979 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

At ville gøre alt for sine søskende At ville gøre alt for sine søskende

For at glæde dem.. Det kan være en monster træls ting..

F.eks er min ene søster ekstremt stor One Direction fan.. Havde hende med ind i Parken for at se den ene af deres koncerter i sommers, og hun var lykkelig ! smiley

Brugte en mindre formue på at hun kunne komme ind og se dem.. Men det var alle pengene værd.. smiley smiley

Nu giver de kære drenge så koncert igen i Danmark næste år, denne gang i Horsens..
Og jeg vil utrolig gerne give hende den oplevelse igen.. Ja også selvom at der er røv langt fra Fuglebjerg til Horsens.. smiley

Billetterne bliver sat til salg allerede d. 01/11.. Og jeg ved at de vil blive revet væk..
Men ak, min sølle SU økonomi siger "Næh nej du !".. Imens mit hjerte siger "Ja for fanden !" smiley

Men må nok indrømme (meget imod min vilje), at jeg nok må droppe den gave til hende.. Og håbe på at hun ikke finder ud af det.. Hvilket hun jo nok gør.. smiley

For dævlen det er hårdt at forgude sine små søstre og bare ville gøre alt for at de bliver glade.. Især når ens økonomi er pænt stram.. smiley

Bare lidt OT og lidt øffen herfra..

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At ville gøre alt for sine søskende
  • #1   23. okt 2014 Meget muligt at du må opgive
    Men når man tænker på at det er tanken der tæller
    Så må det være helt vildt fantastisk at have en søster som dig smiley
    Jeg er meget misundelig

• #2   23. okt 2014 Jeg har det på samme måde.. Jeg har 3 mindre søskende 15, 11 og 10.. Og hvis jeg kunne ville jeg give dem hele verden. Jeg er selv på SU, så min økonomi tillader heller ikke impulsive stor gaver desværre..
    Men jeg ved nøjagtig hvordan du har det! Hvor har jeg mange gange stået og drømt om, at give dem en ting eller en oplevelse, men har måtte droppe det igen, fordi økonomien bare ikke tillader det smiley

• #3   23. okt 2014 Det lyder måske underligt, men jeg kan faktisk blive helt vildt ked af at jeg ikke altid kan give dem det jeg gerne vil..

De er jo mit guld de 2 piger.. smiley

Den ene fik billetter til One Direction i januar.. Og den anden fik billetter til Rasmus Seebach til hendes 9 års fødselsdag i år..

Og jeg var på røven i flere måneder.. Men det var det værd.. smiley

• #5   23. okt 2014 Jeg er kun storesøster.. Til 3 endda.. 2 søstre på 9 og snart 12 og en bror på 22..

Jeg ser mine søstre stort set hver dag, og nyder bestemt tiden som jeg bruger sammen med dem.. Ingen tvivl om det.. smiley smiley

Men jeg er bare sådan en storesøster som vil give sine søskende lige det de ønsker sig.. Og det piner mig når jeg ikke kan det..

Jeg har ingen børn, ingen kæreste.. Kun mig selv og hunden at tage mig af..
    Og derfor forkæler jeg mine søstre..

Man kan da kun håbe på at de (One Direction) kommer til Danmark igen.. Men med musikbranchen, så kan de jo næsten stoppe fra den ene dag til den anden..

• #7   23. okt 2014 A T - Se sådan en har jeg aldrig haft.. Mine søstre har været for små til f.eks at kunne forstå det når man er blevet droppet..
    Det er så en "ulempe" ved at mine søstre er hhv. 13 og 15 1/2 år yngre end mig..

De kan derimod altid komme til mig med alt.. Om det er mor og far der er strenge, nogen i klassen der er onde (som børn nu kan være mod hinanden), om de har haft en dårlig dag eller de bare har lyst til en krammer..
    Så er jeg der.. Døgnets 24 timer..

• #10   23. okt 2014 I er altså så søde..
    Ja jeg gør nok en del mere for mine søstre end så mange andre..

Og ja selvfølgelig er det tanken der tæller.. smiley

Men åhh.. Jeg kan bare ikke helt klare tanken om at hun finder ud af at de giver koncert, og at hun desværre ikke kommer med til den.. Hun vil med garanti blive SÅ ked af det..
    Og er der noget jeg ikke kan klare, så er det når de små bliver kede af det..

Hun har lidt forskelligt som hun går og tumler med.. Mobning i skolen, epilepsi absencer (er medicineret) og muligvis ADHD (skal tjekkes men hun skal trappes ud af medicin først)..

Og det spiller selvfølgelig også lidt ind når det kommer til at ville give hende gode oplevelser.. Men den største grund, er at det gør hende glad.. Og jeg elsker at se hende smile og lyset i hendes øjne.. smiley

Det gælder for begge piger.. smiley

• #11   24. okt 2014 hva om du spørger dine forældre om de vil være med at give penge til koncerten ? er jo en mulighed det ... synes din søstre er heldig som haver sig som storesøster smiley

• #12   24. okt 2014 Du tager lige mig med, hvis det lykkedes (Bare for sjov) smiley Jeg bor selv i fuglebjerg, og ville ønske at jylland ikke lå så pokkers langt væk smiley

• #13   24. okt 2014 Marianne - Ja det var en idé evt at snakke med mine forældre og min mormor om det..

Catrine - Hvor i Fuglebjerg bor du da? smiley

• #14   24. okt 2014 Jeg kender det ALT for godt! smiley
    Har en lillesøster på 6 år, der er 18 års forskel..
    Og hun er min eneste søskend.. Mit et og alt..

HVERT år går jeg amok i gaver til fødselsdag og i julegave - hvilket er hårdt på SU..
    Også selvom min mor siger; "hun skal altså ikke have for så mange penge - bare en LILLE ting!" smiley

• #15   24. okt 2014 Jep, det siger min mor også..

Men jeg vælger ofte at overhører det.. smiley

• #16   24. okt 2014 Samme her smiley
    Til hendes fødselsdag gav jeg hende den store Lego Friends hestestald, en ny ridehjelm og nye ridehansker.. Hanskerne var billige - resten er fuckker dyrt! smiley

• #17   24. okt 2014 Åha.. LegoFriends..
    Det har jeg også brugt mange penge på til den yngste..

Og sko, tøj, jakker, koncertbilletter og alt muligt andet.. smiley

• #18   24. okt 2014 ca 2 km fra fuglebjerg smiley

• #19   30. nov 2014 En Update.. smiley

Vi (jeg, lillesøster, mor, stedfar, mormor, morfar og genboen) købte 2 stk ståplads-billetter til hende.. smiley

Hun fik dem idag til hendes fødselsdag, og hun blev så glad at hun græd af ren glæde.. smiley

Så nu skal jeg og hende til Horsens næste år og overnatter på hotel til dagen efter.. smiley

profilbillede
  • #20   2. dec 2014 så flott smiley

Kommentér på:
At ville gøre alt for sine søskende

Annonce