www.112-aarhus.dk/viewpage.php?page_id=88

son du kan læse ..stilles der RIGTIG mange krav til fotografen smiley

• #30   20. okt 2006 Og så hopper jeg lige i køkkenet igen ..

• #31   20. okt 2006 Desværre fordi de ikke tænker sig om... men det kan vi ikke desværre ikke lære dem.... der bliver vist film og billeder til køreundervisning i dag... hvad har det hjulpet ???? Tror du virkelig at man kan ændre menneskers syn ved blot at vise dem billeder ?? Som jeg skrev tidligere så arbejder jeg med rigtig mange skæbner hver dag... og tro på mig når jeg fortæller dig at der skal helt andre metoder til.

• #32   20. okt 2006 Jeg er glad for at det hjalp dine drenge.... men tror du nu ike at de ville have fået de samme holdninger hvis blot de havde åbnet for tv avisen ?? Når jeg snakker om at man skal forebygge, så handler det jo i virkeligheden om det jeg startede med at skrive..... oplys, men IKKE udstil. Oplysninger især fra os forældre har den mest præventive virkning. Vi er i virkeligheden de bedste til at vise vores børn den rigtige vej. Og det gælder i alle situationer.

• #33   20. okt 2006 MGP.

ja man skal haver foto som Hobby og ellers

- Du skal have et lovligt transportmiddel, fx. bil, scooter eller andet.
    - Du skal være over 21 år, for at blive fotograf for Team 112-aarhus
    - Du skal have en radio/politiscanner.

Sååå ....tror vi alle kan blive fotograf der ..

• #34   20. okt 2006 jeg ville sq blive tosset hvis jeg så billeder af de trafik ulykker, jeg har været i :o(

kan godt forstå dig Rita D, hvis du kender personerne meget godt du vil se de billeder, ellers kan jeg ikke.

• #36   20. okt 2006 Ja jeg kan da kun give Pil ret - det er sgu sygt og uetisk at smide sådanne billeder i cyperspace - præventiv virkning eller ej.
    Det er sygt at tage billederne og det er sygt at sidde og søbe over andres død og ulykke.

/ Trine

• #37   20. okt 2006 usmageligt imø. og ja velkommen til en pressefotografs verden og han er enda uddannet. knips først og hjælp bagefter *øøørl* jeg ville ikke kunne sove om natten.

mennesker der forhindrer politiet og reddere i at gøre sit arbejde for at få stillet deres egen nysgerrighed eller kan finde på at ligefrem gribe mobilen eller lommekameraet for at få et minde med hjem til kaffebordet hos lillemor og resten af danmark, mangler imø empati og moral smiley

Kommentér på:
trafik uheld!!

Annonce