{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.040 visninger | Oprettet:

Hunde S
Hunde S
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Spørgeskema omkring mulig skovl til hundelort {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Min gruppe og jeg er igang med at lave et produkt i innovation, og vi har derfor brug for jeres hjælp.
Vi har fået idéen om at lave en form for hundeskovl, så man slipper for at samle hundelorten op via posen. Vi har derfor lavet et spørgeskema, som vi skal bruge til at komme videre med idéen.

Kom gerne med konstruktiv kritik

https://da.surveymonkey.com/s/WQSSYGQ

Vi har en antagelse om, at folk synes det er ulækkert at samle op efter hunden, derfor vil vi lave en hundelortskovl, som kan foldes ud og samle lorten op. Der vil være indbygget poser i skaftet, som kan trækkes ud over bladet på skovlen, så man ikke har direkte kontakt til lorten, og den derfor er let at smide ud.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgeskema omkring mulig skovl til hundelort
  • #1   18. nov 2014 Sådan en findes allerede smiley

• #3   18. nov 2014 Jeg tror altså ikke at der er ret mange der vil rende rundt med en skovl til at samle hundelorten op. Jeg ville ihvertfald ikke. Poserne fylder absolut minimalt i en lomme indtil brug - praktisk når man også skal have godbidder, klikker, lygte til at finde bæen med osv med i lommerne. I den ene hånd har jeg to hundesnore, da jeg har to hunde. Den anden hånd bruges til klikker, godbidder og at klappe hundene. Så jeg ved ikke lige hvilken hånd jeg skulle slæbe rundt på en skovlen med smiley
    Så ulækkert er det altså heller ikke at samle op efter vovserne smiley Jeg har næsten altid træningsvest med ryglomme på og når jeg lige har puttet en ekstra pose udenom bæen så genere det mig altså ikke at lægge den i ryglommen til jeg kommer forbi en skraldespand.
    Jeg har meget svært ved at se et marked for en skovl til opsamling af hundelorte. Jeg ved det er prøvet før uden held.

• Hunde S
    Hunde S Tilmeldt:
    nov 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #4   18. nov 2014 Der er ikke indbygget pose i denne, hvilket der er i vores smiley

• #6   18. nov 2014 Jeg giver Mette Marie helt ret, der er ingen problemer med at have poser med i lommen. Og har man hund samler man selvfølgelig op, det er ikke så ulækkert som nogen vil gøre det til.

• #7   18. nov 2014 Hunde S; der findes faktisk mere end en bæskovl på markedet smiley
    Om der er indbygget pose eller ej gør ingen forskel for mig; jeg gider simpelthen ikke slæbe en eller anden skovldims med rundt på en tur 5-10 km. Posen er simpel, let at have med, let at anvende og let at tage med videre, når lorten ligger i posen. Derudover så vænner man sig utroligt hurtigt til at det ikke er ulækkert at samle lorten op i en pose man holder i hånden. Det bliver vældig svært at konkurrere med smiley

• #8   18. nov 2014 Der findes altså flere Pooper Scoopers med pose på markedet. Og som de andre siger, det der med at samle hundelort op er altså ikke så ulækkert, det vænner man sig til, nemmere end man vænner sig til at slæbe rundt på en skovl. smiley

• footrot.flats
    footrot.flats Tilmeldt:
    jun 2013

Svar: 479
    #11   18. nov 2014 "undersøgelsen" er mildest talt meningsløs, og så mangler der valgmuligheder. Den mest åbenlyse er at man naturligvis IKKE vil give x antal kroner for et produkt hvis man jf. foregående svar slet ikek vil købe den.

Kom med en skitse af et produkt der kan indeholde poser samtidig med at de let kan trækkes ud over skovlen, og efterfølgende rives af, der samtidg gør det lettere at smide posen ud bagefter....så kan vi snakke om meningen med produktet. "Salgsgassen" uden for det mindste en skitse, fungerer bare ikke.

• #12   18. nov 2014 Enig med footrot, især det med at der mangler valgmuligheder ( så I ikke kan få præcise svar) smiley

• blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 1.070
    #13   18. nov 2014 Har i taget noget som helst til efterretning fra første gang i spurgte?

Ideen bliver jo ikke god bare fordi i spørger igen.

• #18   18. nov 2014 Den har i da før lagt op herinde??

• #19   18. nov 2014 Undskyld, men i bliver vitterligt svære at tage seriøs når i opretter en ny tråd med samme spørgeskema som tidligere, og derved tydeligt viser at i ikke tager folks svar til efterretning på nogen som helst måde!!!

• #20   19. nov 2014 hvad gør ens køn til en svarmulighed?

• #21   19. nov 2014 Det er kun noget for dem der ikke kan bukke sig ned og/eller sidder i kørestol. Og der findes allerede nogen der er megasmarte for lige netop den gruppe af forbrugere.

• #24   20. nov 2014 Birgitta: Tisopsamleren findes allerede både med og uden lang pind smiley

• #26   20. nov 2014 Jeg ved ikke hvor min dyrlæge får dem fra - så desværre kan jeg ikke give et link. Men vi har været udsat for en 'kop-ting' med en lang pind og så sådan en opsamler der kan sættes direkte på prøveglasset. Min hanhund skal have tjekket urin for krystaller og pH jævnligt smiley og trods opsamlere er det altid lidt svært at få ham til at levere en 'sjat', der er stor nok, for han synes det er rimelig intimiderende at der bliver stukket en dims ind under ham når han tisser smiley

Kommentér på:
Spørgeskema omkring mulig skovl til hundelort

Annonce