{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

Hvor let man kan 'knækkes' {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Det her er egentlig ikke en debat, men blot en lille undren som ingenting har med hunde at gøre.

Tidligere oplevede jeg at noget, jeg har fået af min afdøde mormor, og som har fulgt mig hele barndommen, gik i stykker, og det knækkede mig fuldstændig. Jeg begyndte at hyle, og holdt ikke op igen før min far havde limet den sammen igen.
Spøjst at noget man alligevel ikke bruger, noget der kun er en pyntegenstand, kan få mig ud over kanten på den måde.
Det er denne der er tale om:
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t34.0-12/11657445_10207475727040124_513974460_n.jpg?oh=693e5b2087bf9b8d29b19fe2fce093ae&oe=55984D16
Som I kan se har den der helt fint igen, og nu står den et langt mere sikkert sted hvor der ikke er fare for at den falder ned og går i stykker igen.

Ved egentlig ikke hvorfor jeg har oprettet dette emne, havde bare behov for at komme af med det tror jeg smiley

Har I andre nogen ting som bare kan skubbe jer helt ud over kanten, selvom I godt ved at det måske er lidt 'dumt'?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor let man kan 'knækkes'
  • #1   3. jul 2015 Tror enlig at det giver god mening, da man ofte forbinder ting og følelser sammen. Du har forbundet den lille ting med din mormor og derfor betyder den meget, og nettop derfor blev du ked af det da den gik i stykker smiley
    Jeg har også en ting... det er dog en lille bamse fra et supermarked jeg fik af min mormor da jeg var lille. Den er enlig ikke særlig køn, men jeg kan huske hvordan jeg havde det da jeg fik den og hvor glad jeg var. Min mormor døde sidste år, og jeg kan ikke skille mig af med den bamse selvom jeg næsten aldrig ser den og den bare ligger i en kasse. Så bare tanken om at skille mig af med den, nej puha, det kan jeg ikke smiley

• #2   3. jul 2015 Jeps, sådan havde jeg det dengang jeg kom til at rive "armen" af mit lammeskind, som jeg har haft hele mit liv. Det er bare dét der med, når en genstand, der er så personlig pludselig går i stykker, som om man bare har ødelagt DET HELE.. ej puha det er så ubehageligt. Jeg forstår det i hvert fald godt - for mig føles det som om at jeg har gjort noget uopretteligt og så er "det gode" pludselig ødelagt (wow, det lyder underligt) smiley

• #3   3. jul 2015 Generelt tror jeg faktisk bare jeg har det rigtig skidt når ting går i stykker..

• #4   3. jul 2015 Jeg har (havde) en bamse der har fulgt mig, siden jeg var helt lille, jeg bruger ham ikke, han var lavet af skind og pels, ikke særlig køn, jeg havde endda klippet pelsen af ham på den ene side. Her forleden fik en af hundene fat i ham, og da jeg kom ind var han splittet i atomer, jeg gik helt i baglås og begyndte at tude, hundene sad bare og gloede, den ene skulle lige slikke mig i ansigtet, de havde jo bare taget ham, fordi at han lugtede godt, men for pokker det gjorde ondt. Nu har jeg haft lidt "problemer" i min barndom, så jeg har nok villet holde fast i noget af det gode, tror jeg.

• #6   4. jul 2015 Puha Mike.. Sådan nogle glas har vi også. Det er så nogle vi(mine brødre og jeg) har arvet fra vores morfar. De har alle sammen motiver, og jeg har nærmest ikke brugt det siden han døde i 2008, men jeg kan stadig tude når jeg ser dem. lige når det gælder mine bedsteforældre skal der ikke ret meget til før jeg begynder at tude, selvom det efte er længe siden.

Kommentér på:
Hvor let man kan 'knækkes'

Annonce