Eksamensopgave i Marketing, innovation & kommunikation {{forumTopicSubject}}
Hej folkens.
Jeg håber viirkelig nogle her bare kan hjælpe mig en smule.
- Grundet personlige årsager er min skole blevet forsømt, og grundet min skole har været vildt langsomme om at behandle min ansøgning/anmodning om at studerer hjemmefra, og være selv til eksamen, står jeg nu i en situation hvor jeg har 8 dage til at lave en eksamensopgave på mellem 26000 og 35000 tegn, jeg tror det er omkring 10-15 sider, og dette er selvfølgelig uden forside, indholdsfortegnelse og kildeliste.
Jeg ved godt det er urealistisk at kunne lave en opgave til et 10 eller 12 tal, men det burde være muligt at nå at lave en opgave som jeg kan bestå med, og mit mål er at bestå, så når jeg har det bedre at jeg kun mangler mit 4 og sidste semester.
Jeg ved godt at det nok er et lidt underligt forum at spørge i, men jeg går desværre i en virkelig dårlig klasse, hvor alle er sig selv nærmest, og sådan har det været siden jeg startede, og desværre kender jeg ikke vildt mange højtuddannede eller lignende.
Alle råd tages imod med kyshånd.
jan 2010
Følger: 14 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 63 Svar: 518
Men som du siger det behøver jo ikke at være til et 12 tal. hvis bare du kan bestå.
Jeg ville skide gerne hjælpe, men det er sgu ikke lige det fag mine kompetencer ligger.
Giv den gas,selvom det bliver hårdt. tror godt du kan.
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 214 Hunde: 4 Emner: 289 Svar: 8.282
Håber du får noget hjælp, det er så træls når de ikke hjælper nok på skolen, det kender jeg fra mig selv, det er en af grundene til at jeg må tage ½ år mere for at blive færdig, i stedet for at være helt færdig til jul.
jun 2012
Følger: 39 Følgere: 87 Hunde: 6 Emner: 265 Svar: 5.394
Jeg er ved at uddanne mig til Administrationsøkonom.
Kravene er: It should be emphasised that the report must be problem-based, taking its starting point in problems or issues stemming from the case.
Men vi har totalt frit valg til at vælge emne/problem, og jeg er simpelthen så dårlig til sådan noget.
- Der skal lægges vægt på Marketing, kommunikation også innovation.
Jeg har ikke fået meget mere viden end det, udover de specifikke krav til linjemellemrum og sådanne noget.
Mette - Tak, jeg ved det godt sødeste
Solvej - Tak smukke, det rart at vide at andre tror på en, når man selv synes det er op ad bakke.
jun 2012
"Du skal udvikle en ide til enten et produkt eller en serviceydelse.
Du skal tage stilling til valg af målgruppe, branding, markedspotentiale, konkurrentsituation og evt. marketing mix til din ide."
Så hvis nogle er super innovative med ideer, så slår i jer bare lige løs
jun 2012
Men jeg tror faktisk jeg har fundet en idé:
Et 'gamer' orienteret rejsebureau
- Alstså et rejsebureau som har fokus på at man kan booke rejser til steder hvor der er spil konferencer som Comic Con og BlizzCon f.eks. xD
(Hvis man ikke forstår mig, så forestil jer et rejsebureau som har fokus på rejser til steder med forlystelsesparker xD)
jan 2010
Følger: 14 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 63 Svar: 518
jun 2014
Følger: 3 Følgere: 95 Hunde: 2 Emner: 344 Svar: 3.110
jun 2012
jun 2012
Jeg har prøvet at sammenligne med de 2 forrige opgaver jeg har lavet, men det kan man bare ikke rigtigt, fordi de er lavet ud fra 2 virksomheder og det jeg skal lave nu er en ide.
Min problemstilling ser således ud:
Hvordan kan man kombinerer interessen for gaming med internationale rejsemål i et rejsekoncept?
o Hvordan ser konkurrent billedet ud?
o Hvordan ser markedspotentialet ud?
o Hvem er målgruppen?
Jeg mangler måske et enkelt underspørgsmål men ellers så er jeg bare virkelig stuck på hvordan jeg laver min indledning, problemformulering og metode afsnit :s suk xD
Eksamensopgave i Marketing, innovation & kommunikation