{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

Nu vi er ved bortgivelser... {{forumTopicSubject}}

I kan også godt komme og hente et par stykker her -

Har ikke sovet i nat - først startede det md at Dunse og Thor brød Ud/ind til hinanden - Heldigvis var de så larmende at jeg vågnede straks -
Da var kl lidt i 24... var lige fået i seng...

Derefter startede Thor sin hylekoncert op... Hvorfor han og Futte blev smidt ud - ( det smitter nemlig af på Futte )
Og de har stået ude til kl. 5 - 6 tiden imorges og HYLET...
Som vilde ulve...

Kl. 5.30 mente Dunse så at NU var det tid til at HUN sku høres... Og det blev hun så... Rundt blev der skiftet... Drengene faldt til ro indendørs efter en lang nat ude...

Og Dunse gør nu HVAD hun kan for at bryde ud - og finde en MAND...

Så hent hvem i vil have - Men også her ønskes de retur når det hele er overstået -

I skrivende stund starter Thor sit UlveShow op igen -

Hmmmmmmmm....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu vi er ved bortgivelser...
  • #1   20. sep 2006 Ved nærmere eftertanke - i kan bare beholde dem -

  • #2   20. sep 2006 Hun er da for vild hende den Dunse.....

  • #3   20. sep 2006 LoooL...julie......skønt at sidde her med min steriliseret tæve i fred og ro *GG*


  • #4   20. sep 2006 Ja - og nu skal jeg på job idag - UDEN der er nogen herhjemme - tør sgu faktisk ik gå nogen steder -

    Dunse kan reelt åbne hoveddøren indefra - det kræver så at hun først kommer ud til hoveddøren - Men det er blot en hundelåge -

    Og nuh ar jeg lige været ude og indhente Thor - som PÅ EN ELLER ANDEN MÅDE var kommet ud fra gårdspladsen -

    Forleden blæste vores port op, - der var PKA´s Pia så sød at komme os til undsætning - ( vi var på Fejø )
    Den låge er så sat ekstra fast nu... Klappen der går for, var åbenbart ikke nok. selvom vi aldrig har oplevet det før...
    Og idag ... ja - hvordan han var kommet ud aner jeg ikke - Kan skal springe ihvertfald 1,2 for at komme ud -og det har jeg ikke set ham gøre før,- Men man kan vel alt når hjernen er steget af -

    Så hvad gør en klog, når hun skal på job - Hmmmm....


  • #5   20. sep 2006 Har en hesteboks han kan være i - Men hvis han pludselig virkelig KAN springe - så kan han også springe UD af hesteboksen - og ind i flere kaninbokse - og det syn har jeg IKKE lyst til at komme hjem til...

  • #6   20. sep 2006 Du har da virkelig fået din sag for.......det lyder som et puslespil med 500000 brikker som du lige skal ha lavet inden du smutter på arbejde ;o)

  • #7   20. sep 2006 Julie: så er jeg glad for mine to. Min tøs får p-piller så har en meget rolig hund det koster 295kr fo 62 piller, og vil du en dag have hvalpe stopper man bare med pillen. Nej ved godt pillen har nogle bivirkninger, men vil gene have et kuld engang, derefter bliver hun steriliseret

  • #8   20. sep 2006 Uha det lyder besværligt. Jeg er hvis glad for at jeg har bestildt en dreng mere, hihi

  • #9   20. sep 2006 lyder til der er gang i huset hos jer *GG*

  • #10   20. sep 2006 Uhadadada... jeg tog gerne dine drenge men min dumme tøs er lige kommet i løb, 3 uger for tidligt...arrrg...

    Men du kan roligt sende Dunse herop til mig, en tosset tæve fra eller til gør ikke den store forskel!!


  • #11   20. sep 2006 puha kender alt til det. Min tæve er også i løb, så Tyson er også helt rundt på gulvet. render forvirret rundt og leder efter hende og piver og puster som en helt damper

  • #12   20. sep 2006 Miss Fich : Sendte et eller andets sted gerne Duinse på "ferie" - men så igen - tænk hvis hun stikker af fra den som passer hende - og bl iver parret med et eller andet vanvittigt mix...
    Den ballade vil jeg hellere selv tage - forstår du hvad jeg mener - ???
    HUn stikker af for et godt ord - hvis hun kan komme afsted med det -
    Forleden tog hun flugten lige foran øjnene på mig - vi var på markerne - og PLUDSELIG røg næsen i jorden - og hun strøg ... Mig afsted efter hende - og få hende råbt op...
    Så er det man øsnker at have lært hende fløjte - Da det er NOGET svært at råbe hende op i mod vind - når hun ER nået flere hundrede meter væk - og hjernen har slået fra... smiler...


  • #13   20. sep 2006 Joo det forstår jeg skam godt Julie, har det selv sådan, kan ikke udstå tanken om at andre passer Monique, løb eller ej!!

    Men jeg er hjemme hele dagen, er ude i haven når Monique er der (ihvertfald når hun er i løb), og så har jeg en 10m lang snor der bliver brugt på marken (igen når hun er i løb)

    Er det ikke bare skøøønt med hunde af begge køn...*gg*

    Jeg syns Monique kan være strid i disse perioder, men kan godt høre det er vand ved siden af din situation!!


  • #14   20. sep 2006 Miss Fich :

    Jo det er SKØØØØØNT med begge køn hjemme - griner - Hmmm - ss -

    Burde også have taget fri - kan slet ik ha at jeg skal afsted -

    Men Tror at jeg tager chancen med stalden - !!!

    Så det vil jeg lige gøre - ( en box klar... ) smiler...


  • #15   20. sep 2006 Pøj-pøj... håber det hele går som det skal!!

    Ellers finder du bare Snertinge...


Kommentér på:
Nu vi er ved bortgivelser...

Annonce