260 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Det dér jobsøgning Det dér jobsøgning

smiley
Godt nok har jeg arbejdet som lærer i 8 år og jeg fik mit første barn lige efter endt uddannelse. Men resten af det kunne jeg have skrevet....

Heldigvis kan jeg jo bare tænke nyt. – Og så er jeg jo i øvrigt også en utrolig spændende og interessant person.

http://henkogthverdag.dk/jeg-soeger-job/

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle bordfodboldbord 305 kr.
  • Beskæring 300 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Ophængning af gardinstænger i betonvæg (4 stk.) 500 kr.
  • Opsætning af lampe 1.043 kr.
  • Havemand 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det dér jobsøgning
  • #3   3. maj 2015 Jeg har taget det merkantile grundforløb på Tietgen HGS eller business forløbet. Men elev stillinger hænger ikke på træerne... smiley

• #5   3. maj 2015 Jeg skal ikke rykke nogen steder, da jeg er på dp og har to børn.
    Jeg skal ikke lede efter lærerstillinger, så det er ikke dér skoen trykker. Det er mere den smøre med, at der er arbejde til alle og man skal bare gøre sig umage o.O Synes ikke jeg gør andet, men der er ikke noget at få.

• #7   4. maj 2015 Der er også en god del 'at være på det rette sted på det rette tidspunkt' involveret i at få et job. Man skal se den rigtige annonce eller få sendt sin uopfordrede ansøgning til det rigtige firma osv. Jeg kender også folk, der søger og søger, men som bare ikke rigtig har held i sprøjten. Mennesker som er dygtige og behagelige at være sammen med.
    Ofte er man dog nødt til at være lidt mobil idet, der er områder i landet, hvor der ganske simpelt ikke er jobs at få.

• #8   4. maj 2015 Ha ha jeg kunne ikke finde job som journalist- så nu er jeg ved at blive multimediedesigner smiley Det er SÅ true det der.

Næste gang en eller anden velmenende og bedrevidende idiot siger "der er job til dem, der vil arbejde" får personen et cirkelspark i hovedet.

• #9   4. maj 2015 Mette Marie A. Nu søger jeg på hele Fyn OG i trekantsområdet - mere mobil kan jeg ikke være, og jeg har egen bil.

Ha ha ha ha Julie P...ahmen det er SÅ belastende og så demotiverende!

• #10   4. maj 2015 Da jeg var ledig, søgte jeg imellem Aalborg i nord, viborg i vest, odense i øst og Kolding i syd. Det kan godt være, at man skal være mobil- men man skal også have et liv efter man har fået jobbet.

Kommentér på:
Det dér jobsøgning

Annonce