725 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 36 Svar

SERIØST..Carl Holst SERIØST..Carl Holst

jeg kan f..... smiley godt forstå vi ikke har råd til flere pædagoger smiley smiley smiley når vi ligefrem skal præmiere folk der ikke har fulgt reglerne ....det er fandme langt ude af folk køres til arbejdsprøvning i deres seng, men folk der lyver og bruger skattekroner for egen vinding så bagefter også efter TRE-OG HALVFEMS dages arbejde skal have løn i 1½ år ...

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/holst-og-spindoktoren-forgyldes/5755989

jeg er i den grad ligeglad med at det "bare" er reglerne .... det er simpelthen ikke iorden .... smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SERIØST..Carl Holst
  • #1   29. sep 2015 jeg er bestemt ikke uenig..

• #2   29. sep 2015 Jeg er HELT enig Hanne, det er fuldstændig grotesk.

Og dette er jo netop et af de steder hvor vi kunne spare mange penge, på diverse udbetalinger angående politikere. Altså ikke at de ikke skal have løn, men der er altså flere ting der er fuldstændig vanvittige, f.eks dette.

• #3   29. sep 2015 en ting er at man på en eller anden måde efter langt og godt virke skal have en eller anden fratrædelses ordning til man finder andet arbejde...

men efter skandale opførsel og skandale kort tid så er det grotesk .... selv en lille snollet medhjælper til en lav løn ansætter vi på 3 måneders prøvetid ... er man ikke god nok derefter så er det farvel og tal UDEN videre løn .... det burde bestemt også gælde i politik ....

• #4   29. sep 2015 Ja det kan godt betale sig at være kriminel på den fede måde smiley

• #5   29. sep 2015 >Ja for hulen hvor er man dum hvis man bare tager at 100 kr af kassen ... man skal tænke i store linier ... måske man skulle søge jobbet som forsvarsminister .... kunne jo være spændende og se hvad der kunne graves op på mig smiley ... at jeg har tordnet mod de borgerlige i flere år er ikke gravearbejde værdigt, det er fuldt offentligt ... men et eller andet må de gerne finde der kan give mig 1½ mill på min flade i en tid frem ....

jeg er virkelig så forarget ....

• #6   29. sep 2015 Han er en nar. smiley

• #7   29. sep 2015 Min mand siger, at det har han altid været. Han har vist givet ham for lidt bank i skolen. smiley

• #8   29. sep 2015 @ Birgit ... ja men det kunne jeg faktisk leve med hvis IKKE systemet ligefrem præmierer det .... og de regler har han jo dog ikke lavet ...

• #9   29. sep 2015 Jeg synes også det er fuldkommen grotesk...

Nu spørger jeg nok dumt og ungt smiley men hvorfor er sådanne regler overhovedet lavet? Altså alt det her med fuld løn efter fratrædelse? Det får vi andre da ikke smiley

• #10   29. sep 2015 Tror det er Alternativet der har et eller andet med at et vist antal underskifter fra menige mennesker skal kunne få sager op i folketinget ... Lad os få det igennem, så vil jeg støtte ethvert tiltag der på en eller anden måde strømliner jobbet som politikker med et arbejde, gerne med goder men IKKE med urimelige løn- og pensionsforhold og slet ikke hvis man må gå grundet dårlig dømmekraft i forvaltningen af opgaven og folks skattekroner ...

• #11   29. sep 2015 HØRT!!

Men han skal f..... IKKE komme tilbage til Syddanmark smiley Han har fuldstændig smadderet hele sundhedssystemet smiley

Han er en klaphat, ham Carl Smart smiley

Og hurra - har lige fået min første lønseddel i dag efter jeg startede i nyt job den 1. sep. Jeg er gået 4.500 ned i løn i forhold til dagpenge og revalidering smiley
    Jow, det skal kunne betale sig at arbejde og min bare røv. Har godt nok kun en 20 timers stilling, men det var jo hvad jeg kunne få..... Nu skal der skæres ind til benet smiley Mens Carl Smart hygger sig i kronerne;)

BØVS

• #12   29. sep 2015 @ Fünke ...det eneste fornuftige svar jeg kan give er t det må være fordi politikkerne selv bestemmer de vilkår, og de alle er bange for at blive ramt af et eller andet, så de tænker alle at de skal sikre sig selv bedst muligt til alle tider, derfor bestemmer de noget mange af dem garanteret godt kan se det urimelige i ..men stemmer man ikke for stiller man måske sig selv dårligt en dag og ja så kommer egoismen ind over idealismen

• #13   29. sep 2015 Jeg ser ikke et problem med eftervederlagede,
    Heller ikke selv om man kunne ansætte 2 hjemmehjælpere i 18 måneder for hvad det måske koster for CHs vedkommende.
    Der er vilkår som er urimelige, men det er på pensions området. Især for de der hører under de gamle regler.
    Det betyder bl.a at Pia K. er landets bedst betalte politikker

• #14   29. sep 2015 Nu hvor han ikke har hans kammersjukker omkring sig kommer alt skidtet frem..

Utroligt den mand stadig kan være forsvarsminister

• #15   29. sep 2015 ja beklager ... 1.7 mill efter 93 utilfredsstillende arbejdsdage, og et muligt misbrug af skattekroner forinden ... det er sgu et problem for mig ....

• #17   29. sep 2015 Det gjorde han også de andre gange smiley Hvis man bliver ved er man ikke særlig ked af det..

Tror mere han undskylder for at han blev opdaget

• #18   29. sep 2015 Hanne du glemmer at fratrække de indtægter han må formodes at få de næste 18 måneder. F.eks ca. 1.000.000kr som folketingsmedlem.
    Sidder han i bestyrelser, så fratrækkes de vederlag han får der også. Og det samme gælder hvad han ellers har af indtægter. Så det kan ende med et stort 0
    Og skulle han få noget, så betaler han en marginalskat på ca 60%,

• #20   29. sep 2015 93 dage's hvad ?
    Manden har jo ikke brugt tid på andet end ferie,og finde på nye undskyldninger/løgne.

Jeg syntes det er storartet at han får lov til stadig at færdes blandt andre folkevalgte,havde andre lagt denne opførsel frem på deres arbejdsplads,var de blevet bortvist med øjeblikkelig virkning.

• #21   29. sep 2015 @ House ... ja men han kan også vælge at ligge low og så tage de fleste af de penge ....

og som egentlig indikeret, har man udført jobbet, og ellers holdt sin sti ren ....men efter den omgang, med muligt misbrug af skattekroner, med en lav moral og tendens til benægt, benægt, benægt så no no never om han har fortjent den sikkerhed ... lad ham leve af det han kan tjene fremover, men sikkerhedsnettet på de 1.7 fortjener han bare ikke ... han burde skulle nøjes med lønnen som menigt folketingsmedlem ...

• #22   29. sep 2015 Hvad nu hvis det var beskæftigelses ministeren der var blevet udsat for samme shit storm i agurketiden?
    Han forlod et højt betalt job, og hans karriere ville være ødelagt.
    Politiske job er unikke, fordi man kan blive tvunget til at sige op, og kan blive "fyret" uden varsel eller begrundelse.

• #23   29. sep 2015 House ... jeg skriver jo heller ikke de skal lades uden hvis de ellers har arbejdet og holdt sin sti ren i forhold til off. forvaltning .... men uanset hvor mange job andre forlader for at forfølge en drøm eller et andet job, så er der altså ikke den sikkerhed i den anden ende hvis ikke du klarer den nye opgave ... og slet ikke hvis du må gå fordi du har skidt i nælderne ..... der er så mange andre goder og muligheder ved at være en god politiker, så selvom det ikke var helt så lukrativt så skulle der nok være nok der gerne ville, og måske endda flere af de idealistiske end de der præger billedet disse år som er der mere som en del af en karriere end for drømmen om at gøre en forskel ....

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.225
    #24   29. sep 2015 Ja de har det hårdt. I den virkelige verden var han blevet politianmeldt. Man skal ikke belønnes for at være en svindler.

Unik og min bare. De høje lønninger skulle gøre at vi kan få de bedste til jobbet. Hvordan går det lige med det.

• #25   29. sep 2015 Jamen Hanne så skal vi jo vente mange måneder og måske år, samt have store udgifter til at finde ud af om der faktisk er begået noget, der vil berettige en fyrring andre steder i det offentlige
    Og resultatet vil højst sandsynlig være, at de fleste "fyrringer" af ministere ville være uberettigede, så man ville bruge penge på jurister og ikke hjemmehjælpere

• #26   29. sep 2015 @ House .... spildte kræfter jeg er helt og aldeles udenfor pædagogisk rækkevidde på den her .... indicierne er nok ... og så kan du råbe justitsmord ... jeg er helt overbevist om manden har misbrugt mine sønderjydske medborgeres penge til egen fremme af egne ambitioner, og så har han så lav moral at han forsøger at lyve så længe som muligt til problemer står ham ikke til halsen med op øver ørene ... det kalder så meget på min indre svinehund og forargelsen at jeg mangler ord ...

og jeg mener stadig hele systemet skal endevendes .... der er simpelthen for mange og for dyre forordninger ved jobbet som politikker....og ja eftersom mange i dag bruger det som et karriere springbræt, så kan man godt se på det som et job, og ikke mange jobs giver den sikkerhed ... så må det være sådan, hvis det ikke var så nemt at få sikret sig nogle års sikkerhed så var der måske nogle af de mere anløbne der holdt sig væk ... og det kan vi vist alle kun være tjent med.... smiley

• #27   29. sep 2015 Max, han er blevet politianmeldt af 3 borgere i Syddanmark smiley

Fra Radio Als:

Men nu har tre borgere taget sagen i egen hånd og meldt Carl Holst til politiet for at få afgjort, om han har benyttet en lønnet embedsmand til at føre valgkamp for sig op til folketingsvalget i juni i år. Det bekræfter kommunikationschef ved Sydøstjyllands Politi Ulla Kaspersen over for Jydske Vestkysten.

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

#28   29. sep 2015 Det manglede bare. Hvordan kan man forsætte i folketinget som om at ingenting er sket. At man vælger at trække sig,er jo ikke det samme som at så snakker vi ikke mere om det.

For ikke mange dage siden kunne jeg læse at J B dum udtalte at ftp fik for meget. Hvor var han da hans egen formand have snydt med betalt lejlighed. Alle skal spare,men ikke politikkerne. Her gælder det om at få taget så meget til sig som muligt.

• #29   29. sep 2015 Hanne du har ret i at indicier er nok til at en politikker må trække sig, eller bliver fyret.
    MEN det er jo netop grunden til at det "job" berettiger en anderledes sikkerhed for indtægt, end man ellers ser

• #30   29. sep 2015 Men House ... jeg skriver jo også at der kan være en større sikkerhed ... men stadig ikke som det er i dag .. det er for meget, for dyrt og for urimeligt .... og ja så giv dem pengene, men hvad så hvis de kendes skyldige.... så vil jeg mene pengene skal betales tilbage ... men nej så er pengene sikkert væk .... jeg synes uanset jobbets usikkerhed at det på ingen måde kan retfærdiggøre at 93 dages "arbejde" ferie inkl. skal udløse 1.7 mill indtægt i sikkerhed ... no way ... ½ år som minister kan være 3 mdr løn efter, 1 år som minister 6 måneders løn .... 2 år som minister 12 mdr. og ja så synes jeg det bør være max ...12 mdr. til at finde nyt job, ellers dagpenge ..eller private arbejdsløshedsforsikringer som en del af dem sikkert har, pensionsalder som os andre, og pension er noget man får når arbejdslivet ophører ikke før ....

• #31   29. sep 2015 Hanne man skal netop huske på at man ansætter personer til et job, som er yderst usikkert, og ikke har nogen form for job sikkerhed. De kan blive udsat for en uberettiget shit storm. Eller der kan blive udskrevet folketingsvalg
    De ansatte kan miste jobbet fra den ene dag til den anden. Hvis man skal tiltrække kvalificerede må man give dem en form for økonomisk sikkerhed

• #32   29. sep 2015 House ... læs nu hvad jeg skriver .... men der må være en grænse ... det kan godt være at de fleste ikke kan miste deres job fra den ene dag til den anden, men med alt fra 1-6 måneders opsigelse måske ... men så er der så for de fleste heller ikke nogen længere-rækkende understøttende økonomi .... har man et job man har misligeholdt, eller har optrådt mod nogle regler så kan man såmænd godt miste sit job fra dag til anden, og så er det ikke sikkert der er nogen løn med ... så er det altså heller ikke værre at være politikker, og der er SÅ mange andre goder med ....

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

#33   29. sep 2015 Der er altså mange der arbejder med usikkerhed omkring sit job,uden at få en krone,såfremt de selv siger op. Man var selv med til at forringe vilkårene for den alm arbejder,men mener at man selv skal have sikkerhed. Det hænger ikke sammen.

Hvor er den sikkerhed for de syge og svage i samfundet ,som man gang på gang fortæller får for meget. Man hytter sit eget skind og sparker på de laveste i samfundet.

• #34   29. sep 2015 Har hørt han i dag er trådt af

• #35   30. sep 2015 Skulle man nu ikke lige finde ud af hvad der op og ned og sandhed eller fordrejede sandheder og hvor meget er det der er medierne der løber med en halv vind i sagen inden man dømmer manden ?????
    I Danmark har vi det ganske udmærkede princip at man er uskyldig til det modsatte er bevist.
    Må indrømme at aftrædelsesvederlag for ministre ikke kan bringe mit p** i kog. Jeg synes der bliver bragt langt værre ting til torvs i øjeblikket. Ud af de 1,7 mil betaler han alligevel størstedelen tilbage til statskassen i skatter og afgifter. Og afgåede politikere slår mig ikke ligefrem som rige mennesker.......
    Og pssst man kan altså dømmes for injurier, hvis man kalder folk for fx svindler eller nar og det så viser sig at det var de faktisk slet ikke smiley
    Og så plejer ekstrabladet jo ikke ligefrem at være STEDET, hvis man skal have sandfærdig og faktuel viden på bordet - just saying.....

• #36   30. sep 2015 jeg ligger nu også mere udtalelser fra regionsrådet i Sønderjylland til grund for min tro .... så meget røg kommer der sjældent uden en brand .... beklager med jeg kan med ikke finde fred med at man på 93 dages arbejde, heraf vist endda 3 ugers ferie, kan optjene ca. 18.000 kr pr dag til at leve for hvis man nu ikke lige finder på noget andet derefter ....synes både mig og mine arbejder hårdt for vores løn som der betales skat af til at finansiere den slags ... synes det er at pisse på folk i det almindelig liv, med almindelige arbejdsvilkår og pensions vilkår ... og de der i de senere år har fået prædiket at de må holde for selvom de ikke havde meget i forvejen ... om han så havde været artig så havde det stadig været uartigt mange penge ....

• #37   30. sep 2015 ... men kilden du smækkede ind var fra ekstrabladet....
    Og ja, det er mange penge og ja, det kan meget let diskurteres om hvorvidt det er et retfærdigt system. Men hvis man vil kæmpe mod det så må man selv gøre en anden indsats end blot skræppe op fra sidelinien.

• #38   30. sep 2015 jeg stemmer bestemt også på partier der siger de gerne vil ændre de ting ... om det så sker er jo desværre noget andet .... da Enhedslisten havde et forslag oppe om at gøre noget ved nogen af alle de urimelige ordninger var der ikke flertal...
    Ja linket var om pengene ... nu linker man ikke nødvendigvis til alt man ser og hører der er med til at danne ens meninger ...

Kommentér på:
SERIØST..Carl Holst

Annonce