{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.462 visninger | Oprettet:

Tør hoste - hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hvad kan I anbefale mod tør hoste? Er der overhovedet nogen af apotekets hostestillende som virker? Har forsøgt mig med te og honning, men uden nogen synderligt effekt. Der er som sådan ikke noget slim, blot en meget tør hoste som virkelig ødelægger min og kærestens nattesøvn.

Råd modtaes med kyshånd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tør hoste - hjælp!
  • #1   6. okt 2015 Selvfølgelig virker rigtig hostestillende medicin, gå på apoteket og fortæl dem, hvilken type hoste og om du har noget slim, så kan de råde dig til den rette type.

    Jeg bruger selv Noskapin, da jeg har tendens til tør hoste efter forkølelse, virker fint.


  • #2   6. okt 2015 Benylan er dejligt til om aften men da er 3 kant på smiley
    må helst ikke kører bil


  • #4   6. okt 2015 1) Kig på om du fejler noget der skal behandles?
    (Astma osv. Gå så efter den rette behandling målrettet dette)

    2) Der er diverse håndkøbsmedicin. Meget af det har en sparsom effekt hos gennemsnit mennesket. Dvs virkningsgrad hos de fleste, men er effektiv hos nogle. Prøv dig frem.

    3) Morfika virker meget effektivt hos alle. Bivirkningerne kan man ikke leve med, da manglende ophost af slim giver lungebetændelse. Meget voldsom hoste hos døende kan man håndtere med morfin, men giver man for meget holder man op med at trække vejret, så...

    Jeg ville prøve håndkøbsmedicin. Men: Varm kamille og honning virker lige så godt, så det bruger jeg som læge selv, evt kombineret med en sygedag.


Kommentér på:
Tør hoste - hjælp!

Annonce