{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

Det der med at gå med livrem og seler..... {{forumTopicSubject}}

Kort fortalt:
Jeg fik en arbejdsskade i sidste del af min praktik som sosu-hjælper i maj 11. Efter genoptræning osv blev jeg optaget i juni 15 med slut dec. 15 så jeg kunne få den afsluttet, og efter planen blev jeg færdig i dec. 15.
Jeg blev ringet op af min gamle chef ( fra praktikstedet) hvor hun tilbød mig et afløserjob, hvilket jeg selvfølgelig sagde jatak til. Jeg ringede så til job og kompetencecenteret ( sagsbehandler) der meldte mig til supplerende kontanthjælp, men sagen er den jeg har haft mellem 23 og 28 pr uge, bare her i den første måned, så overvejer kraftigt at melde mig ud af systemet.
fordelen er jeg er fri for den møgkontrol der er som arbejdsløs ( kh-modtager). Og har jeg under 25 timer i ugen skal jeg i praktik de andre dage, hvilket jeg er drøntræt af.
Ulempen er indtægten som afløser er usikker, jeg ved godt gevinsten ved suppelerende kh-modtager er meget lille, hvis den overhovedet er der

For dælen vil jo heller ikke risikere at komme til at stå uden indtægt en måned

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det der med at gå med livrem og seler.....
Kommentér på:
Det der med at gå med livrem og seler.....

Annonce