{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

Babytøj - Fra str. 50 og ned efter {{forumTopicSubject}}

Halløj alle i dejlige HG'ere.. smiley

Er der nogen af jer, som tilfældigvis har noget babytøj liggende fra str. 50 og nedefter, som ikke skal bruges mere?
Hvis ja, så overtager jeg meget gerne hurtigst muligt.. smiley
Alt kan bruges, body'er, dragter osv osv..

Spørger på vegne af min søde genbo, som fik en meget lille pige i mandags.. smiley

Den lille ny er 42 cm lang, vejede 1840 g og er født i 36+5.. smiley
Hun har det fint og alt er som det skal være på en lille ny.. smiley smiley

Fødslen gik ret hurtigt, så hverken mor eller far nåede at få noget klar.. De vidste godt at lillepigen var lille, men ikke så lille.. smiley
Så alt piget og neutralt modtages virkelig med kyshånd.. smiley

Vi bor i 4250 Fuglebjerg.. Men jeg er på VUC i Næstved hver dag fra kl. 8 til kl. 15:15 (kl. 16 mandag og kl. 14:20 fredag)..

På forhånd rigtig mange gange tak fra både mig og genboen.. smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Babytøj - Fra str. 50 og ned efter
  • #1   2. sep 2015 I skal selvfølgelig ikke snydes for et billede af den lille prinsesse.. smiley smiley

    profilbillede
  • #4   2. sep 2015 CF - Ahh ja, det er jo typisk.. smiley
    Men det går nok.. smiley


  • #5   2. sep 2015 Indicia - Ja hun er bare SÅ lækker.. smiley
    Lige så lækker som hendes storesøster.. smiley

    Glæder mig så meget til at besøge den lille og moderen på Neonatal imorgen efter skole.. smiley


    profilbillede
  • #7   3. sep 2015 Fru. Mormor - De er helt ok med det.. Ellers havde jeg ikke gjort det.. smiley smiley

  • #8   3. sep 2015 Åhhhh det vækker minder....
    Det er r** hårdt at være indlagt på neo.. Også selv om baby er okay og bare skal lære at spise selv.

    Det er fint at komme på besøg, men gør det kort....Og stille.
    Mor har overhoved ikke overskud til at være vært for gæster

    Sofie født 32+4 - 45 cm og 2230 g.


    profilbillede
  • #9   3. sep 2015 Ib - Moderen vil meget gerne have besøg.. smiley Men min familie og jeg er også meget tætte med dem.. smiley

    Hvor er Sofie fin.. smiley
    Og alligevel stor i forhold til min genbos pige.. smiley


  • #10   3. sep 2015 Carina. Ja Sofie var (heldigvis) ret stor i forhold til alder og vi var kun indlagt i 3 uger.

    Det er super dejligt hvis Mor har overskud... men forvent det ikke smiley

    Når man er indlagt på Neo med sit barn så skal man malke ud hver 4. time døgnet rundt ( om natten - 1 gang i døgnet er det okay der går 6 timer )
    Man sidder med sit barn, når det får mælk i sonden, og lægger det evt til brystet, så det lærer at forbinde det at sutte med mæthed.
    Man sidder med barnet hud mod hud så meget som barnet tåler det.
    Man pusler og vasker.
    Alt skal registreres. Hvor meget mælk kl hvad, og hvad var der i bleen kl hvad samt selvfølgelig at barnet skal vejes.
    Der er undersøgelser, blodprøver, hjernescanninger mv som man gerne vil overvære
    Man skal selv have noget at spise og man skal også sove ind imellem.
    Det hele gentager sig mindst hver 4. time.

    OG... mor er indlagt på fødeafdelingen.. Baby er på Neo..
    Når mor er udskrevet fra fødeafdelingen bor hun på patienthotellet....
    Dvs hver gang mor har brug for at sove skal hun forlade sit barn..

    De åbne kuvøser står på række i et værelse, som praktisk talt ikke er mere end en bred gang.
    3-4 familier på række.. Og her sidder du så og forsøger at lære at amme dit barn imens naboen har gæster... Nysgerrige gæster, der bare stiller sig op og kigger.
    Du kan ikke gå et andet sted hen, for baby er med ledninger og slanger forbundet til div apperater der overvåger iltmætning, puls mv. og måske har baby også brug for hjælp til at trække vejret...

    Bare så du har en ide om hvorfor det er så hårdt og hvorfor man ikke har overskud til lange besøg smiley


  • #11   3. sep 2015 Det lyder jo helt vildt.. smiley

    Lillepigen (hun hedder Emilie) ligger kun i varmekasse og har jo så sonden..

    Ellers er hun helt fin, frisk og alt er som det skal være.. smiley

    Og så har de egen stue.. smiley


  • Luludja C
    Luludja C Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
    #12   3. sep 2015 Min datter var 46 cm lang og vejede 3040 gram. Jeg har vist endnu en del tøj i str 50. Kan prøve at se efter det senere, så vil jeg godt sende lidt til dig hvis det er

  • #13   3. sep 2015 Carina. Dejligt for dem at de har egen stue ( håber de bliver ved med det )
    Det gør en verden til forskel.

    Det er snart 6 år siden, så jeg har ikke babytøjet mere.. Hvilket jo forresten var det du spurgte til smiley


Kommentér på:
Babytøj - Fra str. 50 og ned efter

Annonce