9. sep 2008 Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
At ville gøre alt for sine søskende {{forumTopicSubject}}
For at glæde dem.. Det kan være en monster træls ting..
F.eks er min ene søster ekstremt stor One Direction fan.. Havde hende med ind i Parken for at se den ene af deres koncerter i sommers, og hun var lykkelig !
Brugte en mindre formue på at hun kunne komme ind og se dem.. Men det var alle pengene værd..
Nu giver de kære drenge så koncert igen i Danmark næste år, denne gang i Horsens..
Og jeg vil utrolig gerne give hende den oplevelse igen.. Ja også selvom at der er røv langt fra Fuglebjerg til Horsens..
Billetterne bliver sat til salg allerede d. 01/11.. Og jeg ved at de vil blive revet væk..
Men ak, min sølle SU økonomi siger "Næh nej du !".. Imens mit hjerte siger "Ja for fanden !"
Men må nok indrømme (meget imod min vilje), at jeg nok må droppe den gave til hende.. Og håbe på at hun ikke finder ud af det.. Hvilket hun jo nok gør..
For dævlen det er hårdt at forgude sine små søstre og bare ville gøre alt for at de bliver glade.. Især når ens økonomi er pænt stram..
Bare lidt OT og lidt øffen herfra..
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.120
Men når man tænker på at det er tanken der tæller
Så må det være helt vildt fantastisk at have en søster som dig
Jeg er meget misundelig
okt 2011
Følger: 10 Følgere: 35 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 2.091
Men jeg ved nøjagtig hvordan du har det! Hvor har jeg mange gange stået og drømt om, at give dem en ting eller en oplevelse, men har måtte droppe det igen, fordi økonomien bare ikke tillader det
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
De er jo mit guld de 2 piger..
Den ene fik billetter til One Direction i januar.. Og den anden fik billetter til Rasmus Seebach til hendes 9 års fødselsdag i år..
Og jeg var på røven i flere måneder.. Men det var det værd..
sep 2008
Jeg ser mine søstre stort set hver dag, og nyder bestemt tiden som jeg bruger sammen med dem.. Ingen tvivl om det..
Men jeg er bare sådan en storesøster som vil give sine søskende lige det de ønsker sig.. Og det piner mig når jeg ikke kan det..
Jeg har ingen børn, ingen kæreste.. Kun mig selv og hunden at tage mig af..
Og derfor forkæler jeg mine søstre..
Man kan da kun håbe på at de (One Direction) kommer til Danmark igen.. Men med musikbranchen, så kan de jo næsten stoppe fra den ene dag til den anden..
sep 2008
Det er så en "ulempe" ved at mine søstre er hhv. 13 og 15 1/2 år yngre end mig..
De kan derimod altid komme til mig med alt.. Om det er mor og far der er strenge, nogen i klassen der er onde (som børn nu kan være mod hinanden), om de har haft en dårlig dag eller de bare har lyst til en krammer..
Så er jeg der.. Døgnets 24 timer..
sep 2008
Ja jeg gør nok en del mere for mine søstre end så mange andre..
Og ja selvfølgelig er det tanken der tæller..
Men åhh.. Jeg kan bare ikke helt klare tanken om at hun finder ud af at de giver koncert, og at hun desværre ikke kommer med til den.. Hun vil med garanti blive SÅ ked af det..
Og er der noget jeg ikke kan klare, så er det når de små bliver kede af det..
Hun har lidt forskelligt som hun går og tumler med.. Mobning i skolen, epilepsi absencer (er medicineret) og muligvis ADHD (skal tjekkes men hun skal trappes ud af medicin først)..
Og det spiller selvfølgelig også lidt ind når det kommer til at ville give hende gode oplevelser.. Men den største grund, er at det gør hende glad.. Og jeg elsker at se hende smile og lyset i hendes øjne..
Det gælder for begge piger..
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.295
nov 2006
Følger: 26 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 13 Svar: 39
sep 2008
Catrine - Hvor i Fuglebjerg bor du da?
aug 2008
Følger: 89 Følgere: 86 Hunde: 11 Emner: 50 Svar: 373
Har en lillesøster på 6 år, der er 18 års forskel..
Og hun er min eneste søskend.. Mit et og alt..
HVERT år går jeg amok i gaver til fødselsdag og i julegave - hvilket er hårdt på SU..
Også selvom min mor siger; "hun skal altså ikke have for så mange penge - bare en LILLE ting!"
sep 2008
Men jeg vælger ofte at overhører det..
aug 2008
Følger: 89 Følgere: 86 Hunde: 11 Emner: 50 Svar: 373
Til hendes fødselsdag gav jeg hende den store Lego Friends hestestald, en ny ridehjelm og nye ridehansker.. Hanskerne var billige - resten er fuckker dyrt!
sep 2008
Det har jeg også brugt mange penge på til den yngste..
Og sko, tøj, jakker, koncertbilletter og alt muligt andet..
nov 2006
Følger: 26 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 13 Svar: 39
sep 2008
Vi (jeg, lillesøster, mor, stedfar, mormor, morfar og genboen) købte 2 stk ståplads-billetter til hende..
Hun fik dem idag til hendes fødselsdag, og hun blev så glad at hun græd af ren glæde..
Så nu skal jeg og hende til Horsens næste år og overnatter på hotel til dagen efter..
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.295
At ville gøre alt for sine søskende