{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Socialrådgiver? (læs ansøgning)
  • #1   2. mar 2016 Du er velkommen til at sende den til mig, er netop gået i gang med andet år på Frederiksberg og søgte også ind via kvote 2 med "motiveret ansøgning"

  • #2   2. mar 2016 Du må gerne sende til mig! Jeg er socialrådgiver og arbejder indenfor beskæftigelses området smiley

  • #3   2. mar 2016 Tusind tak, jeg sender den til jer begge smiley

  • Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 492
    #4   3. mar 2016 Jeg tænker om du evt. har ønsket andre uddannelser også? Hvis nu det værste sker og du ikke kommer ind.
    Ellers hjælper jeg gerne med at finde lignede uddannelser.

    Har du læst på nettet om hvad de ligger vægt på i kvote 2 og evt. snakket med undervisere og studie vejleder på uddannelsen?

    Har du brug for hjælp siger du bare til .

    Og held og lykke med ansøgningen. smiley


  • #5   3. mar 2016 Hunden
    Jeg burde også ønske andre uddannelser, men da jeg har haft ret svært ved at finde ud af hvad jeg gerne ville søge ind på, er det ikke så let..
    Men hvis du kender uddannelser som minder om og som ikke kræver et meget højt snit hører jeg rigtig gerne om det smiley


  • #6   3. mar 2016 Je har læst en masse om uddannelsen og også hvad de lægger vægt på, på kvote 2 og hvad en god ansøgning bør indeholde.

    Jeg var til åbent hus sidste år hvor jeg hørte om uddannelsen og snakkede med nogle forskellige

    Og mange tak smiley


  • Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 492
    #7   3. mar 2016 Jeg tænker at fx administrations bachelor uddannelsen kunne være et alternativ. Den uddannelse er rimelig ny, så der er endnu ikke noget adgangs krav på gennemsnittet.
    Tænker umiddelbart at den godt kunne være et alternativ.
    Jeg læser sekv på første år på administration bachelor uddannelsen.

    Men det er super svært hvad man skal.
    Sig endelig til hvis jeg kan hjælpe med noget.


  • #8   6. mar 2016 Tusind tak for forslaget det vil jeg helt sikker se nærmere på smiley der kan jeg også sagtens være med på kvote 1 så jeg ikke skal til at bøvle med en ny ansøgning, det er dejligt smiley

  • Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 492
    #9   6. mar 2016 Det var så lidt. Sig endelig til hvis jeg kan hjælpe med noget. smiley

Kommentér på:
Socialrådgiver? (læs ansøgning)

Annonce