{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

Nogle facebook hajer herinde? {{forumTopicSubject}}

Jeg er med i en gruppe tursejllads og sejlsport. Har postet nogle fotos, forsøgt både fra ipad og pc. Jeg har sat den til offentligt under mine indstillinger, men der er rigtig mange der ikke kan se det. Hvad gør jeg forkert.
Det er både nogle der er venner og ukendte der ikke kan se. Andre også ukendte kan se fra Tlf, tablets og pc.
Er der nogle der har en ide hvorfor.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle facebook hajer herinde?
  • #2   23. nov 2014 I gruppen er det ikke alle der kan se det der postet og det er både venner og ikke venner. Og andre kan. Jeg har svært ved at se noget system

• #4   23. nov 2014 Ja rotterne og det er det der undre mig. Jeg har nogle venner der også er med i den gruppe. Hvorfor kan de ikke se mit opslag i gruppen, men godt mine egne opslag. Og mange ikke venner kan godt se opslag i gruppen, men også mange ikke venner som ikke kan se. Jeg har lidt svært ved at se logikken, og undre mig hvor fejlen ligger. Jeg kan tilgengæld se alle andres

• #5   23. nov 2014 Har fået en del henvendelser derinde at det må være en fejl 40. Den kan jeg ikke finde smiley det er nok fordi jeg bliver 50 næste sommer, så skal måske lede efter en fejl 50.
    Flere har sagt det med indstillinger og offentligt. Så det er gjort, lavede dernæst nye opslag, men stadig ingen ændring. Jeg mente også at det var sådan som du siger mht grupperne og opslag

• #7   23. nov 2014 Hvad gør jeg så?

• #9   23. nov 2014 Det ved jeg smiley men det var enste forklaring jeg kunne komme op med til sidst. Hvis ikke det var 40 cm bag skærmen, så var det alderen og it

• #11   24. nov 2014 Må så finde på et kækt svar hver gang jeg får samme besked om at jeg skal ændre mine indstillinger. :P. Siger bare det er modtager der har sat deres på filter. Der er flest mænd, så kan vel påstå at de har sat kvindefilter på.

• #12   24. nov 2014 Tine - prøv at send et link til gruppen - evt i en PB hvis du ikke ønsker det offentligt. Så vil jeg gerne se på det smiley

• #13   24. nov 2014 Hej Johnny.

Det lyder godt. smiley Det er jo ikke livet om at får det løst, men er dog lidt mystisk
    Det er gruppen tursejlads og sejlsport.
    Kan da ikke lige løse det med at linke fra ipad

• #14   24. nov 2014 der står det er en åben gruppe så alle kan se opslag. Og er meldt ind i gruppen. Alle kan se opslag, bare ikke alle der kan se foto åbenbart ( andre medlemmer)

Kommentér på:
Nogle facebook hajer herinde?

Annonce