879 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Mikkel L
Mikkel L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

schæfer og japansk spids schæfer og japansk spids

Hej alle har min schæfer på 1 1/2 år som efter at jeg var på en militær ovelse hvor min rommi pludselig var nød til at gå (ganske aksebtable grunde) er blivet enormt bange for at være alene hjemme tror han har følt sig efterladt og nu han bange for det sker igen (han går fra ca 15 min efter jeg er gået og til jeg kommer hjem igen)

nu skal jeg så til at tjække om det hjælper hvis han har en kammerart ho sig i det han så ikke er alene og hvis det gør ville jeg prøve og skaffe ham en lille bror

har kikket på dansk spids før og da det så hvidt jeg har læst er en kvik intilgent lille hund tænker jeg den ville passe godt med ham jeg har

hved så ikke så meget om hvor meget den skaber sig er remelig godt til hunde opdragelse (kan dog ikke opdrage frygt ud af en hund) så hvis det et spørgsmål om opdragelse at ha styr på den japanske spids burde det ikke være det store problem

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  schæfer og japansk spids
  • #3   8. okt 2015 hvis du er tilknyttet forsvaret kan den vel være i hundeafsnittet mens du er på job...der erjo folk og andre hunde...

• #4   8. okt 2015 Ja, du skal bare få den til at kunne lide at være hjemme. Hvad ville du egentlig gøre uden hg? smiley

• #6   8. okt 2015 Ja du skal huske på, at får du en hvalp så lærer den altså af den voksne hund - og tænker hey, det er ikke sjovt at være alene hjemme! Fordi det er dét, som den ser i den store hund, den lærer ikke automatisk at slappe af smiley
    Så det ville jeg personligt ikke gøre.

• #7   8. okt 2015 Jeg beklager. Det skyldes nok, at jeg netop har læst en artikel om den kommende fodboldkamp. Journalisten var lidt inde på, hvor god en plan det ville være, hvis vi bare scorede flere mål end Portugal. Et klarsyn der i dette djøf- og prokuratorstyrede samfund nok er værd at hæfte sig ved. smiley

• #8   8. okt 2015 Hov... det er selvfølgelig kun hvis du har hunden af tjenestemæssige årsager at du kan parkere den på kasernen.

• #10   8. okt 2015 Vi lånte en hund af min mor i en periode, da vores hund kom fra min mor hjalp det at han fik selskab. Vores hund var jo vant til at bo med andre hunde da vi overtog den.
    Den hund vi lånte kender vores hund for det første, og for det andet var den voksen og selv vant til at være alene.

Vi havde video overvågning på det tidspunkt, og jeg kunne gå på via internettet uanset hvor jeg var og tjekke dem, de lå og sov sammen for det meste.
    Så jeg vil sige at en anden hund hjælper ikke nødvendigvis, og uanset så hjælper det ikke problemet, vi trænede det også ved siden af så vores hund på et tidspunkt kunne være helt alene. Dkk har lavet en video hvor de forklarer alenehjemme træning, men det er et projekt der tager tid og nogen gange også lang tid?

• Mikkel L
    Mikkel L Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #11   8. okt 2015 hey alle han har kunne være af lene hjemme fra han var var ca 3 måneder og ind til nu

har godt tænkt på at man kan resikere at det bare bliver 2 hunde der ikke vil være aflene hjemme og jeg håber på jeg kan låne min mors hunde til at se om det virker der er en/to ekstra hunde til at holde ham med selvskab

det hele startede efter at min rommi var nød til at gå og han derfor var af lene om natten

tak for de gode kommentare ind til nu smiley

• #12   8. okt 2015 Du bliver nødt til at tage tyrene ved hornene og få arbejdet med hovedproblemet.

Der er ikke noget quick fix, desværre - men når hunden HAR kunnet være alene hjemme, så er der med lidt held kortere vej til målet.

Vent med en hund mere, timingen er helt off smiley

Kommentér på:
schæfer og japansk spids

Annonce