778 visninger
|
Oprettet:
Sociale medier {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har projektuge, og ville sætte pris på hvis I ville svare på dette spørgskema om de sociale medier (anonymt)
https://da.surveymonkey.com/s/JRTB662
Hvis I vil, må I meget gerne skrive jeres tanker i "andet"feltet
aug 2013
Følger: 11 Følgere: 75 Hunde: 3 Annoncer: 3 Emner: 262 Svar: 7.994
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 416 Svar: 13.985
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.357
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
jan 2013
Følger: 23 Følgere: 110 Hunde: 3 Emner: 7 Svar: 1.151
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.391
Jeg er nok også for gammel :o) Jeg blev medlem af FB da der kun var få andre danskere tilmeldt :o) Der var intet at foretage sig derinde de første år :o)
De sociale medier kommer aldrig til at styre mit liv. Jeg bruger dem meget (altså nogle få af dem såsom HG og FB ... er ikke med på alle de andre), men jeg holder i perioder længere pauser, og ja der er abstinenser den første uges tid, men så forsvinder de også :o)
Jeg bruger ALDRIG sociale medier når jeg er sammen med mennesker IRL. Og har dem jeg er sammen med, brug for at være på de sociale medier, i stedet for at være til stede både fysisk og psykisk, ja så kan de jo passende smutte et andet sted hen at være "social", ellers så er jeg selv den der er smuttet :o)
Jeg lader aldrig min telefon eller lign. tage fokus fra kontakten med andre mennesker i det virkelige liv. Jeg medbringer den som regel ikke engang og hvis jeg gør så er den på lydløs (den kan i øvrigt ikke så meget andet end at ringe og SMS'e hvis ellers den er i humør. Internet etc. tror jeg ikke den har hørt om :o))
Det er respektløst i mine øjne at ignorere dem man er sammen med IRL til fordel for cyperspace ...
Det gælder i øvrigt også i forhold til telefonsamtaler. Har man brug for at tøsesludre en halv time i telefon, mens man har gæster, ja så er man i mine øjne virkelig uforskammet og respektløs.
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.857
okt 2007
Følger: 43 Følgere: 108 Hunde: 3 Emner: 451 Svar: 2.869
aug 2013
Følger: 11 Følgere: 75 Hunde: 3 Annoncer: 3 Emner: 262 Svar: 7.994
Men jeg er så også typen der nemt kan glemme min mobil derhjemme, hvis jeg skal et eller andet. Jeg har den sjældent med når jeg lufter hunde, og ja har på ingen måder velcro mellem mig og telefonen. Da jeg var teenager mente min far , at der måtte sidde velcro, men det er jeg bestemt vokset fra. Og dengang havde jeg jo altså ikke internet på telefonen ( det har jeg faktisk først fået i år, da jeg købte min første smartphone) , så det var mere fordi jeg altid havde telefonen i hånden, ikke fordi jeg konstant kiggede på den.
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 416 Svar: 13.985
Når folk kigger på deres mobil/fjæsen hele tiden, så føler jeg at de ikke sætter det mindste pris på samværet med mig. Og så kan de egenlig blive fri.....
Sociale medier