{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Jubii! {{forumTopicSubject}}

I forlængelse af indlægget fra forleden ( (link fjernet) ) vil jeg da lige fortælle hvordan det gik.

Vi bestod Beg. B prøven, men jeg er lidt perfektionistisk mht. det vi laver.
Vi fik SG (Særdeles god) og 91 point og slog de to andre B-prøver. Dermed blev vi den bedste B-prøve.

Hun gjorde det også rigtig godt i går, og stort set alle fejlene var mine. Jeg gik ikke helt 30 skridt i sit og dæk, hun stikker nemlig ofte af når jeg når 28-30 skridt ud. Så ville jeg hellere selv smide pointene. I overgangen (lineføring) fra løb til langsom gang tabte jeg hende også, fordi jeg løb for hurtigt. I gruppen satte hun sig ikke selvstændigt ned. I apporteringen var næsten alt perfekt! Eneste fejl var at hun efter at have sluppet apporten gik på plads med det samme, i stedet for at vente 3 sekunder, men det var så også det.

Så nu er vi bare rigtig glade og ser frem til på lørdag hvor vi skal til en "for sjov B-prøve", som ikke tæller nogen steder. Vi satser på at få F (Fortrinlig) der. Målet er klart 98 point, men vi skal alligevel være lidt realistiske. Men F, det ønsker vi os!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jubii!
Kommentér på:
Jubii!

Annonce