{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

suk suk.. Saavner ham sådan.. :'o( {{forumTopicSubject}}

Åååh hvor jeg bare Saaavner Luie..
det er helt vildt.. tænker bare på ham hver aften hvornår kan kommer med ind i min seng og putter ved mig.. og når han kommer og sætter sig ved mig og bare vill kæle.. :'o( suk suk.. var lige inde og kigge hans billeder og læse hans tekst.. det gjorde bare SÅ ondt.. :'o( skulle jeg nok aldrig have gjordt men man kan jo ikke lade hver for jeg vil gerne mindes ham.. :'o( vil så gerne skrue tiden tilbage hvis bare jeg kunne.. og gøre noget så det ikke skete.. tårene triller bare ned af mine kinder.. det gør så ondt.. glemmer ikke at da jeg kom hjem da jeg sad ude ved ham mens min far hentede min mor over på hendes arbejde.. sad og fortalte ham om alle de gode oplevelser vi havde haft og sad og sagde farvel til ham.. vidste det var det der skulle ske.. :'o( og det var sidste gang jeg så ham.. :'o( suk suk..

Min far sagde godt nok i weekenden da de hentede mig i Nim hvor jeg havde været til ringtrænings kursus ved en svensker.. der kom 2 shiba'ere som skulle træne så sagde han til mig og min mor at han enlig godt ville have en Shiba igen.. blev glad men samtidig også ked af det .. for ved at ingen kan erstatte Luie og ingen skal erstatte ham-.. og kom også sådan til at mindes ham i det øjeblik.. :'o(

Puuuha det er hårdt at miste sin højt elskede hund.. :'o(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  suk suk.. Saavner ham sådan.. :'o(
Kommentér på:
suk suk.. Saavner ham sådan.. :'o(

Annonce