{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.480 visninger | Oprettet:

Rejse ven søges til frivillig arbejde med hunde i udlandet! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!

Jeg er en pige på snart 19 år som brænder for at hjælpe og redde dyr! Jeg elsker at arbejde med dyr og elsker udforinger. Da jeg desværre ikke har nogle veninder med de samme ambitioner og interesser som mig, søger jeg en rejseven, som jeg kan rejse til udlandet med i en uge og hjælpe til på et internat. Jeg har kontakt med nogen i Portugal, som har et internat med 350 hunde (og få katte) og her er det også muligt at leje værelser, ellers er der hotel 15 minutter væk fra internatet. Jeg tænker primært at rejse i efterårsferien, men dette kan dog godt diskuteres/ændres.
ALLE rejseomkostninger er naturligvis for egen regning.

Til daglig læser jeg 1. HF i Nordsjælland, og ved siden af min skole træner jeg hunde. Jeg er selv ejer af to hunde og fire katte, som jeg bruger meget tid på.
Jeg er en meget glad og smilende person, og elsker folk med god humor!

Pigen jeg rejser med må meget gerne være nogenlunde på min egen alder alt fra 18-25 år. Hun skal naturligvis elsker at hjælpe med dyr, og gerne være en pige, som er meget positivt anlagt ligesom mig selv.

Dette er kun kort fortalt, men jeg vil meget gerne høre fra dig, enten her eller i privat besked, hvis du tænker dette kunne være noget for dig! smiley

Mange hilsner Victoria smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rejse ven søges til frivillig arbejde med hunde i udlandet!
  • #1   3. apr 2015 Havde jeg haft penge til det, kunne det da være en god oplevelse. Synes det er et fantastisk initiativ, og håber du finder en at følges med smiley

• #2   3. apr 2015 Friskt! Jeg tager selv et sabbatår når jeg bliver færdig med gymnasiet til sommer, og spekulerer lidt på hvad søren jeg skal gøre - vil jo gerne opleve noget i udlandet. Jeg skal dog med mine forældre til Spanien i efterårsferien, men det lyder ellers som en rigtig spændende tur du er ved at planlægge smiley

• #3   3. apr 2015 Det lyder spændende smiley har du en ide om, hvad omkostningerne for rejsen kommer til at være ?

• #4   3. apr 2015 Hej alle :)I skal være mere end velkommen til at skrive til mig så kan vi skrive sammen mere privat.
    Som sagt behøves det ikke at være i efterårs ferien, det kan vi bare se på smiley
    Flybilletter ligger på omkring 1500,- og med hensyn til omkostninger af hotel/eller værelse er det noget jeg tænker vi finder ud af sammen. Jeg har kigget lidt på et hotel som vil bliver 1500,- hver som så er inkl stor morgenmad buffé hver morgen - dette hotel ligger ca 15 minutters gå gang fra internettet. Herover over kommer der selvfølgelig også penge til mad osv ved siden af, så det kræver selvfølgelig man har lagt en pæn sum penge til side til det smiley

• #5   3. apr 2015 Har man sin egen hund med?

• #6   3. apr 2015 Det vil sikkert godt kunne lade sig gøre, men man skal jo arbejde og koncentrerer sig om hundene på internatet så ved ikke hvor meget tid der vil være til ens egen hund smiley

Kommentér på:
Rejse ven søges til frivillig arbejde med hunde i udlandet!

Annonce