Hjælp til spørgskemaundersøgelse Hjælp til spørgskemaundersøgelse
Hej alle!
I forbindelse med et skoleprojekt på HHX, har vi brug for svar på et spørgeskema. Det drejer sig om en idé vi har fået i faget innovation.
På forhånd tak!
https://da.surveymonkey.com/r/TDQ9KWX
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 83 Hunde: 2 Emner: 350 Svar: 6.078
jun 2015
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 451
Hvis jeg læser jeres beskrivelse korrekt, er det opfundet og patenteret.
Og ubrugelig
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 83 Hunde: 2 Emner: 350 Svar: 6.078
Jeg har haft en, der hurtigt ikke-virkede. Nu har jeg en... ikke til mine nøgler, for de har faste pladser.... men i min pung, som jeg ikke altid husker hvilken taske den ligger i, eller om jeg lige har smidt noget ovenpå den.
jun 2013
Følger: 4 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 37 Svar: 604
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1317 Hunde: 1 Emner: 203 Svar: 13.337
Og 9 er der godt nok mange muligheder ud for hvert svar.
Ud over det, så spørger i slet ikke om man allerede HAR en løsning.
Fx har jeg smæklås på min dør, og nogle gange når jeg lige skal hurtigt ud i haven eller med skraldet glemmer jeg at slå den fra, og hvis nøglen hænger indenfor så kan jeg af gode grunde ikke låse op
Jeg har så den løsning at jeg hos min svigerfar (der bor rundt om hjørnet fra mig) har en ekstra nøgle liggende, så kommer han og låser mig ind.
Der vil en sporing ikke hjælpe, jeg ved jo hvor den er, selvom jeg har glemt den
Og den med nøgler ud af bundet kan jeg ikke se hvad sporing skulle hjælpe på.
Jeg tager nøgler ud når jeg ikke bruger dem, fx en ny lås på kælderrummet = ny nøgle, så kommer den gamle jo ud.
Og hvad hvis man ikke skal bruge nøglen mere, hvad sker der så med sporingen?
maj 2015
Følger: 52 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.478
Hvis jeg tager bundter ud af den nøglering, så har jeg, som sikring, et hundetegn sat i, med mit telefonnummer graveret i.
Det kan anbefales! Rigtig smart, så har også givet min mor,mormor og min bror sådan et hundetegn.
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.916
Hjælp til spørgskemaundersøgelse