{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.523 visninger | Oprettet:

Hjælp til drengenavn (menneske baby) {{forumTopicSubject}}

Okay et lidt mærkeligt men forhåbentlig hyggelig tråd.
Sagen er den, at min søster venter sig en lille baby dreng, og de har allerede fundet et navn, MEN hun holder det altid hemmeligt til baby er født, og vi laver derfor gætte konkurrence. Sidst gættede jeg rigtig, da hun fik en lille Jonathan, men denne gang kan jeg simpelthen ikke finde det navn, hvor jeg tænker at det skal han hedde. Så i må meget gerne komme med alle de navne i kan komme i tanke om, så jeg kan få gættet noget. smiley

Hun har sagt at hvis han bliver født den 28 januar (det er min mors fasters 100 års fødselsdag, hun hedder Johanne) kommer han jo nok til at hedde Johannes til mellemnavn, så det bliver det ikke.

Derudover har hun sagt at han IKKE kommer til at hedde noget med samme start eller slutning som de andre.
Altså kommer han ikke til at hedde noget med:
Nichlas
Marius
Jonathan

Det er et navn på flere stavelser, men hvor mange stavelser der er vides ikke.
Hun snakkede derudover om at det var et navn, som de overvejede da de ventede Nichlas i 2004, og hun troede at det var et top 50 navn, men det var det ikke, for fandt en top 50 fra dengang og der sagde hun at navnet IKKE stod.

Så kære HG kom gerne med en masse navne smiley

Mine andre nevøer hedder Kasper og Benjamin, så det bliver det heller ikke smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til drengenavn (menneske baby)
Kommentér på:
Hjælp til drengenavn (menneske baby)

Annonce