Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sol på stranden
  • #1   14. dec 2014 Ja jeg har været på tur med hundene Men uden sol smiley

• #2   14. dec 2014 Hov det skulle være sådan en smiley

• #3   14. dec 2014 Ja da,vi har været i haven,Sally gravede huller og åd en lille mus,jeg gik så rundt og dækkede det hele til igen og prøvede at få mus ud af halsen på Sally,men nu ligger den altså trygt og godt i maven på hende.. smiley ja,så gik den dag med det smiley

• #5   14. dec 2014 Det var måske kun i SOLrød at SOLen skinede smiley

Annette - Ja. hvad skal man dog bruge katte til når man har en pølsehund der spiser mus smiley

Cookie - det er skønt. Jeg elsker det sidste stykke vej hjem fra en lang tur. Sally falder stille og roligt helt ned i tempo indtil hun nærmest tøffer afsted - totalt afbalanceret smiley

• #7   14. dec 2014 Johnny,ja her er musefrit efter vi er flyttet herud smiley er det ikke det man kalder at barfe sin hund??? smiley frit råt levende !!!

• #9   14. dec 2014 Cookie, smiley :D det skal jeg da lige love for,det sjoveste af det hele er at hun har aldrig dårlig mave mere efter vi er flyttet på landet smiley

• #11   14. dec 2014 Cookie helt enig...jeg gider ikke gå i selvsving mere når Sally har ædt mus eller hvad der nu kan ligge på jorden og i jorden...i starten vi boede her løb jeg rundt og tjekkede at hun ikke spiste nåede hun ikke måtte,men her på landet kan jeg godt droppe det,jeg tjekker selvfølgelig at hun ikke får orm osv. Her til jul har vi fået en lille vagtel som Sally skal ha juleaften smiley

• #12   14. dec 2014 Åh Annette kan du nænne at slagte den Den er så lille smiley

• #15   14. dec 2014 Søde følsomme Inger...den ER død!! smiley

• #16   14. dec 2014 Nåh godt smiley

• #17   14. dec 2014 Det ser skønt ud Johnny!
    her har nu mest været overskyet. Har benyttet mig af at manden var hjemme til at tage den store, og mine dreng har luftet de to små. Så jeg har været på tur i og omkring byen med lømlen.
    Han er noget usikker når der er for meget hurlumhej omkring ham, så vi træner på det. Det bliver langsomt men sikkert bedre for hver tur.

Nu er rollator damerne = guf, og ikke væmmelige dræberkoner smiley

• #19   14. dec 2014 Iiih hvor er jeg misundelig! Jeg vil også have stranden i baghaven!

Hun hygger, og hvor er hun sej, til at ignorere folkene der kommer forbi! Baby kan NÆÆÆSTEN... Men nogle mennesker frister bare mere end andre smiley

Jeg var ude og træne en time med Baby ved 11 tiden. Vi skal være klar til at starte til Rally i Februar smiley
    Ellers har jeg været til juletamtam, hvor jeg tog mig selv i at tænke "Jeg kunne være i skoven med Baby lige nu...."
    Da jeg kom hjem var der mørkt, og Baby gad bestemt ikke med ud i det blæsevejr......

Så nu putter vi i sengen med slik og chips smiley

• #20   14. dec 2014 Det er Gandalf the chickenshit smiley
    De Irske er jo reserverede af natur, men han skal ikke gå og ryste i bukserne over visse ting, så det arbejder vi på.
    Morgan var også en ekstrem pivskid som helt ung, det er han til dels stadig, men har overvundet det meste og er nu enormt fremadgående og kontaktsøgende.

• #23   14. dec 2014 Baby har fået en ide om, at han ikke vil ud i mørke mere.. Så det er også kun små ture vi går, efter kl 16. For ud, det skal han fandme!

Jeg håber en dag, jeg kan flytte et sted hen, med skov/strand i gå afstand!

• #25   14. dec 2014 Vi har desværre heller ikke strand lige rundt om hjørnet, det ser ellers herligt ud Johnny smiley

Vi havde heller ikke så flot solskinsvejr som i går, men fint nok vejr til at de små baryler kunne komme på udflugt, så vi kørte en tur op til den daginstitution, som min mand er tilknyttet og benyttede deres indhegnede legeplads.

profilbillede
  • #26   14. dec 2014 lige et enkelt mere, de er svære at fange udendørs, de små banditter smiley

profilbillede
  • #27   14. dec 2014 Kirsten de er bare så smukke smiley

• #28   14. dec 2014 smiley :-O smiley :-O smiley
    Har du lært ulven at spise uskyldige gamle damer der går med rollator!?!?! Får dem med stok i det mindste lov at gå? Det er måske det nye sort inden for BARF?

DDK - Det er det bedste, du må se at komme ud af vagten smiley - stranden er bare STEDET at være når man har en damp hund.
    Sally Ælsker at rulle sig i muslingeskallerne, flå i tang og græs, grave som besat, tonse med sin pind og ikke mindst - løbe efter mågerne. Jeg skal lige pointere at hun ellers ikke jagter fugle, kun mågerne på stranden smiley
    Nu bliver det tidligt mørkt, men ellers har vi faktisk gået 2 gange om dagen på stranden hver dag i lang tid smiley

• #29   14. dec 2014 Kirsten - hvis du dukkede op med de der små krapyler på stranden, så skulle du nok lige tælle en ekstra gang inden du gik hjem af smiley

• #30   14. dec 2014 Hun er så skøn din Sally smiley

Solen tittede lidt frem i formiddags da vi var til træning men det har så været det.
    Det har heldigvis ikke blæst så meget i dag som de sidste par dage så det har vi tilgengæld nydt smiley

• #31   14. dec 2014 Sød video smiley

• #32   14. dec 2014 Haha:) han foretrækker frisk ungt kød smiley

• #33   15. dec 2014 Regn og blæst i dag, men på stranden igen, det kom vi smiley

MLA - Ak, men han får jo kun lov at guffe gamle damer, stakkels "lille" ulv.

Haha, jeg har lige opdaget Sallys overbids-sammenkrøl-læbe ved 1:05 smiley hun ser søreme kvik ud smiley

• #34   15. dec 2014 jeg er så ond.. vi har også været på en rå strandtur i formiddags, med mine 4 samt 3 andre vovser, der blev godt nok høvlet noget energi af!

• #36   15. dec 2014 Så hyggeligt med kat på slæb smiley

• #38   15. dec 2014 Hvor sjovt, det er det samme her, kongen af huset - Harald var også en forhutlet hittemis. jeg går bevidst langs markerne når han insisterer på at gå med, tør simpelthen ikke gå ved vejene, så tager vi en runde og så følger jeg ham hjem og lukker ham ind, før jeg går den egentlige tur.

• #41   15. dec 2014 smiley

Kommentér på:
Sol på stranden

Annonce