Jubii! {{forumTopicSubject}}
I forlængelse af indlægget fra forleden ( (link fjernet) ) vil jeg da lige fortælle hvordan det gik.
Vi bestod Beg. B prøven, men jeg er lidt perfektionistisk mht. det vi laver.
Vi fik SG (Særdeles god) og 91 point og slog de to andre B-prøver. Dermed blev vi den bedste B-prøve.
Hun gjorde det også rigtig godt i går, og stort set alle fejlene var mine. Jeg gik ikke helt 30 skridt i sit og dæk, hun stikker nemlig ofte af når jeg når 28-30 skridt ud. Så ville jeg hellere selv smide pointene. I overgangen (lineføring) fra løb til langsom gang tabte jeg hende også, fordi jeg løb for hurtigt. I gruppen satte hun sig ikke selvstændigt ned. I apporteringen var næsten alt perfekt! Eneste fejl var at hun efter at have sluppet apporten gik på plads med det samme, i stedet for at vente 3 sekunder, men det var så også det.
Så nu er vi bare rigtig glade og ser frem til på lørdag hvor vi skal til en "for sjov B-prøve", som ikke tæller nogen steder. Vi satser på at få F (Fortrinlig) der. Målet er klart 98 point, men vi skal alligevel være lidt realistiske. Men F, det ønsker vi os!
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 438
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.421
Der skal også være plads til andet end problemer
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 5 Emner: 64 Svar: 2.180
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.421
jul 2005
Følger: 22 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 116 Svar: 1.111
Mvh. Betina og Zico.