24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.008
Hehehehe :D Hehehehe :D
I går da Bent havde været i bad, og skulle have rent tøj på, lød der et fortvivlet råb inde fra tøjskabet af ...
Skaaaaat..... hvorfor har jeg ingen underbukser ??
Det har du da osse, de ligger da på hylden
Neeej.... der er ingen
Tanten fare ind og kigger efter, jamen dog, der ligger hele 3 par hvide
Jeg vil ikke have hvide underbukser på Hvor er alle de blå henne af ?
De er smidt i skraldespanden
JAMEN HVORFOR ? Det var jo mine ynglingsbukser
Ja, det kunne også ses på dem, Helt ærligt Bent, du er for gammel til at rende rundt i bundløse underhylere
Resultat var at hvis han ikke skulle rende rundt med måsen bar, måtte han tage et par af de hvide, meeeen.... eftersom det er lidt siden de har været brugt ( hvis de nogen sinde har været brugt ) at elastik sprang på de første 2 par, mens det sidste holdt, de var dog åbenbart krøbet lidt mens de har ligget i skabet, for han kunne dårligt hive dem op over måsen, og da han havde fået dem på, dækkede de kun halvdelen af hans mås
Jeg lå flad på sengen af grin ... hold da op et cirkus
Så var han mopset resten af aften, og påstod her til morgen at han godt kunne forstå hvorfor nogle kvinder ikke brød sig om tanga trusser... De dækker ikke en skid og det føles som om at de sidder i revnen hele tiden
Til skræk og advarsel skal han lægge måtter ud inde ved Høje Taastrup, så hvis i ser en der der står foroverbøjet med bar mås, så er det altså bare Bent .
Så Hvis man ikke kan tåle at se det, så skal man vælge en anden vej på job i dag
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.000
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.008
Selv om hun er en gammel bondekone, så ved hun åbenbart godt hvad der forgår når de unge mennesker går i byen, og så var han NØDT til at have nye fine underhylere på
Hun har så godt nok siden da haft givet ham nogle i fødselsdagsgave for et par år siden, og der var små tegninger af får der boller
Bent mumlede noget om at hans far vist nok måtte tage hans mor en tur til optikker
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 31 Svar: 5.478
Hehehehe :D