1.939 visninger
|
Oprettet:
Jeg vil have et arbejde! {{forumTopicSubject}}
Jeg har bestemt, at jeg vil have et arbejde. -men jeg kan ikke finde et.
Jeg ved at der står at jeg er 18 på min profil - men dette er en trykfejl.
Jeg er 15 år gammel, og skal bruge min egne penge så jeg kan tage ansvar for mine to kaniner.
Jeg vil gerne have endnu en til sommer, som kan bo med min hankanin - men det kræver jo at jeg får dem begge neutraliseret, og får et større bur. Det vil min mor ikke betale for.
Så kender nogen der søger ungarbejdere? Jeg bor i Randers, så det skal helst være her i byen.;) Har søgt ved plantorama, men de gav aldrig lyd fra sig.
-Så kom gerne med links eller idéer:)
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.367
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 1
dec 2005
Følger: 3 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 167 Svar: 1.674
Søger den lokale Netto eller Fakta ikke ungarbejdere? Tag ned og spørg i butikken. Der er altid skilte ude, hvor jeg bor
okt 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 3 Emner: 28 Svar: 186
Men det er vel en måned siden nu - over en måned siden, og de av slet ikke lyd fra sig. Chefen sagde at han nok skulle kigge efter os, når nu vi kom ud med ansøgningen - men han havde taget fri den dag. Det virkede bare slet ikke til at være i orden. Jeg fik af vide at de manglede to.
Jeg vil virkelig det her, for jeg vil mine kaniner det bedste - men på samme tid må jeg tænke lidt på at jeg har det hårdt socialt, så netto eller fakta bliver nok ikke mit førstevalg.;)
Ellers må jeg jo starte i det små, men pasning af dyr og børn, og hundeluftning.;)
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1420 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 7.436
Men som opvasker behøver du ikke at være særlig social.
Jeg har både arbejdet som opvasker og på et teglværk, da jeg var i din alder.
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
Hvis du har søgt ved Plantorama, mener du vel, at du vil kunne klare det socialt. Så kan du også de andre steder.
Held og lykke
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 16 Hunde: 5 Emner: 55 Svar: 1.532
Men brug du fantasien, Hotel Randers og Hotel Kronjylland har også ungarbejdere ansat bl.a. i rengøringen. Derudover så kommer der en masse ungarbejderjobs til forår/sommer i diverse forlystelsesparker, ansøgningsfristen er tit allerede her i januar!!
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.226
Køkkenmedarbejder på grillbare
McDonalds, BurgerKing, Sunset
Piccoline ved advokatkontorer, ejendomsmæglere, større virksomheder
Fejedreng hos tømrerfirmaer
Reklame- eller avisbud
Servicemedarbejder i supermarkeder
Det nye Water Wellness søger garanteret ung arbejdere til forefaldende arbejde
Cykelbud for apoteket
Bagerjomfru
Der er rigtig mange steder, som tager billig ung arbejdskraft.
Men du bliver simpelthen nødt til at holde op med at tude og sætte i gang, hvis du vil noget her i livet. Det er DIT liv og DIT ansvar.
jan 2012
Følger: 5 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 77 Svar: 3.714
Man ansætter først de ansøgere, man kan sætte en ansigt på og har mødt.
Men forsøg at undgå at møde på de tidspunkter, hvor forretningen har travlest
okt 2014
Der er ingen tvivl om, at jeg selv burde gøre noget - men det er KUN mig der vil gøre noget, og eftersom at jeg bør helt ude på bøhlandet kan jeg kun komme rundt når min mor gider køre mig.
Jeg får ikke lommepenge overhovedet.
At cykle er ikke muligt, da jeg har en knæskade. Men jeg må jo prøve at finde ud af at blive gå med aviser/reklamer ved nogen der kan betale retfærdigt, og så tage hunden med til Randers.
okt 2014
-Men min hund kan ikke løbe ved siden af en cykel alligevel, så..
Det koster 52 kr. at komme med bus hver vej, så nu når vi har fået en dieselbil tager hun heller ikke skade af at bruge den..;)
Men min mentor har i dag sagt, at hun gerne vil hjælpe.
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.499
Rigtig mange landmænd har ungarbejdere til at give en hånd med i stalden og passe arealerne udenom.
okt 2014
Men vi bor faktisk ikke så mange herude.
Der er flest heste, og der er mange unge, så herude finder jeg sku nok ikke noget. men som skrevet - så vil jeg forhøre mig rundt omkring, mht. at gå med aviser/reklamer.
okt 2014
Det kom af at jeg blev smidt af en hest for nogle år siden, og egentlig ikke gjorde noget ved det før to år senere da jeg igen faldt af og knap nok kunne gå. Så det eneste jeg har at gå op i er kaniner. -Derfor vil jeg gerne have penge til at kunne tage ansvar for endnu en.
okt 2014
-Derfor vil jeg gerne have et job, hvor hun ikke skal bekymre sig m mine penge, men om hende selv. Desværre er hun ikke helt vildt begejstret for min idé om at tage ansvar for mig selv og mine dyr...
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.012
okt 2014
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.367
Hvor bor du henne af i Randers? Sydøst måske, når du har haft Plantorama i tankerne?
okt 2014
Men min mentor har sagt at hun gerne vil hjælpe. Det er bare med at finde noget jeg kan komme hen til også.;)
okt 2014
Måske, hvis min symaskine gad at tænde, at jeg så kunne sy bamser, dyrelegetøj eller noget.. Men jeg er ikke helt vildt kreativ.;)
mar 2009
Følger: 25 Følgere: 27 Hunde: 6 Emner: 74 Svar: 2.525
okt 2014
mar 2009
Følger: 25 Følgere: 27 Hunde: 6 Emner: 74 Svar: 2.525
Jeg vil have et arbejde!