{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

så er det sq nok {{forumTopicSubject}}

HG ta jer sammen syndes snart af side er mere useriøse en mr stærkmand... i lad folk side og hængefolk ud,,,, også dem de hænger ud vælger at laven en nye profil for at kun forsvar sig,,, hvad sker der så.... de bliver frosset igen,,, men dem der hænger folk ud bliver her ind...... den tråde blive kun start af en grunden og det var for hun skulle kom frem og forsvar sig,.,,,, ha sq H.A mistinket for ikke at hvertag Hg intraser men deres venner her inden fra....FÅ DET STOPPET


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så er det sq nok
  • #1   10. sep 2006 Underligt sted det her. Hver gang jeg lokker ind, så er der nogen som har hængt nogen ud. Eller nogen bliver svinet til.
    Jeg har ellers altid forestillet mig at folk med hunde var rare og tolerante, men der har jeg da fået revideret min opfattelse.
    Det er ærgerligt, at alle de venlige og rare mennesker her inde, slet ikke kommer frem.
    God søndag til jer alle, og prøv at gå en tur ud i solen istedet for.


  • #2   10. sep 2006 der er ingen som har truet med videooptagelser !
    For de BLIVER vist til politiet !
    kan ikke se det er en trussel når det sker !
    Der blev ikke nævnt navne i den tråd, hvor det blev fortalt, at der var "hapset" et par hundehandlere !

    Derimod kom der en mor til den ene´s(mulige hundehandler), og vedkommendes ex mand ind, og fortalte navne, lagde adresser på

    Dagen efter var en brugers konto slettet herinde !
    Kort efter viste det sig, at den var hacket !
    Idet, at privat beskeder herinde fra, blev lagt på en tråd, af en nu slettet (fake) profil !
    ydermere var der også en meget privat messinger samtale mellem den ene (mulige) hundehandler og denne bruger ??

    Det er hvad der er sket i korte træk !


  • #3   10. sep 2006 oki Birthe..

    Troede det var de andre tråde, som du henviste til !



  • #4   10. sep 2006 NAMSE(reklammen nej tak) .Kan kun give dig helt ret jeg mener også at alle har ret til at blive hørt og især når det er så grove ting vi taler om. (men der er desværre nok ikke så mange der er enige i det )


Kommentér på:
så er det sq nok

Annonce