Omgangssyge :( Omgangssyge :(
Lidt længere historie:
Vi er på jule-ferie på sjælland mig og vapperne (kommer fra jylland) og onsdag formiddag begyndte Bella-fisen at kaste op hun kastede op 10 gange på få timer fortalte min mor (var ikke selv hjemme) der var ikke noget at mærke på hende da jeg kom hjem hun var som vanlig så lagde ikke mere i det, hun fik noget skånekost til aften og så brækkede hun det hele op 1½ time senere hvor jeg så at der var en smule koaguleret blod i (det er der jo ikke noget at sige til når pigebarnet har knækket sig så mange gange både hals og mave er jo helt slidt op) ringer til lægevagten og de fortæller så at der er noget mave-influenza i området og de har pt rigtig mange hunde der kommer ind og skal have væske, fordi de er dehydreret.
Hun kom til dyrlægen med det samme dagen efter fik noget pinicilin og har haft det godt lige siden
MEN så i går valgte lille-manden så lige at kaste op der til formiddag og så senere 2 gange om natten.. suk tænkte jeg.. fat i dyrlægen igen, han har så været fastet det meste af dagen og fået mad 1 gang hver 2 time ca og so far so good ingen opkast så tror han slap lidt billigere heldigvis
det var ikke lige det jeg havde brug for her hen over julen men vi tager det med et smil
glædelig jul til folket og alle deres 2-4 benet venner
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 3 Hunde: 5 Emner: 100 Svar: 579
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 94 Hunde: 4 Emner: 955 Svar: 17.721
sep 2012
og de er vidst oven på igen
sep 2012
Omgangssyge :(