{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu har jeg fundet hvor jeg vil bo
  • #1   23. jul 2015 Spørgsmålet er om der er tomt smiley


  • #2   23. jul 2015 Min hjerne kan slet ikke kapere alt dét der med andet liv ude i verdensrummet. Hvorfor skulle der egentlig ikke være liv på andre planeter? Men det er så syret at tænke på. Og VILDT spændende på samme tid. Tror ikke min hjerne ville kunne holde til at arbejde med sådan noget smiley

  • #3   23. jul 2015 ha ha .. ja så må du passe på den ...

    sidder lige og ser genudsendelse af Mikael Beha´s tur med familien, og tænkte , i mit næste liv vil jeg have et liv som hans .... dog med en skibshund


  • #4   23. jul 2015 Fünke Præcis ens hjerne kan ikke rigtig lige rumme det smiley Bare det er skulle prøve, at forstå universet er jo umuligt.
    Men selvfølgelig er der liv der ude, og vi mennesker tror vi er noget så kloge, som om de ikke allerede har besøgt os først smiley
    De sagde for resten at den planet de lige har fundet, har haft sol i 6 milliarder år, hvor jorden " kun " har haft i 4, så hvis der er liv, må de være en del længere fremme end vi er smiley
    " En dag opdager vi nok, hvor små vi i virkeligheden er "


  • #5   23. jul 2015 Ååh ja, Kurs mod fjerne kyster, dét er idyl!! På TV, i hvert fald smiley

    Nej min hjerne kan slet ikke rumme at spekulere over universet. Men burde vi ikke allerede have etableret kontakt hvis der var andre væsner som os derude?
    Ej, hvor vildt at tænke på. Det bliver da spændende hvis de finder ud af mere om den planet. Jeg så Interstellar i går, dén var godt nok også spacey. Det er ret spændende smiley


  • #6   23. jul 2015 Måske ønsker de ikke kontakt smiley Hvis de er klogere end vi er, så ville de vide, at mennesker har det med at bruge viden forkert, så måske mener de ikke, at vi mennesker er klar til at møde dem, og til at kunne rumme deres viden smiley

    Elsker også kurs mod fjerne kyster smiley


  • #7   23. jul 2015 Uuhh jeg må indrømme at jeg også finder det en smule skræmmende, det med anden intelligens på andre planeter.. Ligesom der også stod i artiklen, at man skulle være varsom med kontakt. Det lyder altså lidt skræmmende.. Fascinerende og skræmmende på samme tid smiley

  • #8   23. jul 2015 Præcis, sådan har jeg det også smiley

  • #9   23. jul 2015 Ja men jeg er ikke varsom ,så jeg skal nok sende besked, om hvad der er der oppe Jeg når jo nok ikke tilbage igen, på grund at den lange rejse smiley
    Ej pjat Jeg tror altså også på, der findes liv på en eller anden måde Hvorfor skulle jorden være den eneste planet med liv på .Måske ikke et liv vi kender Og ja Funke man kan godt gå hen og blive tosset i hovedet, hvis man går for meget op i det smiley


Kommentér på:
Nu har jeg fundet hvor jeg vil bo

Annonce