Ang løbetid {{forumTopicSubject}}
Min fb tæve på snart 2 år har været i løbetid siden den 19. februar ca.
Så vidt jeg har forstået er de i løbetid i 3 uger og det er i den midterste uge de er mest spændene for hanhunde.
Hun burde jo snart være færdig med løbetiden, men det er først nu at hendes labrador ven er helt elektrisk over hende, og hun er bestemt ikke afvisende. Er det normalt?
Hendes tidligere løbe-tider har været lange, og hun blev derfor scannet. Den viste lidt fortykkelse slimhinder men ikke noget alarmerende..
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 158 Svar: 12.844
Ikke lad hende lege med andre under løbetid. Det stresser hundene og der skal få sekunders fravær fra dig til, for at skaden er sket
jul 2013
Følger: 3 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 186
Vi deler dog have med mine forældres labrador han, vi sørger for at de er ude på skift. Men kan se labradoren snuser hele haven minutiøst rundt når min har været ude, og når hun ser ham vil hun så gerne ud.
Men så vil jeg ikke bekymre mig mere, tak : )
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.118
mar 2009
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 13 Emner: 54 Svar: 1.376
(Og hanhunden var en Finsk Lapphund på 34kg, thank god for at ejerne var ansvarlige nok og tog hende til dyrlæge for at få abortsprøjte og ikke bare tænkte at det nok gik i sig selv..)
jul 2013
Det er min første tæve så der er meget nyt.
Kan det passe at hun ligesom afmærker mens hun er i løb? Hun tisser mange gange små sjatter når vi går tur. På et tidspunkt tissede hun bevidst på noget rensdyr-hømhøm
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 47 Hunde: 11 Emner: 78 Svar: 7.905
Ghini blev parret på dag 19 og 20 i løbetiden og fik 6 dejlige hvalpe, vi fik taget progesterontest, så tidspunktet var det absolut optimale.
Det er også normalt at tæver markerer oftere, når de er i løb. Igen Ghini, hun markerer altid mange gange på en gåtur og gerne højt (står på forben) men når hun er i løb er det helt tosset, så kan hun ikke gå mange eter uden at afsætte et par dråber.
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 158 Svar: 12.844
Lad dem kun være sammen overvåget og observer deres signaler.
jul 2013
Ang løbetid