{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

Katos liv gemmen 3 år. Og hvordan jeg fik ham {{forumTopicSubject}}

hej alle på HG
jeg vil lige skrive lidt om katos baggrund, altså om hvor mange familier ham har haft og hvordan han har haft det. Det skal lige siges at det er skrevet efter hvad jeg har fået afvide og så er der også historien om hvordan jeg fik ham.

Katos liv gemmen 3 år.
Kato blev født den 9 marts 2012 et sted i jylland. Hans næste hjem (efter kennelen) var et par der ikke passede ham godt (ifølge mig) han boede ovre i deres kostald sammenmed deres køer og det eneste han fik at spise var det køerne ikke ville spise. En dag satte de ham til Salg fordi de ikke ville have ham mere.
Så blev han solgt til et par som havde en anden border collie i forvejen. Ifølge mig passede de ham godt. Men de blev nødt til at sælge ham igen (jeg kan ikke huske hvorfor).

Hvordan jeg fik ham.
Jeg var lige blevet konfirmeret og min mor havde lovet mig at jeg måtte købe en hund til mig selv, fordi jeg havde ønsket mig en hund meget længe og jeg havde lært en masse om forskellige hunde. Så jeg kiggede lidt på nettet efter hunde og Kato var den eneste der passede til det jeg ønskede mig ved en hund. Så vi skrev til hende der havde ham får mig om vi måtte komme og se Kato. Det måtte vi gerne. Da vi kom for at ham havde vi pengene med hvis jeg ville købe ham. Og så ville jeg gerne købe ham. Så det var jo godt jeg tog pengene med.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katos liv gemmen 3 år. Og hvordan jeg fik ham
Kommentér på:
Katos liv gemmen 3 år. Og hvordan jeg fik ham

Annonce