{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pas på jeres hunde derude.
  • #2   29. dec 2014 Puha hvor er det modbydeligt. smiley

• #3   29. dec 2014 Hvorfor findes der så onde mennesker!
    Øv hvor er det skrækkeligt! smiley

• #4   29. dec 2014 Forstår jeg det korrekt at det er ejers 2. hund der bliver forgiftet?

Hvorfor fanden i helvede stopper man så ikke første gang med at lufte hund der?

• #5   29. dec 2014 Hvilke onde mennesker Lea?

• #6   29. dec 2014 De onde mennesker der har lagt gift ud

• #7   29. dec 2014 De onde mennesker har lagt gift ud så vi mennesker ikke får besøg af rotterne når vi sidder og spiser vores rugbrødsmadder og nyder naturen.

• #8   29. dec 2014 Ja for det gør rotter også.. Så vidt jeg ved er vilde rotter for det meste menneske sky..
    Tag dog en slapper!
    Slut herfra

• #11   29. dec 2014 Jeg er skam helt rolig.

Men det lyder til at du ikke helt har læst artiklen heller. Jeg tror ikke det er gjort i nogen ond mening, så at pådutte andre at være onde er vist noget du selv skal tage lidt mere roligt på smiley

• #14   29. dec 2014 Ved ikke mere end der står i artiklen, som var slået op på FB.

Det var ment som en opfordring til at passe godt på hunden. Mine ved godt, de ikke må spise, hvad der ligger, men netop derfor hugger de til, hvis det er ekstra "lækkert" og det er væk inden jeg får blinket... smiley

Hvis det er kommunal rottebekæmpelse, er det frygteligt, at hunden(e) kunne komme til det, er det gale mennesker, FY for fanden.

Men der er jo mærkelige individer derude, var der på et tidspunkt ikke noget med, at rovfugle blev forsøgt udryddet vha kød med gift?

• #16   29. dec 2014 Nu kan det jo også være at lille Boris har slikket på en død rotte slået ud af rottegift og ikke nødvendigvis fra lige det område. Det der slår mig er at det er hendes 2. hund der får gift i det område, så hvorfor f*nden går hun med løse hunde der igen? Må man overhovedet have løs hund i området? Er det måske derfor at grundejer stadig har rottebekæmpelse idet der er en vis forventning om at der ikke går løse hunde rundt i det område?
    Jeg synes der er alt for mange spørgsmålstegn i den artikel til at man kan vælge "side"

• #17   29. dec 2014 Jeg synes også, at dyrlægen gentagende gange advarer mod at lade hunden løbe frit i området.

Rottebekæmpelse skal det vel stadig kun være rotterne som kan komme til?

• #18   29. dec 2014 Men ja, selvfølgelig kan det være en død rotte eller andet uheldigt. Det håber jeg da og ikke en tosse, der har lagt gift ud. Men stadig, en forfærdelig måde at miste sin hund på smiley

• #19   29. dec 2014 Jo men den mest populære rottegift er det som lægges ud som pulver. Når rotten eller musen slikker på sine poter, går giften i kroppen. Alt afhængig af hvor meget den slikker af og hvornår, så kan rotten jo komme et stykke. Her kan den jo været gået hen i området og efterfølgende faldet død om. Har den stadig gift på poterne eller i pelsen og hunden æder det, så kan der ske fatale ulykker. Har den selv haft en rift i munden går det jo lige i blodet og de lod jo hunden sove flere timer inden de tog til dyrlægen.

• #20   29. dec 2014 Vi har haft en hund der måtte aflives som følge af forgiftning med rottegift, og det er formentligt sket sådan som HiJacks beskriver -hundene havde ikke adgang til det sted hvor der var lagt gift, så den kan under ingen omstændigheder have spist direkte af giften.

Det er self ikke ok at lægge gift ud uden at overholde gældende regler, og at man ikke forventer løse hunde, holder ikke som "undskyldning" -hvis en hund kan komme til det, kan diverse vilde dyr jo osse.
    Men det behøver jo ikke nødvendigvis være lagt ud, frit tilgængeligt, på grunden. Så folk må altså passe bedre på når de går der, særligt når nu det ikke er første gang det er sket

Kommentér på:
Pas på jeres hunde derude.

Annonce