720 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Canon-kamera (hvilket) Canon-kamera (hvilket)

Hej alle
Glædelig jul smiley

Jeg håber I kan hjælpe mig lidt her.
Jeg kigger på et nyt canon kamera, men jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal købe. Jeg er ikke en særlig garvet fotograf, men dog elsker jeg at tage billeder!
Er canon eos 700d et lidt stort sats?

/Amalie

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Canon-kamera (hvilket)
  • #2   25. dec 2014 Synes du skal nuppe et 1200d også hvis du bliver hug på at fotografere kan du investerer i objektiverne. Selv fortryder jeg at jeg ikke gjorde det i sin tid. Objektiverne er dem der virkelig gør forskellen for kvaliteten! smiley

• #4   25. dec 2014 Hvis budgettet tillader det, så ville jeg til hver en tid foretrække 70d, alene antallet af billeder i sek. ville være afgørende her for mig, hvis det er til hundene.....

Men et kamerahus gør det jo ikke alene, så hvis valget af 70d udelukker objektiver, så ville jeg nok vælge andet kamerahus

• #6   25. dec 2014 Jeg er jo godt stillet mht udstyr ( bare ærgeligt hg ødelæhher billederne ), dem i dag et taget med 5diii

• #7   25. dec 2014 Uhh, det er SÅ røv lækkert et kamera smiley er der egentlig nogen sider hvor man kan sammenligne kameramodeller? Man har kunnet på Canon, men synes ikke jeg kan finde den funktion mere smiley skal have sparet op til et andet da mit 500D er ved at være godt brugt, og godt kunne tænke mig en med bedre ISO. Der kommer hurtig støj på billederne hvis man blot smider den op over de 800 synes jeg. Nå, men har tænkt på et 6D, men så så den anden dag at der er en Canon 7D mark ii. Det har jeg ikke hørt om før, og synes jeg har svært ved at gennemskue hvilket er bedst, og hvad forskellen er på dem, da de ligger i nogenlunde samme prisklasse smiley

• #8   25. dec 2014 7dii er decideret actionkamera, 6d er mere allround og så er det fullframe ( det ville ikke kunne bruge Ef-s objektiver.

Da jeg købte 5déren var 6d også i mine tanker, men det røg på den lave skudhastighed, antallet af krydsfølsomme fokuspunker.

Men lige præcis de 2 ting behøver du jo ikke tænke over, hvis du kommer fra et 500d

• #9   25. dec 2014 Nej, det har du sikkert ret i smiley men det vil så sige, at det af de to er svært at sige hvad der er bedst, da de er vidt forskellige? Det med objektivet er jeg lidt ligeglad med da jeg kun har standard objektivet der fulgte med, og et godt, slidt gammelt sigma der efterhånden tager skod billeder. Den er med tiden blevet elendig til at fokusere og skarpheden er næsten ikkeeksisterende smiley

• #11   25. dec 2014 Bedste allround i en fornuftig prisklasse hos canon , er deres 70-200 mm f/4 , den fåes til omkring 3000 brugt

• #12   26. dec 2014 Jeg har et canon 700d, synes det er godt i fht. hvad jeg bruger det til. smiley
    Du kan evt. se mit album med billeder som jeg har taget med det.

• #13   26. dec 2014 KCH hvor meget gav du for det ?

• #14   26. dec 2014 Gina: ca. 6000, med et 18-135 objektiv, men det kan fåes til ca. 4000 med objektivet 18-55 smiley

• #15   27. dec 2014 det super fede billeder du har taget smiley så prisen hænger godt sammen smiley

• #16   27. dec 2014 Jeg har et 60d og synes absolut ikke det må være langsommere. Vi fortryder i dag, at vi ikke lige smed er par ekstra tusser på bordet og fik 7dii.

Jeg havde hellere købt brugt og så fået et bedre kamera end nyt og dårligere.

• #17   27. dec 2014 Et par ekstra tusser og 7dii ?

Det hænger da dårligt sammen, medmindre i har givet overpris for 60d smiley

Men 7d handles brugt pt til 4000-5000

• #18   27. dec 2014 er der nogen der har et godt kamera til salg ?

Kommentér på:
Canon-kamera (hvilket)

Annonce