826 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 36 Svar

Dating Dating

Halløj alle sammen! jeg elsker at kommunikere med jer!:D Håber i har en god dag indtil videre... Jeg vil godt snakke om dating. Jeg vil rigtig gerne være matchmaker!:D haha! Jeg har nemlig en kærlig, intelligent og smuk veninde jeg rigtig gerne vil gør glad og have at hun skal tage på dates. Hun vil aldrig med mig i byen, så jeg kan aldrig introducerer hende til nogen, men jeg vil så gerne have at hun dater altså! jeg har sagt til mig selv at 2016 vil jeg hjælpe andre! jeg vil have hun skal date! have et seriøst forhold whatever hun vil have. hun er 25 tror jeg eller bliver det om lidt men hendes sjæl er som en 80 årig. Hun går op i nogle helt andre værdier end hvad os "normaleunge" har. Hun arbejder med mennesker og hjælper dem med deres livsproblemer, frygt, ensomhed, vægttab, kriser, og hun motivere folk. Holder taler i skoler osv. Hun donerer så mange penge konstant til at mætte sultne maver i udlandet og herhjemme. Engang var vi i H&M og vi gik forbi toppe og andre rester der kostede 20kr 50 kr. og hun købte for ca 800 kr. for at give det til små børn og unge piger hun mødte på gaden/landsbyer i morroco da hun var ude og rejse med arbejdet, derudover redder hun dyr osv.. the list goes on!.. Hun er så fantastisk og fortjener at finde kærlighed. (synes JEG) når jeg spørger hende så siger hun at hun ikke er desperat for at "bare" være i et forhold og at hun har ikke mødt en mand som har et godt hjerte og sind. Sååååå smiley jeg tænker kender i nogen? ved I hvad jeg burde gør? har i gode råd ? Har i en perfekt mand i familien som i også tænker skal ud og date som er helt fantastisk!?? smiley Jeg vil bare rigtig gerne finde en god match til hende! burde jeg lave sådan nogle falske profiler og lade som om jeg er hende? smiley - SOM I FILMENE ?? HAHAH DET VIRKER JO I FILMENE?! smiley I MÅ MEGET GERNE KOMME MED NOGLE BUD

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dating
  • #2   28. jan 2016 Jeg ville lade hende om sit kærlighedsliv. Og jeg ville personligt blive stik tosset, hvis nogen oprettede profiler i mit navn. smiley
    Mon ikke at hun finder en sød mand, når tiden er inde til det
    smiley

• #3   28. jan 2016 Tak Lis.. smiley det kan godt være jeg dropper det men hvad nu hvis der er to singler der passer godt sammen men mangler en match maker tænker jeg smiley ?

• #4   28. jan 2016 Tror aldrig hun selv finder en.. tror ikke engang hun ved hvordan man flirter ? smiley

• #5   28. jan 2016 men tak for svarene smiley Jeg tænker over det..

• #6   28. jan 2016 Hej.

Du skriver meget om hvad du synes og du mener.

Men det som afgør det hele er hvad hun mener og ønsker?
    Måske bliver hun glad for dine ønsker om hun skal have der godt - måske bliver hun sur, fordi du blander dig i noget du ikke har ret til at blande dig i?

Hvis hun er aktiv med frivilligt socialt arbejde, tager aktiv stilling til politik og andre ting i samfundet, så er jeg ikke i tvivl om at hun nok skal finde en, hvis hun vil.
    Og er hendes værdier grundlæggende forskellige fra dine værdier og dine venners værdier, er det nok usandsynligt at du kan finde en som er et godt match.

Og så er det forresten svindel at oprette profiler i andres navn.

• #7   28. jan 2016 Hadede at mine veninder ville parre mig sammen med andre og parrede kun folk sammen hvis de ønskede det. Ville heller tage hende med ud som en veninde og hygge mig med hende og når hun føler tiden er til at date, kommer hun helt sikker af sig selv..

• #8   28. jan 2016 Dating på et hundegalleri simpelthen.... Det er dælme random.

• #9   28. jan 2016 Hej Helene .. ja jeg hører hvad du siger. derfor jeg skriver herinde for at høre jeres meninger smiley og også fordi at jeg ikke selv kender nogen der vil passe til hende .. hehe

• #10   28. jan 2016 Derfor det hedder off topic smiley
    Jeg synes det er perfekt- hun elsker også hunde og har hund. HG er perfekt !<3

• #11   28. jan 2016 lad være, er det bedste råd smiley Hun skal nok finde en hvis hun vil have en. Og man behøver ikke være mester i at flirte eller noget som helst for at finde den rigtige kæreste smiley Man behøver heller ikke gå i byen, hvilket jo egentligt også ville være lidt tåbeligt tænker jeg, når det nu ikke interessere hende, for fyren må jo være i byen fordi han kan lide det.

Jeg har aldrig drukket, har aldrig været i byen. Jeg er lige knap 21 år gammel, og fandt min kæreste på internettet som 15 årig, vi havde 5 års dag i november. Så ja ingen flirten, vi klikkede bare.

Når din veninde er klar til en kæreste så skal hun nok finde en, indtil da, lad hende leve som hun ønsker.
    Har du tænkt på, at det måske kan være fordi hun netop har så travlt med at rejse og hjælpe andre, at hun ikke føler for at være "bundet" til en anden på den måde. At hun faktisk bare nyder friheden til at gøre hvad hun har lyst til og slet ikke er ked af ikke at have en kæreste? smiley

• #12   28. jan 2016 Ansofie - jeg elsker at hygge med hende og det er rigtig godt det du siger. Jeg er i et forhold og har været siden gymnasiet .. vil så gerne på dobbelt date med hende og hendes date. det er så mærkeligt med mig, min kæreste og hende. hun føler så altid sån lidt utilpas som 3. hjul

• #13   28. jan 2016 Hvad med at du siger til veninden at DU vil møde nye mennesker? Og at du gerne vil bruge mere tid med venner?
    (Hvis du er åben for det)

Og spørg hvilke aktiviteter hun er åben for? Lige fra at se museer, gå på cafe, være aktiv i boligforeningen til undervisning i lektiecafe?
    Placerer man sig hvor andre mennesker er, møder man nye mennesker, nogle kan blive venner... Eller andet!

• #14   28. jan 2016 solvej - god besked! det lyder godt og tillykke med dit forhold:D ja det er også rigtigt. men hun er ikke engang online eller noget ? jeg bekymre mig lidt for hende. hun vil aldrig som dig finde nogen på nettet. hun havde at sidde med computer.. haha

• #15   28. jan 2016 Helena Rigtig god ide !! smiley

• #16   28. jan 2016 Tak smiley Hvis hun ønskede en kæreste og ønskede at finde en online, så gjorde hun det jo nok. Jeg tænker så lidt, at hun hvis hun rejser ud og generelt kommer i kredse hvor de hjælper, møder hun måske også folk der, som har samme passion for det, og på den måde støder ind i en sød fyr en dag smiley

Men hey hun er altså kun 25 år gammel (samme alder som min kæreste) og man behøver altså ikke have en kæreste i den alder. Det er nu hun skal nyde at være fri til de ting hun ønsker og så skal kæresten nok komme en dag.

Det er fint at hjælpe, hvis hun selv beder dig om det, men ellers lad være, for det lyder lidt på mig, som om det egentligt er mere dit ønske end hendes, og du risikere at skubbe hende væk fra dig, hvis du presser hende til ting hun ikke vil.

• #17   28. jan 2016 "vil så gerne på dobbelt date med hende og hendes date. det er så mærkeligt med mig, min kæreste og hende. hun føler så altid sån lidt utilpas som 3. hjul "

Så kan I to vel gå ud sammen og hygge jer. Det kan du vel selvom du er i et forhold? Jeg er så gammel at jeg ville blive RASENDE hvis en "veninde" var så insisterende. Det hele handler om hvad DU vel. Hun har meldt ud. Så lad hende finde manden selv med mindre hun beder om hjælp.

Siger hende der var 40 før hun fandt HAM.

• #18   28. jan 2016 Hun lyder som et dejligt menneske, med et godt indhold i livet, et godt hjerte og mindst en god veninde der vil hende et bedste, men husk det bedste er ikke det samme for os alle, og så længe hun ikke selv efterlyser hjælp af den type, eller problematiserer de manglende dates/kærester , så synes jeg du skal nyde hendes venskab som det er og I skal hygge jer med de ting I nu har sammen ...

• #20   28. jan 2016 Jeg syntes du lyder som en rigtig god veninde, der bare vil hende det aller bedste. Jeg kan godt lide din tanke, men at slæbe hende i byen vil nok ikke være der hun vil finde sig sin perfekte partner. Hvis jeg var dig, ville jeg udnytte hendes interesser - altså møde nye mennesker til den type arrangementer hun kan lide.

Man skal passe på med at blande sig for meget i andres liv, hvis du presser hende vil du bare risikere at skubbe hende væk fra dig. Men tag hende med ud, tal med folk sammen med hende. Hun skal bare nyde livet nøjagtig som hun føler bedst for, og pludselig skal det hele nok komme af sig selv smiley

• #21   28. jan 2016 Måske du skulle lade hende selv bestemme om hun vil date? Og hvem hun i så fald vil date?

Hvem siger det er en mand fx? At blande sig i andre folks kærlighedsliv kommer der sjældent noget godt ud af...

Personligt ville jeg faktisk blive temmelig mopset hvis folk gjorde det ved mig...

• #22   28. jan 2016 Matchmaker? Neej! Du gør det i bedste interesse - men din veninde HAR sagt at hun IKKE er interesseret smiley Du siger at du gerne vil have at hun skal have et forhold - men har du tænkt på, hvad hun vil?
    Det du synes er bedst, er måske ikke det der er bedst for hende. Jeg ville også blive godt træt af at min veninde prøvede at "matche" mig. Det kan endda blive rigtig ubehageligt for hende. Du vil det bedste for din veninde, men lyt i stedet på hvad hun siger smiley

• #23   28. jan 2016 Punkt 1: spørg om hun overhovedet er interesseret i at blive leget kirsten giftekniv med - er svaret nej, så skal det respekteres.
    Punkt 2: er svaret ja, så spørger du hvad HUN er interesseret i.

Lige nu har du de bedste intentioner, men det lyder umiddelbart som om at du kigger efter hvad DU synes hun skal..... og det er absolut ikke nødvendigvis det hun er på udkig efter... og er hun overhovedet på udkig efter noget?
    At du gerne vil dobbeltdate... det er så DIT behov du vil tilgodese her, ikke helt så meget hendes. Har du overvejet at hun måske slet ikke er interesseret i at finde en kæreste på nuværende tidspunkt. Newsflash - nogen mennesker trives ganske fint uden at have et vedhæng på.
    Det allersidste du skal finde på, det er dælme at oprette noget i hendes navn - udover at det er ekstremt grænseoverskridende, så er det osse piv-ulovligt. Og hvis nogen gjorde det med mig, så var det venskab nok ret så hurtigt slut.

• Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    nov 2008

Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 435
    #24   28. jan 2016 Er hun interreseret i hunde? smiley
    Ej bare spas.
    Hun lyder som et varmt menneske, men tænker for lidt på sig selv til at jeg gerne ville møde hende.

• #25   28. jan 2016 Nu har jeg lige læst dine svar i tråden og det der falder mig ind er altså: det er ikke dit ansvar at hun får en kæreste, og det er heller ikke dit ansvar at sørge for om hun kan flirte eller ej. Det lyder som en kontant udmelding men det er faktisk det, jeg får indtrykket af; at du meget gerne vil tage det på dine skuldre at hun får sig en kæreste. Men det er ikke og vil aldrig blive en andens ansvar smiley
    Jeg er snart 21 år og har aldrig haft en kæreste. Min mor vil så vældig gerne snakke om det. Der er intet mere belastende end at blive presset sådan! Så tænk også over hvilket pres du lægger på din veninde hvis du hele tiden vil have at hun skal have en kæreste nu nu nu smiley

• #26   28. jan 2016 Det bedste man kan gøre her i livet er, at acceptere, at andre ikke er, som en selv smiley
    Se på om hun er glad trives hun og nyder hun livet smiley
    Hun lyder til, at hun godt kan handle på tingene og gøre det der føles rigtigt for hende.
    Og hvis du rigtig gerne vil hjælpe hende så accepter hende der, hvor hun lige nu er i sit liv smiley

• #27   28. jan 2016 Du skal blande dig helt og aldeles 110% udenom din venindes kærlighedsliv...
    Om du mener hun skal have en til at "hjælpe sig" er så ikke iorden hvis ikke hun selv ønsker hjælp..
    Hun skal nok selv klare det, om hun kan flirte eller ej...

Så du skal ikke blande dig, nej.

• #29   28. jan 2016 Den vigtigste forudsætning for at HJÆLPE andre, er at sætte sig ind i DERES behov.

Det her er dit behov - ikke hendes.............

Måske savner hun at I to kunne lave ting sammen uden din kæreste? Og uden at bliver belemret med dine "krav" til at date, finde kæreste etc.

• #30   28. jan 2016 Hvad er der nu galt i, at være single smiley syntes også at du skal droppe det Kirsten giftekniv halløj, alle kan finde ud af at flirte, men ikke alle sætter date/flirt/kæreste højest i verden, hvis hun virker som en glad pige, så vær glad på hendes vegne, for at hun har indhold i livet, der giver mening for hende.. Alle mennesker er forskellige, heldigvis smiley hvis du er en god veninde, så respekter hendes valg i livet og nyd jeres venskab

• blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 1.068
    #31   28. jan 2016 Jeg hører dig kun tale om hvad du vil, ikke hvad din veninde ønsker for sig selv. Det virker som om du ikke kan forstå at andre ikke har det samme behov for at skulle være i et forhold som dig!

Hvad skulle der være galt i at være selv og nyde livet som ung og singel? Det lyder til at hun både rejser og gøre ting hun holder af. Skal det partout omfatte en partner i så ung en alder, når hun har et helt liv foran sig?

Tvivler på, at du ville værdsætte hvis hun insisterede på, at du forlod din kæreste fordi det er for ungt at binde sig i så seriøst et forhold.

• #34   28. jan 2016 Nøj jeg havde slået flik flak smiley mest tænker jeg STOP FOR GUDS SKYLD DIG SELV ??

• #35   28. jan 2016 For nogle er dating og det at have en kæreste ikke nødvendigvis det de sætter højst på listen over ting de har behov for.

• #36   28. jan 2016 Hehe Indica, det med at opfatte en flirt, er du bestemt ikke alene om, men syntes bare TS fik sin veninde til at lyde "dum" samt at folk har deres egen måde at flirte på smiley tænker også, at hvor ved TS fra, at veninden ikke kan finde ud af at flirte, måske har veninden bare ikke mødt nogen der er værd at flirte med smiley

• #38   28. jan 2016 Jeg er single på 5 år og jeg ville edder broderme blive tosset, hvis jeg havde en "veninde" som dig..

Ikke på vilkår om jeg ville finde mig i at blive leget Kirsten Giftekniv med..
    Hvis jeg vil have en kæreste så skal jeg dælme nok selv finde ham ! UDEN hjælp !

Så som så mange andre her i tråden, siger jeg også at du skal blande dig helt uden om.. smiley

• #40   29. jan 2016 I det hele taget skal du nok gennemlæse dit oprindelige indlæg og se hvor mange gange dine ønsker for hende er forbundet med 'jeg'.
    Ikke én gang er der nævnt at I har haft en snak og at hun har ytret at hun faktisk godt kunne tænke sig en kæreste. Dit indlæg er seriøst præget at mig-mig-mig. Og det er dér at der er alvorligt problem i mine øjne.

• #42   29. jan 2016 God pointe isabelle

• #44   29. jan 2016 Som de andre siger, er hun med på at du matchmaker? Jeg kan huske da jeg var single, til sidst turde jeg næsten ikke tage til fest, middag, fælles tamtam og hvad der nu ellers blev arrangeret, fordi veninderne tit liiiiiige havde inviteret en eller anden fyr med som de synes passede perfekt til mig.

Det var altså lidt belastende.

• #46   29. jan 2016 nu er der jo ikke umiddelbart noget der tyder på at andre end TS drømmer om at hund får kæreste på.. såååå deeet

Kommentér på:
Dating

Annonce