28. nov 2012 Følger: 94 Følgere: 215 Hunde: 4 Emner: 287 Svar: 8.299
det er ikke nemt at være en lille hvalp det er ikke nemt at være en lille hvalp
Jeg er på weekend hos min mor sammen med rosa og hun skulle selvfølgelig ud at morgen tisse.
Hun får gjort sig færdig (står et par meter fra hende da haven er hegnet ind) men lige I det hun skal til at gå kommer der et virkeligt arrigt solsorte par flyvende efter hende I angreb for at få hende væk.
Lille rosa bliver selvfølgelig forskrækket og stormer afsted. Jeg bliver også forskrækket råber efter solsortene (hvilket ikke hjalp en dyt) og får kaldt på rosa som kommer så hurtigt hun overhovedet kan hen til mig.
Der skete hende heldigvis ikke noget, men fik et lille uheld indenfor da hun I hvert fald ikke skulle ud, men bortset fra det tog hun det nu meget pænt.
Det viste sig så at det var fordi en af de store unger fra teraase reden (de er for længst fløjet fra reden) havde gemt sig I nogle planter tæt på hvor rosa stod da det skete. Så de passede jo bare på deres unge. Ungen fløj da vi var gået ind.
Det er ikke nemt at være en lille forsigtig og altid uheldig 800g hundehvalp. Øv bøv.
okt 2011
Følger: 9 Følgere: 35 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 2.081
Men.. Nu får jeg nok høvl, men det er bestemt ikke ondt ment!! Men men.. Jeg kan simpelthen ikke lade være med at grine lidt over, at man har SÅ lille en hund, at den kan få tæv af to solsorte. Hahahaha
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 7 Emner: 39 Svar: 1.478
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.916
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 215 Hunde: 4 Emner: 287 Svar: 8.299
Rosa holder sig pt helst inde, men det regner også så ved ikke om det er pga fuglene eller regnen.
Hun havde slet ikke opdaget ungen.
Og CF noget skulle jeg jo gøre, blev pisse forskrækket. Men når solsorte spreder deres vinger ud er de altså på str med ross og de var to og afskar hende vejen ( deres unge sad 2 meter til højre for mig og rosa blev jagtet ud I haven istedet for ind imod mig. Og jeg vidste ikke om de kunne finde på at hakke på hende hvis de fik chancen for hun ville jo hvis jeg ikke havde fået hende til at vende om, være endt klemt op I et hjørne.
Har aldrig set dem gå så tæt til angreb som de gjorde ved rosa.
Men min mor kan godt lide at fodre fuglene og kigger en del på dem fra vinduet, lige de her unger har vi fulgt tæt da de er opvokset I en redde I et hjørne af terrassen. Min mor har ikke hund, så de er jo ikke vant til at der render hunde rundt I haven.
Godt vi ikke har måger her så
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.916
Jeg havde nogle bekendte som lige havde hentet en lille chi ,de ville så lige holde ind ved nogle grønne områder, for at den lige kunne få tisset ,og haps så kom der en rovfugl og fløg med den
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 215 Hunde: 4 Emner: 287 Svar: 8.299
Holder mig dog bevidst væk fra et sted med havørne (ville ellers gerne se dem ) for ved ikke om de kunne finde på at tage en lille hvalp, når de faktisk kan fange ænder og lign.
det er ikke nemt at være en lille hvalp