red merle? kenneler? red merle? kenneler?
Som i emnet har jeg en masse spørgsmål
1. hviken farve har den på billedet? er det ikke det man kalder red merle?
2. Kan man købe den farve i DK?
3. Link til kenneler der har dem?
4. Bailey har jeg nu haft i noget til og indtil intil nu er det gået super godt mellem hende og katten, men her forleden dag er hun begyndt at snappe efter den og hver gang jeg tar den op til mig eller giver den mere opmærksom end hende bliver hun helt mærkelig sætter hun sig helt ind til mig og slikker mig og bider efter katten.
Hvad skal jeg gøre?
maj 2013
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 16
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.945
Masser af kenneler har dem blandt aussies, jeg er ikke sikker, men det forekommer mig at man ser dem knapt så ofte blandt BC'er-.men det er altså temmeligt meget mere væsentligt at gøre sig klart hvad det er for hund man ønsker.
Hos begge racer er der KÆMPE forskel på om man vælger arbejds- eller udstillingslinier, og selv indenfor samme "model" er der enorme forskelle på linierne... det er noget mere væsentligt end farven på hunden.
Men har mødt et par red merle aussies jeg er ret sikker på var fra painted magic. Søde hunde... men jeg ved at den opdrætter (heldigvis) ikke sælger til hvem som helst og det gælder alts¨å flertallet af aussieopdrættere (og med sikkerhed osse BC-opdrættere), så måske din veninde lige skal overveje hvorfor hun vil have sådan en hund
red merle? kenneler?