{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sød video :)
  • #2   7. aug 2015 Haha Smilla, det behøver han ikke, bare en enkelt dag smiley
    Men han siger at vi har nok i Rosa og lucky, jeg ved ikke hvad han snakker om, de kan da godt klare en mere, så meget fylder de da heller ikke smiley


  • #4   7. aug 2015 Haha jeg tror ikke han hopper på den smiley Og ja nu har vi jo 2 på under 3 kg til sammen, så kan da godt have op til 4-5 kg hund synes jeg, det må da være fair! smiley
    Hvis nu boligforeningen var enige i at man havde hund efter vægt, så kunne jeg have mange smiley


  • #6   8. aug 2015 Stakkels dig Charlotte. smiley
    Jeg ville også elske det, men jeg tror det ville være virkelig svært, og jeg alligevel gerne ville være med i al planlægningen og valget af hvalpen. Men på den anden side, hvis jeg nu sagde, skat den der hvalp vil jeg gerne have, og så han gav mig den uden at sige noget, så kunne jeg måske leve med det smiley

    Rosa er dog lidt en overraskelse, for det var ikke meningen at vi skulle have hvalp, og det blev faktisk først endeligt efter at hun var født, selvom jeg fulgte tæven lang tid inden, så hun er faktisk en fødselsdagsgave fra kæresten (som jeg selv betalte smiley )



  • #8   8. aug 2015 Hehe, jeg fik næsten et chok med Lucky. Vi var lige flyttet sammen, og vi planlagde hvalp i sommerferien. Jeg gik hjemme, men kæresten gik i skole. Jeg er ligeså dum som en del andre hundeelskere, for jeg kan ikke lade være med at kigge annoncer osv, og kiggede jo selvfølgelig også efter parringer der passede til sommerferien (det var i april) da jeg ser Lucky slog det bare klik, og spurgte så kæresten lidt forsigtigt om vi ikke skulle have ham. Og kæresten siger bare: så må du jo skrive til dem, det er jo ikke sikkert at de stadig har ham...
    Jeg troede seriøst det var for sjov, men en uge efter hentede vi en lille Lucky smiley

    Rosa var planlagt i et års tid, for det var Luckys opdrætter der planlagde hvalpe på Luckys søster, og det var bare min store drøm at få en hvalp fra det kuld, men det passede bare dårligt ind i vores planer og boligsituation, men da først tæven var drægtig og jeg fulgte det helt tæt, kunne kæresten jo alligevel ikke nænne ikke at give mig en. Det var så meningen at vi skulle have en han, og der kom også to, men det endte jo så med en lille bitte Rosa smiley


Kommentér på:
Sød video :)

Annonce