{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mega sød hundereklame
  • #1   11. dec 2014 Hahaha - hvor er den fed. Bare ærgerligt det er sådan et lorteprodukt den reklamerer for! smiley ;-)

Jeg ville næsten tro på at lydene kom fra hunden, hvis det nu var en reklame for BARF eller lign. smiley

• #2   11. dec 2014 Tja NoViKi det må vel komme an på hunden -Gaia ville absolut foretrække Jumbone. Faktisk ligner hun en der er ved at kaste op, hvis man serverer råt kød smiley

Så Gaia stemmer helt bestemt i med den søde reklamevaps smiley

• #3   12. dec 2014 Jeg mente nu mere set ud fra et ernæringsmæssigt perspektiv smiley

Mange hunde synes også at slik er lækkert, det betyder jo ikke at de har godt af det smiley

• #4   12. dec 2014 næææh... men hunden i reklamen "siger" jo kun det smager godt. Og det er mine HELT enige i smiley

• #5   12. dec 2014 Okay, tag lige min kommentar bogstaveligt for en 5'er... det var nu altså bestemt ikke skrevet for at støde de hunde (eller ejere), som godt kan lide og køber produktet! smiley

Troede humoren i mit indlæg var ret tydelig: en skjult kommentar til at det er en reklame for noget usundt, og jeg hellere havde set en reklame for noget sundt - ligesom jeg ville ha ' sagt, hvis det havde været en mcDonalds-reklame. smiley

• #6   12. dec 2014 Den er så sød den reklame smiley Jeg smiler også hver gang jeg ser den smiley

• #7   12. dec 2014 Mine ville bestemt også vælge benet, fremfor råt smiley

• #8   12. dec 2014 Den er SÅ sød! smiley

Kioko ville nu hellere være fri for det ben - men han er også mere end almindelig kræsen! smiley

Angående om Pedigree er et godt produkt eller ej, så er der vidst ikke meget tvivl om at ernæringsmæssigt er det ikke heeeelt i top smiley Men vi mennesker spiser jo også slik og chips selvom det ikke er helt så sundt smiley

• #9   12. dec 2014 Baby ELSKER Jumbone. Men han haaaader reklamen smiley Den får nogle skældud!

• #10   12. dec 2014 Stine D: ja, og det skal man da endelig blive ved med, hvis man har lyst det det.
    Håber ikke mit indlæg blev opfattet som om det er universelt gældende, at alle skal holde deres hunde fra det. Jeg forsøgte med en ironisk distance - måske fejlede den smiley

Jeg tror i virkeligheden bare, at jeg er lidt "sur" på de der produkter - hvilket jeg også er på fx "sunde chip"-producenterne. Ofte markedsføres de som noget "godt og sundt" for hunden og det synes jeg er misvisende.
    Ligesom da McDonald's begyndte at reklamere med "sund OL-burger"... som ikke indeholdte noget der lignede næring... Men bevares den var da SUNDERE end de alm. burgere. Det siger nok bare mere om hvor katastrofale de alm. burgere er, end hvor sund den "sunde" var!

Self. er det i bund og grund forbrugerens eget ansvar, hvad de kommer i munden, men vi ser jo MEGET ofte, at dele af befolkningen ikke kan skelne mellem skidt og kanel.

• #11   12. dec 2014 Vi er helt enige No'Vi'Ki smiley

Kommentér på:
Mega sød hundereklame

Annonce