447 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hehehehe :D Hehehehe :D

I går da Bent havde været i bad, og skulle have rent tøj på, lød der et fortvivlet råb inde fra tøjskabet af ... smiley

Skaaaaat..... hvorfor har jeg ingen underbukser ?? smiley

Det har du da osse, de ligger da på hylden smiley

Neeej.... der er ingen smiley

Tanten fare ind og kigger efter, jamen dog, der ligger hele 3 par hvide smiley

Jeg vil ikke have hvide underbukser på smiley Hvor er alle de blå henne af ?

De er smidt i skraldespanden smiley

JAMEN HVORFOR ? Det var jo mine ynglingsbukser smiley

Ja, det kunne også ses på dem, Helt ærligt Bent, du er for gammel til at rende rundt i bundløse underhylere smiley

Resultat var at hvis han ikke skulle rende rundt med måsen bar, måtte han tage et par af de hvide, meeeen.... eftersom det er lidt siden de har været brugt ( hvis de nogen sinde har været brugt ) at elastik sprang på de første 2 par, mens det sidste holdt, de var dog åbenbart krøbet lidt mens de har ligget i skabet, for han kunne dårligt hive dem op over måsen, og da han havde fået dem på, dækkede de kun halvdelen af hans mås smiley smiley

Jeg lå flad på sengen af grin ... hold da op et cirkus smiley

Så var han mopset resten af aften, og påstod her til morgen at han godt kunne forstå hvorfor nogle kvinder ikke brød sig om tanga trusser... smiley De dækker ikke en skid og det føles som om at de sidder i revnen hele tiden smiley

Til skræk og advarsel skal han lægge måtter ud inde ved Høje Taastrup, så hvis i ser en der der står foroverbøjet med bar mås, så er det altså bare Bent .
Så Hvis man ikke kan tåle at se det, så skal man vælge en anden vej på job i dag smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hehehehe :D
  • #2   16. feb 2016 Altså, mænd og deres T-shirts og underbukser er en hel videnskab, som jeg for længst har opgivet at finde hoved og hale i. smiley

• #3   16. feb 2016 Den gang Bent blev singel-far, kom hans mor tit forbi, tilbød at passe datteren mens han tog en tur i byen, og havde en gave med til sin voksne søn, og det var... hold nu fast... 2 par nye underbukser smiley smiley

Selv om hun er en gammel bondekone, så ved hun åbenbart godt hvad der forgår når de unge mennesker går i byen, og så var han NØDT til at have nye fine underhylere på smiley

Hun har så godt nok siden da haft givet ham nogle i fødselsdagsgave for et par år siden, og der var små tegninger af får der boller smiley
    Bent mumlede noget om at hans far vist nok måtte tage hans mor en tur til optikker smiley smiley

• #4   16. feb 2016 Åh, det gav et godt grin, men, stakkels Bent. Hvad han ikke må lægge navn til. smiley

Kommentér på:
Hehehehe :D

Annonce