3.688 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Bårebuket (tekst) Bårebuket (tekst)

Sidder og skal bestille en bårebuket til min kusines bisættelse.
Jeg kan vælge tekst på to bånd, men hvad skal der stå på det ene og hvad skal der stå på det andet. Skal jeg skrive vores navne på eller hvad?
Har aldrig prøvet det før.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bårebuket (tekst)
  • #2   3. jun 2015 Okay. Tak Maj-Britt smiley

• #3   3. jun 2015 de gange vi har gjort det, har der stået en hilsen på det ene bånd, og navnene på dem den er fra på det andet ..

• #4   3. jun 2015 Den sidste jeg bestilte med 2 bånd stod der:

"Tak for de gode minder." på det ene
    på det andet: "fra Zarah og Funky."

Det var en hundetræningskammerat.

• #5   3. jun 2015 Ps. Gør mig ondt med din kusine. smiley

• #6   3. jun 2015 Ih nu er jeg kommet til "kort til de efterladte" Hvad skriver man? Jeg er så dårlig til sådan noget.

• #7   3. jun 2015 Zarah smiley Det er ganske forfærdeligt... Har aldrig tudet så meget over et dødsfald og vi har efterhånden mistet mange de sidste 7 år.

• #8   3. jun 2015 Har lige været til begravelse, det var en ven der døde.
    på det ene stod der I Hjertet Gemt Men Aldrig Glemt.
    på den anden stod der Venner for evigt.

• #9   3. jun 2015 Nu taler jeg ud fra dengang jeg mistede min far. det kort jeg dengang blev allergladest for (og stadig har, 12 år senere)har var et fra hans ene kammerat. Han startede noget i stil med at hvis man nu forestillede sig en have fuld af blomster og måtte plukke den man havde mest lyst til ville man plukke den smukkeste og det var der nogen højere magter der havde gjort med min far, men blot alt for tidligt. Herefter beskrevhan hvad den gamle havde betydet for ham og så kom en række sjove anektdoter om hvad de 2 tosser havde lavet både som unge og helt op til en uge før min far blev indlagt hvor de havde kørt motorcyklerne rundt i København og var endt til en fest hos nogen venner. Det var så hyggeligt at læse og beskrev så fint hvad for et menneske min far var og dyrkede ikke at hans død var forfærdelig (lungecancer) men huskede ham for det menneske han var ikke sygdommen.
    Der var også et par fra klienter (han var socialrådgiver) som virkelig gjorde indtryk, men jeg ville nok forsøge at dele dine minder frem for det sædvanelige bla bla. Selvfølgelig i mente hvem og hvordan de pårørende er.

• #10   3. jun 2015 Tak for jeres hjælp allesammen.

• #11   5. jun 2015 Fik en rigtig øv oplevelse i dag. Jeg havde bestilt en fin bårebuket til kirken. Med "Altid elsket - aldrig glemt " "Anita og Michael"
    Den eneste buket vi kunne finde med den første tekst var fra "Anita og Flemming" og vi kunne ikke finde nogen med Anita og Michael smiley
    Så jeg har skrevet en klage til interflora. Det er simpelthen ikke i orden synes jeg...
    Flemming er i øvrigt afdødes far hvilket gør det mere dårligt for vores situation smiley
    Og jeg har læst min bestilling igennem mange gange og det er der mange der har og jo der står sgu "Altid elsket - aldrig glemt" "Anita og Michael".
    FØJ jeg er sur og ked smiley

• #12   5. jun 2015 Hold nu kæft det må bare ikke ske smiley

• #13   5. jun 2015 Nej jeg er sgu også sur og ked smiley

• #14   21. jun 2015 Vi klagede jo til blomsterbutikken og de var så kede af det. De lovede at når hun blev lagt i jorden, ville de køre op med en ny buket med de rigtige bånd og lægge på hendes sted.
    I dag (eller i går) var vi der oppe og fandt en 3 dage gammel buket ligge på en helt anden gravplads (langt væk fra min kusines) ØV! Men nu ligger den på den rigtige plads.

profilbillede
  • #15   21. jun 2015 Så klager i lige igen over de ikke ligger dem det rigtige sted. Det er da utrolig ringe service... smiley Gør mig meget ondt den slags MÅ bare ikke ske... smiley

Kommentér på:
Bårebuket (tekst)

Annonce