{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Feedback på salatopskrift
  • #1   30. jun 2015 jeg ville erstatte enten blåbær eller hindbær med stykker af friske grønne rå asparges.
    Du kan også tilsætte hakkede mandler, og lave en dressing af flydende honning, limesaft og lidt vand. smiley

• #4   1. jul 2015 Jeg ville undgå osten smiley

• #5   1. jul 2015 Der er også for meget i for mig og cheddar og avokado... det er bare ikke en god kombination i mit hoved... smiley

• #6   1. jul 2015 Personligt ville jeg nok bruge parmesan isted for cheddar, eller feta.

Umiddelbart tror jeg der er for mange ting i, til at tingene kommer til sin ret, men jeg har jo ikke smagt det smiley
    Reelt er der jo kun dig selv, som kan vurdere den.

Ellers kan jeg anbefale en gang ruccola med vandmelon, feta og ristede pinjekerner. Vandmelonen kan man jo evt bytte ud med jordbær.

Eller spinat og andet blandede salatblade med jordbær og æble

• #7   1. jul 2015 Ost og avocado hmm, en af delene. Og så holde den til fx jordbær af bær. Den med asparges lyder ikke tosset smiley

Her bliver ofte serveret tomat/mozarella salat, med masser af frisk basilikum og olie/hvidløgs dressing der vendes i.

Eller nye, friskkogte kartofler, enten små eller skåret ud, avocado i stykker, lidt pinjekerner, mandler, græskarkerner eller andet drysses i og vendes med olie/citron/salt/peber marinade
    Yummi! smiley

• #8   1. jul 2015 Jeg fik faktisk sådan en salat i weekenden til en studenterfest, dog uden hindbær, blåbær og avocado, men med masser af jordbær.
    Jeg ville aldrig selv have lavet en salat med jordbær, men må erkende, at den smagte godt og den var utrolig populær.
    En anden rigtig populær salat var en vandmelonsalat.

• #9   1. jul 2015 Jeg kan slet ikke have at der er bær og frugt i salat. Men avokado og parmesanost er nam nam. Og så sammen med rucola og ristede pinjekerner eller mandler.

• #10   1. jul 2015 Herhjemme er følgende sommer salater en succes:
    1. Vandmelon, feta og persille
    2. Rucola, mango, feta, pinjekerner, rødløg og olie/ balsamico/ sennep dressing
    3. Agurk, tomat, rødløg, feta, avocado med olie/ balsamico dressing og lidt tørret oregano.
    4. Tomat, mozzarella og frisk basilikum med lidt balsamico

Kommentér på:
Feedback på salatopskrift

Annonce