{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.213 visninger | Oprettet:

Ville du udleje et værelse periodevis? - Jylland {{forumTopicSubject}}

..Til en hundenørd?

Jeg går pt. og tænker så det knager smiley Intet er sikkert, men går alt som jeg ønsker mig så har jeg en elevplads til veterinærsygeplejerske i starten af næste år. Det ville jo være helt fantastisk hvis det gik sådan!!! smiley

Der er bare lige det men at skoleperioderne er i Kolding, og det ikke er muligt at ha' hund med på skolen (skolens værelser), og da jeg er bosat på Sjælland og har banket teltpløkkerne ret godt i med villa, volvo og vovse sammen med kæresten så er planen helt sikkert at blive hvor vi er. Dixie er langt mere min hund end kærestens hund. Det er mig der klarer langt det meste, og vi træner ihærdigt DCH's program samt agility, og jeg ville være noget ked over at skulle lade hende være på Sjælland, i de ca. 3 måneder jeg har skoleperioder i Kolding.

Selvom det ikke er aktuelt lige nu, kunne jeg godt tænke mig at stikke en finger i jorden og finde ud af hvad der er af muligheder.
Om nogle af jer storhjertede HG-jyder kunne finde på at give mig og vovse tag over hovedet i de perioder?

Det ville selvfølgelig være bedst hvis det kunne blive nær skolen, men ellers har kæresten sagt at han godt kan undvære bilen, og det giver jo langt flere muligheder smiley

Dixie er ikke en larmende hund at have boende. Vores underbo siger at man aldrig hører hende, men det er nu ærligt ikke fordi hun ikke har noget stemmebånd. Hun kan godt finde på at sige vuf smiley

Jeg har selv overvejet om jeg måske kunne få fat i en campingvogn, og så bare finde et sted hvor jeg kunne sætte den til strøm og bo der.
Andre idéer er også velkomne! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ville du udleje et værelse periodevis? - Jylland
Kommentér på:
Ville du udleje et værelse periodevis? - Jylland

Annonce