{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

Lady Pink
Lady Pink
Følger: 13 Emner: 58 Svar: 265

iphone {{forumTopicSubject}}

jeg har fået en iphone 6
og skal have slettet alt på min gamle iphone 4s
jeg har i forbindselse med den nye tlf skiftet til andet teleselskab

jeg kan først tage det nye simkort i brug i næste måned, og har derfor klippet det gamle simkort til så det passer i den nye tlf

men hvordan dælen sletter jeg alt fra den gamle????

når jeg går ind i indstillinger fortæller den blot at der ikke er adgang til internet?? og går jeg på via computer viser den, den nye iphone 6

hvad gør jeg lige :)))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iphone
  • #2   27. okt 2014 Det er lidt en jungle og starte dem op. Men det du skal er at genstarte din nye iPhone 6 og så skal du sætte den til computeren, så spørger den automatisk om du vil starte den som en ny telefon eller om du vil lægge din gamle sikkerhedskopi på telefonen.
    Man kan også når den sidder i computeren gå ind og vælge hvad den skal lægge ned på den nye, men det er en sværere forklaring.
    Det nemmeste er at gendanne den og starte den sol ny iPhone. Det har intet med dit gamle simkort at gøre.
    Du skal lige holde øje med også hvad du har valgt den skal gemme i iCloud, for det kommer også ned på mobilos. Men der er jeg ikke helt så stærk endnu at jeg lige kan guide dig i de indstillinger. Det er jo blevet anderledes efter iPhone 6 er kommet. Har selv en 6 plus.

• #3   27. okt 2014 Håber det giver lidt mening.

• #4   27. okt 2014 Med hensyn til sletning af den gamle går du ind i indstillinger --> generelt --> og ned i bunden er der en der hedder nulstil. Så sletter den det hele hvis du vælger nulstil alle indstillinger.

• Lady Pink
    Lady Pink Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 13 Emner: 58 Svar: 265
    #5   28. okt 2014 okay tak smiley

Kommentér på:
iphone

Annonce