{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.077 visninger | Oprettet:

Varme handsker/vanter? {{forumTopicSubject}}

NU er jeg ved at være godt træt af, altid at fryse om fingrene, når jeg er ude med hundene.
Jeg har prøvet alt fra ride-handsker, over jagt-handsker og skihandsker - til dyre forede lammeskindshandsker - og lige lidt hjælper det.

Hvad gør I andre? Jeg har luffer, som jeg sagtens kan holde varmen i - men når jeg skal gå med hundene i snor, så fungerer de bare ikke - så har jeg brug for handsker/fingervanter.

Er det nogle I kan anbefale?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Varme handsker/vanter?
  • GurliStar
    GurliStar Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 218
    #1   29. dec 2014 Jeg bruger skindhandsker som er forret med uld smiley
    Men tror ikke jeg fryser lige så meget om fingrene som dig, da jeg er sikker på skihandsker ville være for varmt for mig smiley

• #2   29. dec 2014 Hmmm nej, det kan godt være. Jeg har ellers ikke tendens til at fryse, uanset hvor længe jeg er ude i kulden. Altså lige bortset fra om fingrene smiley

• #4   29. dec 2014 Jeg bruger læderhandsker, og det fungerer for mig smiley

• #5   29. dec 2014 Jeg har lige været i jysk og investere i et par fingervanter. (Jaja grin bare, Intet fancy over det smiley )
    De var på tilbud til 25 kr. Det er sådan nogle tæt "strik" nogle, med tyk fleece inden i, og med "ruskinds" lignende stof i håndfladen, så man sagtens kan holde en hundesnor smiley
    Jeg er allerede utroligt glad for dem, og mine hænder er varme, selv på de lange ture smiley

• #7   29. dec 2014 Mine fingre er næsten altid kolde selv indenfor. smiley

• #8   29. dec 2014 Jeg bruger termoundertøj, ski bukser hue og ud over der hætte, gode sokker osv, så jeg er utrolig varm, og det synes jeg hjælper virkelig meget på hænderne, bruger nogen dejlige gode ski handsker, og kan godt bliver kold hvis jeg tager dem af, men hænderne bliver lynhurtige varme igen, fordi resten af mig er så varm.

• #9   29. dec 2014 Jeg bruger nemlig også termoundertøj, almindelige bukser, skibukser, hættetrøje, vinterjakke, hue og luffer. Jeg ligner et barn der er blevet overfaldet af en skibutik, og det er en smule pinligt at passere andre der bare går helt normalt, men jeg er VARM og det er mine fingre også! smiley

• #10   29. dec 2014 Jeg bruger fingerløse handsker (med tommelfinger og strikket lange nok til at dækker til ca midt på fingrene) når jeg lufter hundene, så kan jeg nemlig stadig komme til gufferne.
    Fik fingerløse vanter fra back on track i julegave og de er lige blevet testet i morgenkulden i dag. De er tynde men varmer virkeligt godt -måske sådan et par under alm handsker (så fingrene osse er dækkede) var noget for dig?

• #11   30. dec 2014 Jeg har også MASSER af tøj på kroppen. Termoundertøj, når det er rigtigt koldt, og et af vintersættene fra Arrak udover. Så jeg synes egentlig kun, det er fingrene, der er et problem smiley

Jeg prøver lige at kigge på nogle af dem, I har anbefalet. Taaaaak

• #12   30. dec 2014 Cykel eller ride luffer. De er inddelt i flere end alm. Luffer, men flere fingre kan være sammen som gør dem varmere end handsker.

Kommentér på:
Varme handsker/vanter?

Annonce