karmamand/karmahund,måske et for langt indlæg,så "drop" det karmamand/karmahund,måske et for langt indlæg,så "drop" det
Har skrevet om,det før.
Og,først i dag,har jeg orket at,fortælle om mødet i går
.
Har selvfølgelig,talt med min ene datter om det,hun har selv 2 hunde.
Vi,verner,og mig,sad på vores yndlingsbænk,i går formiddags,jeg sms til min datter vedr.at NU skulle jeg altså klippes,sagde hun.
ja,ja,sagde jeg,gider ikke..lidt hygge sms.
Og,så kom "karmamanden og den efterhånden store karmahund,med et "gab som en løve.,og som sædvanlig UDEN snor.
Det er en "listehund",har "karmamanden,dum som han er,selv fortalt.stolt..
Vi kalder ham "karmamanden,og Karmahunden,fordi,han har sagt til os lidt halvgamle hundeluftere,med "hyggehunde",at vi ingen "karma" har,alle hunde skal være løse,for kun derfra får de "karma".
Indrømmet,og jeg tænker stadig på det,jeg var stiv af skræk,da jeg så "karmahunden",meget nyssgerrigt,og lidt lurende så på mopsen..
Jeg er flov over at indrømme det,men der gik nogen sekunder,før,jeg rejste mig,og smed mobilen ned i mudderet
(mobilen overlevede,kunne høre min datter råbte på mig)
,,og så,rejste jeg mig ganske langsomt op,og listede hen til Verner,jeg råbte IKKE af Verner,men listede hen,tog ham i halsbåndet,,var ved at kvæle ham.
, jeg kunne se,verners "hormonfold",rejste sig,og han blev "højbenet",og var klar over,hvis verner havde været mere "højbenet,blev han ædt.
Karmahunden,UDEN snor,knurrede,gik langsomt hen mod mig og verner,åbnede gabet,og SÅ næsten "kvalte" jeg verner,tog ham op til mig,og tænkte,ja,verner får han ikke.
Karmamanden,prøvede,gentagne gange at få snor på kræet,og det var jo umuligt
.Til sidst fik han fat på hunden,tog den,ruskede,sparkede,slog den på "kæften",og råbte en masse ting,både til hunden,mig,og et par unge mennesker med en lille hund i snor
.De var også bange,forstår dem godt.de spurgte om verner eller mig var kommet noget til,og nej,de var vi ikke gudskelov ikke
imen tro mig,om karmamanden ikke løslod hunden nogle meter længere henne,og igen råbte noget om karma.
Min datter lå i mobilen nede i mudderet,og jeg græd.Verner klarede episoden fantastisk
.
Jeg måtte så ryge "100" cigeratter for at,få styr på mine nerver,og verner,.Han fik også "100" ekstra godbidder. selvom han virkede ret cool
et stykke tid efter,mødte jeg så,en rar god hunde ejer,der har 2 styks.fine boxere.Far og Søn
Fortalte historien,og så sagde han,nu skal jeg fortælle dig om forleden dag,hvor karmahunden var efter boxerfaren,og boxerfaren,bed faktisk karmahunden i kinden,så den løb væk
.
Jeg spurgte,var du ikke lidt bange for dine boxere,jo,sagde han,men boxerfaren,beskyttede sin søn,men ja,jeg var bange for boxersønnen.Og,de boxere er pænt store,og lidt reserverede,men absolut dejlige.
Der har været nogle episoder her på de sidste med den forbandede "karmamand og hans karmahund".
Personligt er totalt bedøvende ligeglad,om karmamanden ryger joint,når han går med sin køter,det er vi alle,MEN vi er ikke ligeglade med at,vi og vores hunde skal være utrygge,når de der "kamaer",gør vores normale lufteture til en pestilens.
Jeg ringede til bellahøj politistation,fortalte om episoden,og vagthavende var venlig og forstående,jeg gav selv.mit cpr.nr,og adresse.
.Jeg husker,da vi første gang så "karmahunden",den var yndig,glad,indtil en for os dengang "sur mand sagde:
ja,den er yndig og sød nu,vent til den bliver 1 år"åh,sagde vi,sur mand.
"karmahunden",hvis navn er pyrus,og holder til ved nørrebro,er nu ca.1.år gammel,og har en kæft som en løve,verner kunne være i dens kæft så,let som ingen ting.
Nå,undskyld,det lange indlæg,Jeg fatter ikke mig selv,at det tog sekunder før jeg reagerede,OG,det piner mig.
min hæmoride mops tog hele affæren bedre end jeg gjorde.
p.s.for 2 uger siden,hoppede "karmahunden" Pyrus,op af mig,væltede mig med cyklen.hvor verner sad i kurven,verner hoppede ud,jeg slog mig.
karmahunden,har også væltede andre,endnu har den ikke bidt.
hilsen den lidt "fejge" mopseejer
jan 2012
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 25 Svar: 340
Tror der flyver en enkelt lyserød sky og en enhjørning rundt inde i den ejers hovede.. Måske er der endda en snært af hulemand i hans sprog; Mig sej, mig har en stor og ulovlig hund!
TS - Synes godt nok du klarede den meget flottere end jeg ville..
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 93 Hunde: 4 Emner: 955 Svar: 18.096
Det der gør mig meget ondt er at du beskriver at hunden som hvalp var sød og dejlig, og så beskriver du også ejerens behandling af sin hund, slag, rusk og spark... er den søde hvalp blevet opdraget på den måde, så er der jo ikke noget at sige til den ikke er sød mere .... det siger for mig mere om manden end om racen.
Han er en total idiot i mine øren, og ikke egnet som hundeejer, igen uanset race....Nu har han ødelagt hunden, og det kan så nemt som ingenting en dag ende med at den forvolder alvorlig skade på enten menneske eller anden hund, og så står vi med endnu en sag der kan bekræfte alle fordommene om racen ... grundet en dum og uansvarlig hundeejer.... øv, øv og atter øv !!!
Er glad for I intet kom til.
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 77 Svar: 927
men stadig,fatter jeg ikke,at jeg først reagerede efter nogle måske mange sekunder,men jeg var klar over en ting,havde jeg råbt højt af verner,f.eks kom så nu,
ja,så havde verner måske opfattede at,han den lille sort modige han mops,skulle beskytte mig.
OG,det ville han aldrig have kunnet.
du skulle have set det gab den pyros"karma" hund har nu.
oh,ja,sådan en hund er ikke lige mig,men ved nøjere eftertanke,har jeg ved gud ondt af den.
Den fik en grum behandling,og DEREFTER sat løs igen.
ja ,det var en slem historie,og jeg har ondt af hunden,,faktisk meget.
måske også af "karma" manden,han er ikke så gammel,ikke dansk,men taler glimrende dansk,ihvertfald når han skælder ud.
hilsen
vibeke og hæmoride mopsen,den tapre
jan 2008
som jeg har skrevet til ditte.
ved nærmere eftertanke,ja,så har jeg ondt af hunden.Jeg var skrægslagen,men samtidig,gjorde det ondt at,se hvordan den blev behandlet efter episoden,og derefter IGEN løsladt.
Der var jo et par vidnerde turde jo ikke løsne deres hund,forståeligt.Men som de sagde,de var vidner.
Sådan en hund,er ikke lige min "kop te",husker den som yndig,glad hvalp.Men jeg,tror den måske,stadig kunne være "yndig" i de rette hænder.Den har væltet mig med cyklen,og Verner i kurven.og,andre også.
Jeg har ondt af hunden,og faktisk også af "karmamanden".Vi taler ofte om alt det der "karma"halløj.
Det er en ung mand,der konstant ryger sine joint(har sgu også i mine unge dage,taget et par "hiv",MEN,man kan altså ikke ryge sig "vind og skæv",lufte sin "listehund",og tro,at "listehunden"kan nøjes med "karmaen",og hvis ikke,så får den et par på kæften,og mange
tak fordi i gad læse min smøre
vibeke
jan 2013
Følger: 23 Følgere: 110 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 1.126
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 33 Hunde: 3 Emner: 21 Svar: 1.084
Er der virkelig ikke en måde I kan få sådan en "knallert" stoppet på, når han jo selv siger at det er en listehund. Hvad siger politiet? Der skal jo helst gøres noget, inden der sker noget, når både ham og hunden te'r sig på den måde.
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.008
Han ender jo med at få taget hunden af politiet en dag
Ydermere kan den nå at få lavet ravage på andre hunde og mennesker før det sker
Fordi den mand går mere op i karma, end at have styr på sin hund
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.576
Jeg har "fulgt" den omtalte hund fra mit vindue, "karmagutten går forbi hver dag"
Jeg syntes også at du taklede det fint Vibeke og dejligt at Verner syntes ligeglad over oplevelsen. Jeg er sikker på at det er jer jeg ser også næsten dagligt
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.576
Man har da lov til at håbe.
jan 2008
politiet har mange andre sager at,tage sig af.
og,da vi her i området jo ikke har en jordisk chance ,for at se evt.navneskilt,elleer hvad "karmanden" bor,ja,så er det en svær situation,for os alle.. jo,vi ser nok hianden næsten hver dag,uden at vide det.
tænk,at du så "karmahunden" med snor på.Måske fordi,jeg i panik råbte:
Din hund lever på lånt tid"
jo,jow,jeg må sige,at det er ellers ikke mig,at få ondt af div."listehunde",og ejer,men ved ikke hvorfor,jeg har ondt af køteren,og ondt af "karmanden".
Han virker sølle,og har af og til spurgt om råd,ved.lopper,og når den er ved at,løbe over Grøndals parkvej,ensrettet,men der kan køres hurtigt.
og jeg siger :så,tag da for helvede snor på hunden,det tager jo kun et øjeblik",
Men så,bliver der igen råbt "karma"
nå,ja hvad kan man så gøre ;;;
næste gang jeg møder "karmaerene",så ignorerer "karmaeren", sætter mopsen op i cykelkurven,og går den modsatte vej
tak for dit svar,OG at du så snor på kræet.. vi ses nok,og så "hilses" vi anita
jan 2008
der er jo mange "listehunde",hvor "karmamanden" kommer fra.
Politiet fik et signalement af mig,mit cpr.nr og adresse.
men er der jo nok en del "listehunde",i det område(nørrebro),og politiet,er vej just ikke overbemandet.Ringede blot,fordi,andre måske også havde "anmeldt "karmahunden"..
Anitak k
har lige skrevet,at hun så "karmahunden" og ejeren havde snor på.den.
jan 2008
1000 tak fordi du synes jeg er sej
jeg havde valget,enten at "kvæle" Verner i sit meget meget bløde halsbånd,ved at,løfte ham op,eller lade hunden "halv æde Verner",som faktisk også troede han skulle beskytte mig,.
Så,vi overlevede,faktisk hæmoride Verner, psysisk mere end mi¨g,det skvat jeg er.
jan 2008
mange mange tak,,jeg er ingen "heltinde",har blot en mops jeg elsker overalt på jorden.
SELVOM,han også kan være en stædig,selvsikker hanhund,der ikke helt har fattet,at han aldrig bliver en "kamphund".
emdnu en gang tak
.
Og,hvorfor jeg har,ondt af "karmahunden",med et gab som en løve,og en ejer der er s"skæv",det må han selv om,,og som "tæver" hunden ind i kæftern,river og flår i den,han er sgu også en sølle,måske ensom ung mand
Det er mig en gåde,at jeg tænker på det.Jeg er absolut ikke "liste hund"fan
mange hilsern til jer med de rare svar
vibeke og mopse hæmoriden
god jul
MEN jeg har sgu ondt af begge,og hvorfor ved jeg ikke
karmamand/karmahund,måske et for langt indlæg,så "drop" det