{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
974 visninger | Oprettet:

opperation af 8 måneder gammel han hund {{forumTopicSubject}}

hej jeg har en forespørsel da min unge han hund har meget smalle øregange og han klør helt vildt i dem og jeg gør alt for han ikke skal klø i dem og jeg bruger ørerens når det er meget slemt det hjælper lidt men ikke nok og skal ha det oppereret men da jeg er sygmeldt har jeg ikke så mange penge derfor søger jeg nogle stedet hvor man kan få ham oppereret billigt da jeg jo vil gi min hund hele verden hvis jeg kunne og ønske ham kun det bedste så min forespørsel er om nogle kender et billigt sted og få ham oppereret og jeg bor på langeland så må gerne være omkring fyn

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opperation af 8 måneder gammel han hund
  • #2   15. nov 2015 hvad ?

• #3   15. nov 2015 Er han ikke sygeforsikret så?

• #4   15. nov 2015 nej

• #5   15. nov 2015 Det havde jo nok været smart hvis man ikke har så mange penge.

• #6   15. nov 2015 Men lad os se om der kommer nogle fynboer herinde og har råd til hvilken dyrlæge.

• #7   15. nov 2015 ja jeg ved godt det ville ha været smart men ikke for at være uhøflig men det er nu ikke min egen skyld jeg blev sygemeldt

• #9   16. nov 2015 Du skal til Tyskland hvis du virkeligt vil spare penge på operationen.
    At være sygemeldt er ikke lig med at være fattig. De fleste sygemeldte er jo sygemeldt fra et arbejde, hvor man opretholder sin løn under sygdom, i hvert fald i det første halve år. Arbejdsgiver må opsige efter en lang sygeperide, men da overgår man jo så bare til dagpenge, som også er en udmærket sats. Med mindre man også har sparet medlemskabet i en a-kasse væk?

• #11   16. nov 2015 Jeg ved ikke om det her er en lidt off topic-kommentar, men har du måske noget familie du kan låne pengene af? Det dyreste er ikke altid det bedste, men at gå direkte efter det billigste virker risikabelt smiley hvis du ikke har sygeforsikring må du vel have en anden backup?

• #12   16. nov 2015 Sekundært så vil man som ny kunde ikke kunne fedte sig til en afdragsordning hos dyrlægen. Så hvis du i forvejen er 'gammel kunde' hos en dyrlæge, så skader det ikke at forhøre sig.

• #13   16. nov 2015 Hmm nå ja hvis det er medfødt er det så opdrætter, der betaler? Men lur mig om denne ikke skulle være afvisende smiley

• #15   16. nov 2015 Jeg kiggede lige på din profil - han er en blanding, ik?
    For så tvivler jeg på at du får noget ud af at kontakte opdrætteren. Det er vist kun i de allerfærreste tilfælde med blandinger, at der efterfølgende bliver taget et ansvar.

• #17   16. nov 2015 http://www.dyrlaegevagten.dk/frame.cfm/cms/id=881/sprog=1/grp=3/menu=2/

Og ellers snak med dyrlægen om en afdragsordning

• #19   16. nov 2015 Har du kontaktet opdrætter?

• #21   16. nov 2015 Det synes jeg nu sagtens de kan. Man skal vel stadig ikke avle på noget skidt selv om det ligger til racen? (Nu kender jeg ikke sel specielt med til shar pei og sundhed)
    Altså jeg tænker at hjerteproblemer hos en cavalier, vejrtrækningsproblemer hos en bulldog, hd hos en schæfer, patella hos en chi osv osv, vel stadig er noget en opdrætter har et medansvar i
    Ellers er alle de tråde, hvor folk råber op om at man bør tjekke for racerelaterede problemer inden avl, vel ligegyldige

• #23   16. nov 2015 Det giver mening Ulla smiley tak

• #24   16. nov 2015 jeg vidste lang tid før jeg fik ham at han havde en mulighed for at få de smalle øregange men jeg tror sku jeg slette indlægget jeg spørge om hjælp ikke en hel masse svineri over mig og dem jeg har købt dem af da det sårn set er familie.. det var sidste gang jeg brugte den her side til hjælp det er helt sikkert.

• #25   16. nov 2015 Svineri ligefrem?

• #26   16. nov 2015 Ditte : Vi er nogle rigtig beskidte debattøre smiley

• #27   16. nov 2015 Ok, jeg kan nok godt finde en enkelt kommentar omkring økonomi der godt kan læses som mindre heldig.
    Men svineri?
    Denne her tråd er RIGTIG pæn i forhold til hvor højt bølgerne kan gå herinde.

Du kan derfor vælge hvordan du læser tråden.
    Om du vil lade et/få indlæg tage dominans og overskygge resten - eller om du vil ignorere 'uønskede' kommentarer og tage de ting til dig, som du finder relevante.

• #28   16. nov 2015 Øh hva'? smiley

• #29   16. nov 2015 Jeg undlod faktisk at kommentere hundens tvivlsomme ophav, da jeg tænkte at det ikke ville blive vel modtaget...

• #30   16. nov 2015 Og jeg lagde et link ind til dig

• #32   16. nov 2015 Jeg ville vælge dyrlæge efter omdømme og ikke efter pris, men har du ikke allerede en dyrlæge? Jeg tror flere dyrlæger vil imødekomme en afdragsordning, men som én kommenterer så er det måske ikke muligt, at det kan lade sig gøre, hvis du er ny kunde.
    Jeg ville få mig en sygeforsikring med det samme, så du er sikret næste gang. Dog har min hunds sygeforsikring en selvrisiko på 900 kr, hvilket er ange penge, hvis man ikke har dem.

• #33   16. nov 2015 Hvis det er noget familie, der har avlet ham - tror du så ikke, at de vil hjælpe dig med betalingen? Eller ihvertfald vil være villige til at låne dig (nogle af) pengene, så du kan få ham opereret ved en dyrlæge, der har kompetencerne til det?

Har du afprøvet Ullas råd med at rense ørerne op vha. "overflods-princippet"?

• #36   16. nov 2015 Så sviner jeg lige lidt mere. Jeg er sygemeldt og har været det on/off de sidste 4 år. NETOP derfor er mine hunde sygeforsikret!!!!

• #37   16. nov 2015 Se nu Rikkes link !!

Der er oplysninger om en fond du kan søge økonomisk støtte fra.

Hvis jeg var dig ville jeg med det samme begynde at skrive den ansøgning, og så i morgen kontakte en dyrlæge, ud fra dygtighed, ikke pris, og bede om udgiftsbilag/overslag, over behandlingen, etc. alt hvad der nu er af krav, for at kunne få hjælp.

Du har dummet dig ved ikke at have sygeforsikring. Shit happens. Man lærer af sine fejl. Den laver du bare når hunden igen er rask, så du i fremtiden ikke får de samme problemer.

I Rikkes link står der:
    Boet efter tømrermester Knud Vagn Thoustrup Nielsen og dennes hustru har i år 2000 stiftet et fond, som yder økonomisk støtte til behandling af dyr.

Fondens formål er efter afdødes ønsker, bl.a. at yde økonomisk støtte til behandling af dyr.

Private personer kan søge hjælp til dyrlægebehandling, medicinsk eller kirurgisk behandling af kæledyr, udført enten ambulant eller ved indlæggelse på dyrehospital.

Der ydes ikke støtte til forebyggende behandlinger, herunder periodevise sundhedsmæssige undersøgelser.

Økonomisk støtte ydes ikke til dyr, der er anskaffet i erhvervsøjemed (landbrug, kenneler m.v.).

Støtte kan søges af personer, der ikke selv har økonomisk mulighed for at betale behandlingen. Som en generel retningslinie må ansøgerens indtægt ikke overstige, hvad der svarer til fuld folkepension.

Ansøgningen skal være vedlagt udgiftsbilag for behandlingens art og omfang, ligesom ansøger er forpligtiget til i forbindelse med ansøgningen at dokumentere sine indtægtsforhold. Ansøgninger, der ikke er økonomisk attesteret, behandles ikke.

Ansøgning med relevante oplysninger sendes til:

Jytte og Knud Vagn Thoustrup Nielsens Fond
    v. dyrlæge Vibeke Korup
    Uhresøvej 23
    7500 Holstebro

Kommentér på:
opperation af 8 måneder gammel han hund

Annonce