Rejse ven søges til frivillig arbejde med hunde i udlandet! {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen!
Jeg er en pige på snart 19 år som brænder for at hjælpe og redde dyr! Jeg elsker at arbejde med dyr og elsker udforinger. Da jeg desværre ikke har nogle veninder med de samme ambitioner og interesser som mig, søger jeg en rejseven, som jeg kan rejse til udlandet med i en uge og hjælpe til på et internat. Jeg har kontakt med nogen i Portugal, som har et internat med 350 hunde (og få katte) og her er det også muligt at leje værelser, ellers er der hotel 15 minutter væk fra internatet. Jeg tænker primært at rejse i efterårsferien, men dette kan dog godt diskuteres/ændres.
ALLE rejseomkostninger er naturligvis for egen regning.
Til daglig læser jeg 1. HF i Nordsjælland, og ved siden af min skole træner jeg hunde. Jeg er selv ejer af to hunde og fire katte, som jeg bruger meget tid på.
Jeg er en meget glad og smilende person, og elsker folk med god humor!
Pigen jeg rejser med må meget gerne være nogenlunde på min egen alder alt fra 18-25 år. Hun skal naturligvis elsker at hjælpe med dyr, og gerne være en pige, som er meget positivt anlagt ligesom mig selv.
Dette er kun kort fortalt, men jeg vil meget gerne høre fra dig, enten her eller i privat besked, hvis du tænker dette kunne være noget for dig!
Mange hilsner Victoria
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.249
apr 2008
Følger: 29 Følgere: 268 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.679
mar 2013
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 38 Svar: 523
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 16 Svar: 42
Som sagt behøves det ikke at være i efterårs ferien, det kan vi bare se på
Flybilletter ligger på omkring 1500,- og med hensyn til omkostninger af hotel/eller værelse er det noget jeg tænker vi finder ud af sammen. Jeg har kigget lidt på et hotel som vil bliver 1500,- hver som så er inkl stor morgenmad buffé hver morgen - dette hotel ligger ca 15 minutters gå gang fra internettet. Herover over kommer der selvfølgelig også penge til mad osv ved siden af, så det kræver selvfølgelig man har lagt en pæn sum penge til side til det
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 89 Hunde: 2 Emner: 159 Svar: 2.252
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 16 Svar: 42
Rejse ven søges til frivillig arbejde med hunde i udlandet!