{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  til kattefolket kun i denne uge !!!
  • #2   22. sep 2015 DKK med ... - "have en kattekammerat" ?? Jeg kender altså mange katte som lever helt fint som enekatte..

  • #5   22. sep 2015 HØRT! Problemet er voldsomt i år her hvor jeg er.
    Frustrerende at visse mennesker ikke vil være deres ansvar bevidst, og frustrerende med de mange sølle katte der hutler sig igennem tilværelsen.

    Ps, har 3 hankatte som sætter stor pris på hinanden smiley


  • #7   22. sep 2015 Jeg har 12 katte, og det er kun den ene, der ligger vægt på at gå alene, de andre nyder selskab af artsfæller. smiley

    Iøvrigt er 7 af dem neutraliseret. smiley


  • #8   22. sep 2015 Dette gælder hele oktober: https://www.facebook.com/VestfynsDyrlaeger/posts/955287297843479:0

  • #9   22. sep 2015 Mine er alle kastrerede/steriliserede og øremærkede/chippede. For mig er det helt utænkelig andet.

    Angående det at have flere katte sammen, så kommer det jo an på katten og også i høj grad hvad den er vant til. Mine har dog altid haft noget ud af at have mindst en anden kat omkring sig, også selvom vi kun snakker bofælleforhold.

    Jeg ved at der er mange katteopdrættere som kun sælger killinger til hustande hvor der er/vil være mindst en anden kat, og det synes jeg faktisk giver god mening. Overtager man omvendt en voksen enekat, der ikke bryder sig om andre katte, så skal den naturligvis ikke belemres med dem.


  • #10   22. sep 2015 Jeg har 7 katte, hvor de 6 af dem, elsker at putte sammen, lege med hinanden, men den 7. hun HADER de andre katte og har en opførsel som en anden primadonna smiley . Mine er alle kastrerede/steriliserede og øremærkede, alt andet er for mig helt utænkeligt...

    Jeg læste i en af kommentarende, at det er bedst at have 2 hunde.. Det har vi altid haft, indtil for 5 mdr siden, hvor vores ene hund blev aflivet...
    Vi skal ikke have 2 hunde igen, det er simpelthen en fornøjelse kun at have én.. Der er blevet meget mere ro, Diesel har udviklet sig, så meget af at blive alene, jeg nyder også den mindre rengøring osv - ja jeg kan faktisk kun se fordele ved én hund smiley


  • #11   22. sep 2015 Jeg drømmer om at det bliver lovpligtigt at mærke sin kat - og at nogen så vil tage ansvaret for at 'rydde op' i alle de umærkede og uønskede katte, så man kom problemet lidt til livs. Forstår ikke hvorfor katten har fået så lav en status herhjemme, som den har - især kontra hundene og andre kæledyr, hvor der er mere og mere om hvor godt de skal have det.

    Mine er neutraliserede og mærkede - det kan ikke være anderledes smiley


  • #12   22. sep 2015 Mine er selvfølgeligt alle mærkede, som de skal være. Også hittemitten. Hun har et C for Chip i sine ører. smiley

    Mine 5 "fertile" katte er til opdræt, hvoraf den ene kun er en stor killing pt. smiley


  • #14   22. sep 2015 Det skriver jeg lige videre til mooooar, vi skal nemlig have neutraliseret vores anden kat (den ene er blevet) smiley

  • #16   22. sep 2015 Jeg bruger kun Gråsten Dyrhospital til hjertescanning, og alt andet søger jeg kompetent personale til. smiley

  • #18   22. sep 2015 Jeg havde en rigtig dårlig oplevelse med Gråsten for nogle år siden. Og så gav jeg dem en chance igen for et par år siden, og det fortrød jeg. Så ja, heldigvis hvert sit syn på det.

  • #21   23. sep 2015 Så har jeg smidt linket på min Facebook for så er der forhåbenligt nogen der deler så det når ud til så mange som muligt

Kommentér på:
til kattefolket kun i denne uge !!!

Annonce