630 visninger
|
Oprettet:
My Little Sunshines (Solvej)
Online Tilmeldt:
28. nov 2012 Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.244
Online Tilmeldt:
28. nov 2012 Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.244
Sød video :) {{forumTopicSubject}}
Sådan måtte min kæreste da også godt vække mig en dag, dog skifter jeg gerne den søde lille franske ud, med en lille creme chihuahua tæve
http://www.superlike.dk/hun-var-ikke-tilfreds-da-kaeresten-vaekkede-hende-indtil-hun-fandt-ud-af-hvorfor-han-gjorde-det/
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.244
Men han siger at vi har nok i Rosa og lucky, jeg ved ikke hvad han snakker om, de kan da godt klare en mere, så meget fylder de da heller ikke
nov 2012
Hvis nu boligforeningen var enige i at man havde hund efter vægt, så kunne jeg have mange
nov 2012
Jeg ville også elske det, men jeg tror det ville være virkelig svært, og jeg alligevel gerne ville være med i al planlægningen og valget af hvalpen. Men på den anden side, hvis jeg nu sagde, skat den der hvalp vil jeg gerne have, og så han gav mig den uden at sige noget, så kunne jeg måske leve med det
Rosa er dog lidt en overraskelse, for det var ikke meningen at vi skulle have hvalp, og det blev faktisk først endeligt efter at hun var født, selvom jeg fulgte tæven lang tid inden, så hun er faktisk en fødselsdagsgave fra kæresten (som jeg selv betalte )
nov 2012
Jeg troede seriøst det var for sjov, men en uge efter hentede vi en lille Lucky
Rosa var planlagt i et års tid, for det var Luckys opdrætter der planlagde hvalpe på Luckys søster, og det var bare min store drøm at få en hvalp fra det kuld, men det passede bare dårligt ind i vores planer og boligsituation, men da først tæven var drægtig og jeg fulgte det helt tæt, kunne kæresten jo alligevel ikke nænne ikke at give mig en. Det var så meningen at vi skulle have en han, og der kom også to, men det endte jo så med en lille bitte Rosa
Sød video :)