{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.452 visninger | Oprettet:

Mystisk sygdomsforløb {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige haft det mest mystiske sygdomsforløb, og fatter stort set ikke hvad der skete med min krop, men ubehageligt det var det.

Det startede stille og roligt søndag eftermiddag med at min tommeltot hævede og begyndte at klø.
Da jeg gik i seng kunne jeg mærke mine hænder, håndled og albuer begyndte at klø.
Jeg faldt i søvn, og vågnede ved det kløede som sindssygt over hele kroppen arme, ben, side, hænder ja alt.
Efter at have kløet desperat tændte jeg lyset og kunne se noget rødt udslæt. Jeg prøvede at ligge mig til at sove, og vågnede senere ved jeg havde koldsved og kunne næsten ikke få vejret. Jeg skulle tisse, men på vejen ud på toilettet dejsede jeg 3 gange, og en gang vågnede jeg ved jeg var dejset om mens jeg sad på toilettet !!!

Jeg kaldte på manden der fulgte mig i seng. hvor jeg vågnede senere med voldsom kvalme, jeg var ude og kaste op.

Mandag morgen da det var blevet lyst var mine hænder og fingre voldsomt hævede, og de brændte og gjorde virkelig ondt. Udslættet var der endnu. Jeg fik min datter til at hente et køleelement så jeg kunne køle mine hænder og fingre ned. Da jeg gik i seng om aftenen kunne jeg mærke det begyndte at hæve ved mine øjne, og da jeg stod op i går morges lignede jeg en bokser der havde gået 15 omgange (bortset fra jeg ikke havde farverne). hævelsen faldt i løbet af dagen. De er stadig en smule hævede.
Feberen begyndte natten mellem søndag og mandag.
Status idag: mine fingre, hænder ( både håndflader og håndryg), håndled, albuer og knæ kløer stadig meget. Især fingre og håndflader er slemme.

Så hvad dælen skete der lige der?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mystisk sygdomsforløb
Kommentér på:
Mystisk sygdomsforløb

Annonce