{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

Hundens fødselsdag {{forumTopicSubject}}

Santos fylder 6 år i dag, og i den forbindelse forventede min mor at jeg bagte boller og lavede lagkage, så familien kunne komme forbi. smiley
Jeg takkede pænt nej, det synes jeg måske var lidt "over the top" fra vores side af. Vi plejer "bare" at give Santos et godt ben i haven og så er det ligesom dét smiley
Jeg kom dog til at tænke på om i fejre jeres hund's fødselsdag eller om I gør noget særligt ud af dagen? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundens fødselsdag
  • #2   10. maj 2015 Nej, vi gør intet særligt. Mest fordi jeg tror mine forældre har glemt den præcise dato for, hvornår hun er født, og ikke orker at tjekke op (det er i juni/juli e.l), så hendes fødselsdag er "i sommerferien" og så er det dét smiley

• #3   10. maj 2015 Nej jeg fejre ikke mine hundes fødselsdag med gæster osv Men de får noget godt den dag fx Okseben ,et pivdyr eller lig.

• #4   10. maj 2015 Tillykke med ham smiley Jeg gør som dig smiley

• #5   10. maj 2015 Hov da Stort tillykke med ham smiley

• #6   10. maj 2015 Ikke det vilde, en lagkage af råt kød, bare for sjov, en legeting, et kødben..

Og tillykke med Santos smiley

• #7   10. maj 2015 Jo tak smiley

Det lyder også som hyggelige fødselsdage for jeres hunde. Vi køre nok også ud til skoven i aften, så han kan grave efter en masse mus smiley

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.758
    #8   10. maj 2015 Begge mine hunde fejres hvert år. Ikke altid med gæster, men det er da sket mere end én gang smiley
    De er det tætteste jeg nogen sinde kommer på at få børn, så hvorfor skal jeg snydes for den oplevelse, gør det ene og alene for min egen skyld fordi jeg elsker billederne af det og fordi jeg elsker at forkæle hundene smiley
    Hundene elsker bare gaverne og godbidderne smiley

• #10   10. maj 2015 Kato fik et pivedyr og en pose med godbidder.
    Tillykke med Santos

• #11   10. maj 2015 Jeg lægger gerne en uges ferie omkring Chilis fødselsdag. Den nærmeste familie bliver inviteret på michelin-restaurant. Efter endt måltid bliver vil alle kørt i lufthavnen, hvorfra vi flyver til Las Vegas. Der hyggegambler vi for et par hundrede tusinde $. Vi mænd besøger nogle glædespiger - kvinderne køber tøj. Til sidst hurtigt hjem til dk for at lufte Chili, som har været alene 36 timer. Vi glæder os allerede til næste gang, ikke Chili? smiley

• #15   10. maj 2015 Søren - Sikke en fest! Det kan være at vi skal overveje at gøre det samme herhjemme fremover smiley smiley

C F - Hun har fået blomster, så det må næsten være nok smiley smiley Sikke en fin lagkage smiley

• Tinna
    Tinna Online Tilmeldt:
    apr 2005

Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.758
    #16   10. maj 2015 Divenzie: Det gør mine ikke. De bliver tæsket alle andre dage end deres fødselsdage og skal være heldige at se en godbid på andre datoer smiley
    Self bliver hundene da forkælet hver dag - men det betyder vel ikke at man ikke kan gøre lidt ekstra ud af fødselsdage og jul. Og vi drikker ikke kakao til deres fødselsdag - men servere hundelagkage, pølser, kiks og andet godt. Det har hundene meget glæde af smiley Menneskerne skal også nok få lidt, men det er ikke dem det handler om.

• #19   10. maj 2015 Holder ikke noget for dem.
    De bliver forkælet alle dage.
    Sidste år "fejrede" jeg fødselsdag for Zenta på den forkerte dag og jeg opdagede det først på hendes fødselsdag i år smiley

Godt jeg ingen børn har med den hukommelse jeg har.

• #21   10. maj 2015 Vores får ekstra lækker mad og så får fødselsdagshunden en tur med i Maxi Zoo og får lov at vælge noget legetøj vi tager med hjem.

• #22   11. maj 2015 Den eneste af hundene som bliver fejret her i huset, er Xingu vores gravhund. Hun har fødselsdag samme dag som sin ejer, min søn på 15 smiley

De får begge gaver og lagkage, nogle gange "truer" jeg sønnike med, at hvis han ikke opfører sig ordentligt, må han dele en leverpostej-lagkage med Xingu på deres fødselsdag smiley
    Det er blevet ved truslen indtil videre, Xingu deler sin lagkage med whipperne, Thor må dele sin lagkage med familien smiley

Kommentér på:
Hundens fødselsdag

Annonce