{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.541 visninger | Oprettet:

Flyve med Ryanair {{forumTopicSubject}}

Vi skal til Barcelona i næste weekend og skal flyve med Ryanair. Jeg kan simplelthen ikke overskue deres regler om bagage smiley
Jeg har læst mig til håndbagage op til 10 kg + 1 lille taske.... Betyder det, det er al min bagage jeg skal bruge på turen? Intet der skal tjekkes ind som normalt?
Jeg skal have min kamarataske med, som jo vejer en del, men vil da egentlig også gerne have noget rent tøj med smiley

Nogen med erfaring, der kan hjælpe?

På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flyve med Ryanair
  • #1   6. mar 2016 Held og lykke! Det er virkelig et lorte selskab. Du skal bestille indtjekket bagage ellers må du kun have håndbagage.
    husk at tjekke ind hjemmefra online og print bordingpass, det koster omkring 350 kr pr person at få det i lufthavnen

• #4   6. mar 2016 Bagage skal tilkøbes ved bestilling af billetterne. Det er det vildeste skodselskab.

• #5   6. mar 2016 Hmm, det med toiletsager kan da godt give et problem smiley Dvs. Man ikke må have shampoo/balsam, solcreme osv med, hvis det er over 100 ml?
    Ej, føler mig totalt blond her smiley Rejser normalt kun på charter med 20 kg bagage inkl. smiley

• #6   6. mar 2016 Væskereglerne gælder for alle flyselskaber, det har noget at gøre med flysikkerheden, skal du have mere med, så skal det i bagagen der tjekkes ind.

Ved Ryanair skal du tilkøbe bagage som du tjekker ind. Ellers må du kun have det med som de oplyser.

Generelt er det sådan med Ryanair at de oplyser prisen på den mest skrabede rejsemulighed og så betaler du ellers ekstra for resten, så det er en god ide at lægge det hele samme for at få den samlede pris inden du bestiller og betaler, så du er sikker på at de nu også er billigere end de andre selskaber.

Når det så er sagt, så synes jeg de er okay til kortere ture, så længe man bare er opmærksom på alt det der står med småt.

• #7   6. mar 2016 Jeg har lige rejst med Ryan Air til Portugal og rejser igen med dem til London i Maj.. Jeg var i Portugal i 6 dage og kunne have alt med i de 10 kg inkl ekstra håndtaske (DAY taske), som faktisk var tom da jeg tog afsted og endte som souvenirtaske smiley

De 100 ml rakte længere end jeg troede og havde de 100 ml til hele ugen + ekstra.

Men ja, maks 100 ml væske i håndbagage og så må du have en kuffert (der er nogle regler ift til størrelse) + en ekstra håndtaske smiley

• #8   6. mar 2016 Vi skal jo gudskelov lov kun være væk fra fredag morgen til mandag aften, så mon ikke det går smiley
    Vi er en gruppe på 14 og det er ikke mig der har valgt Ryanair. En del af de 14 skal ned og løbe marathon. Jeg er bare med som heppekor og fotograf primært for min mand smiley

• #10   6. mar 2016 Du må have alle de 100 ml flasker med, som kan være i en 1 liter klar genlukkelig pose.
    Køb et sæt genopfyldelige flasker på apoteket/matas/normal og hæld over. Du behøver jo ikke en halv liter shampoo til fire dage smiley

Jeg har rejst 100 gange med Ryan Air. Det fungerer som det skal. Jeg anser det som det samme som at tage med DSB

Man kan have temmelig meget med i 10 kg.

• #11   6. mar 2016 Når jeg rejser bruger jeg så vidt muligt rejseflasker. Jeg rejser med indchecket bagage, så jeg tænker at jeg ville få endnu mere glæde af dem hvis jeg kun skulle have håndbagage med.

Jeg kunne måske endda finde på at købe mig til ting, hvis jeg vidste at jeg skulle til et land hvor de havde ting jeg kunne bruge til f.eks. hårvask etc. smiley

profilbillede
  • Niels T
    Niels T Tilmeldt:
    mar 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #12   9. mar 2016 Jeg fandt denne artikel som har hjulpet mig med gode råd til at komme billigt afsted med lavprisselskaberne.
    http://www.travelmarket.dk/blog/tag-kun-haandbagage-med-paa-storbyferien/

• #13   9. mar 2016 Tak Niels, den var brugbar smiley

Kommentér på:
Flyve med Ryanair

Annonce