{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.057 visninger | Oprettet:

Spørgeskema omkring hundeafføring {{forumTopicSubject}}

Vi er en gruppe, der har udviklet produktet Sallu-solution, som er et alternativ til fjernelse af hundeekskrementer. Sallu-solution er en nedbrydende enzymspray, der ved to-fire sprøjt kan nedbryde afføringen 200-300% hurtigere end naturen. Dette vil sige, at ved brug af vores produkt tager det kun ca. tre-fem dage at nedbryde afføringen, alt efter ekskrementets størrelse. Fordelen ved dette produkt er, at man ikke oplever kontakt med afføringen, som man fx gør ved brug af hundeposer.

Det vil være en stor hjælp, hvis I vil besvare følgende spørgeskema:

https://docs.google.com/forms/d/1nK8vMsT9oGZdEa8p6i7g2I1LFBzEnlo6LBI6m9Tr6TE/viewform

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgeskema omkring hundeafføring
  • #2   2. nov 2015 Efter sprayen kan et algenal-spray påføres hvilket indkapsler afføringen. Dette er en tilføjelse til vores produkter. Dog er dette et ALTERNATIV og ikke en fuldbyrdet løsning. Hvis du kan sammensætte et lign. produkt vil vi da med glæde høre mere.

• #3   2. nov 2015 Kan desværre ikke svare (er under 15) Sjov ide men min erfaring - Med hunden følger hundelorten, og man må tage det med eller købe en robot smiley

• #10   2. nov 2015 Jeg besvarer lige! smiley
    Og så synes jeg som en tilføjelse at er man helt ude i de produkter så burde man ærlig talt ikke have hund, hvis ikke man kan tage det ansvar at samle efterladenskaber op, så håber på et eller andet plan - sorry - aldrig at der kommer et marked for sådan et produkt smiley

• #11   2. nov 2015 Og nej hvis lorten alligevel ligger i 3-5 dage inden den bliver nedbrudt, så kan jeg faktisk slet ikke se hvad det skulle gavne? Det er jo ikke i orden at lade den ligge så lang tid uagtet hvor meget hurtigere det går end normalt smiley

• #13   2. nov 2015 Har svaret, men jeg er, ligesom de andre i tråden, ikke imponeret, og det er ikke et produkt jeg vil købe.
    Den primære grund til at jeg fjerner min hunds lort, er at jeg eller andre ikke skal træde i det, samt jeg synes faktisk det er lidt ulækkert, når der ligger en hundelort på fortorvet. Det vil denne spray jo ikke ændre på, jo det nedbrydes hurtigere, men folk kan stadig når at træde i den. Dertil kommer miljø spørgsmålet, er det bedre for miljøet end at samle lorten op i en pose?

• #14   2. nov 2015 Fint med ideuudvikming smiley
    Men jeg hyler med i koret, lort skal fjernes fra gader og stier, den er ikke længere..

Og ideen med at slæbe rundt på sprayflasker, den finder jeg heller ikke praktisk.

Iøvrigt er lortene fra mine hunde pulveriseret efter 3-4 dage.. Uden brug af kemi

• #15   2. nov 2015 Syntes det lyder mærkeligt.

Lortene skal fjernes pga sygdomme spreder sig nemt igennem dem.

Og hvis de ligger på fortorve osv kan folk træde i dem.

Hvad hvis man en sommerdag kommer med bare fødder og kommer til at træde på en der er blevet sprayet?

Hvordan vil hud og spray reagere? Det er jo tit legende børn træder i sådan en

• #16   2. nov 2015 Ved ikke om det er nævnt, men, er der overvejet noget med hunde der æder afføring?? Hvis de nu æder sådan en indkapslet lort???

• #17   2. nov 2015 Har besvaret og kan som de andre tilføje, at jeg aldrig nogensinde kunne finde på at købe sådan noget. Jeg kunne forstå, hvis det var sådan noget "science-fiction-halløj", så det sagde "swuuuush - og lorten er væk!", ha ha smiley

• #18   2. nov 2015 Jeg siger, som mange af de andre, at det er super upraktisk.

• #20   2. nov 2015 Isabelle, uh den skovl lever stadig, (skovl med poser i håndtaget) vi har den i butikken. Sælger mærkeligt ikke så godt, måske fordi vi har den ved kattebakkeskovlene...tror vi skal flytte den hen til hundeposerne smiley

• #21   2. nov 2015 Må erklære mig enig i flertallet. Super med nye ideer...meeen denne er nu mere upraktisk end de goe gamle prutteposer smiley

Derudover oplever jeg nu egentligt kun kontakt med lorten, hvis der er mere end et hul i posen smiley

Lad jer ikke afskrække af dette forsøg...fortsæt endelig med at opfinde og udvikle jeres ideer smiley

Kommentér på:
Spørgeskema omkring hundeafføring

Annonce