28. nov 2012 Følger: 94 Følgere: 214 Hunde: 4 Emner: 289 Svar: 8.282
skræmt fra vid og sans fra morgenstunden {{forumTopicSubject}}
Bliver lige nød til at komme af med det, for hold op hvor var og er det ubehageligt.
Jeg kunne ikke sove før kl 4.30 ca. Kl 5 vækker lucky mig fordi han skal ud og tisse. Jeg åbner derefter døren ud I gangen så han kan være I hele lejligheden og går så I seng igen.
Jeg når kun lige at falde ordentligt I søvn igen, da jeg vågner med et sæt (staves). Lucky var inde I stuen og gik fuldstændig amok med gøen og knurren og ja virkelig amok. Virkelig som når man ser en vagthund som har set en der ikke er velkommen. Jeg går aldrig oplevet ham sådan og vi har trods alt snart haft ham I halvandet år. Så jeg bliver selvfølgelig skræmt.
Min kæreste kommer I noget tøj og går ind for at se hvad lucky gør af, men ser intet. Prøver at kiggr ud I haven men der er heller ingenting..
Nu har jeg så lagt siden kl 5.30 ca og været pisse bange for at sige det lige ud for hvad han mon blev så gal over
Håber selvfølgelig at det bare var et eller andet latterligt som vinden eller en drøm han havde. Men jeg frygter indbrudstyve. Og selvom jeg ikke er særlig overtroisk osv. Frygter jeg også lidt at han så eller hørte noget som vi ikke kan se eller høre.
Jep jeg er en bangebuks og kan slet ikke håndtere den slags. Min kæreste derimod er faldet I søvn for længst. . Gab..
Håber I andre får en lidt bedre start på dagen
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.868
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 1 Svar: 4.326
Hun er sikker på at det er en mus og leder grundigt efter den, men finder den aldrig. To-tre gange oplevr hun det uden at hun kan finde spr af mus OVERHOVEDET. Nu har hun så fundet ud af at det bare er et eller andet dyr der løber langs muren UDEN for huset
Så måske er det også noget ganske harmløst Lucky har hørt.
dec 2013
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 214 Hunde: 4 Emner: 289 Svar: 8.282
Jeg tvivler meget stærkt på at det var en kat for udover at han ikke kunne se id I haven ikke specielt godt I hvert fald. Så lyder det meget anderledes når kattene render derude. Dem skælder han bare ud og vil hen til. Og de er ikke bange for ham (dem vi har mødt I haven) måtte en dag ud og slæbe ham ind da ham og katten bare stod og gloede på hinanden igennem hegnet.
Jeg har ingen ide om hvad eller hvem det var. Men måtte bruge den første halve time på at få lucky til at sove og ikke holde vagt mere.
Desværre kan man sige at selvom han larmer af h til, så er han ikke stor nok til at jeg kan sende ham ud og skræmme evt Indbrudstyve.
Så må bare håbe at hvis det var dem at de blev så forskrækkede at de ikke kommer igen.
nov 2012
Ham kan godt skælde ud på underlige ting midt om natten og han kan også knurre I søvne. Men jeg har virkelig aldrig oplevet ham sige skrid så højt og så jeg æder dig agtigt hvis man kan sige det sådan. Han var virkelig opsat på at hvad end det var så skulle det holde sig fra os. Normalt kan vi stoppe ham I det. Men hsn stoppede først da min kæreste tjekkede det hele og de kom ind I seng.
dec 2013
nov 2012
Og er også lidt nervøs for min kæreste. jeg smutter på forlænget weekend hos min mor lige om lidt, og så er han alene hjemme.. Ikke fordi min kæreste ikke kan klare sig selv, men i ved..
Men jeg vil fortsat håbe at det bare var "ingenting"
jan 2010
Følger: 36 Følgere: 34 Hunde: 3 Emner: 50 Svar: 746
De knurrer ud i luften og Babe gøer også..
Sommetider er det i stuen, andre gange badeværelset, køkkenet eller soveværelset..
Og når de reagerer på den måde kan jeg ikke på vilkår lokke dem ind i pågældende rum..
Oveni det så tændte og slukkede mit tv selv for øjnene af mig igår..
Så bliver da mere og mere overbevist om det spøger i mit lille hjem..
nov 2012
Lucky sidder og stirrer over mod havedøren og hjørnet om aftnen, men jeg er ret sikker på at det er fordi han kan se sit eget spejlbillede, men han plejer ikke at blive sur på det.. Og gardinet var rullet ned, så han kunne heller ikke se sig selv i morges.
jul 2006
Følger: 35 Følgere: 974 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 244 Svar: 9.460
Kl. er 3 om natten. Barn er hos bedste og hunde sover, kæresten og jeg ser film i soveværelset og jeg skal lige ud i køkkenet for at hente nyt guf. Da jeg går gennem stuen klapre kattelemmen i havedøren :Flap flap. Ingen kat. Den ene lå i sofaen den anden i hundekurven. Min første tanke var at det var vinden.. da jeg står i køkkenet tænker jeg :hvilken vind? Og høre igen Flap flap fra kattelemmen.. jeg går ind og står og kigger på lemmen. FLap flap... så åbner den og bliver stående åben i måske 20 sekunder og lukker igen. dette gentager sig et par gange. KEEEEEENNNNETH!!!!!! Han glor på lemmen. Det samme sker igen... Åben - bliver stående - luk. K henter maclighten og vi sniger os hen til døren og lyser ud og flyver baglæns "der står noget stort derude" "ja det så jeg sgu godt! " Sniger derhen igen, lyser ud og ser.. JUICE
nov 2012
Men måske de ville have noget ud af at besøge "elsker mine hunde"
nov 2012
Jeg elsker paranormal serier osv. men jeg er simpelthen sådan en pivskid, så min kæreste bliver altid sådan: ej skat nu må du altså tage dig sammen..
Nå men den ene gang passede vi lejlighed for hans mor imens hun var på ferie, de har katte så de skulle jo passes. Min kæreste boede der så det var jo ret indlysende at jeg bare kom derop og så legede vi at vi var i sommerhus i den uge
en anden gang så vi noget om en dæmon der boede i en præsts hus, selvom jeg kun så halvdelen af det, fordi jeg havde hænderne foran øjnene det meste af tiden. var det så uhyggeligt at jeg havde svært ved at skulle ud og natlufte lucky i haven i en uge efter..
Jep jeg er en kæmpe bangebuks.. Så jeg forventer det værste når lucky pludselig opfører sig mærkeligt.
jul 2006
nov 2012
Jeg kan lige se det for mig.. I står i fuldstændig panik, og hun sidder bare helt spændt på at finde ud af hvad der sker ude på den anden side
jul 2006
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.971
nov 2012
Det lyder interessant Isabelle
dec 2013
nov 2012
Jeg havde glemt at få tegnet indbo, og havde derfor bare fået den tegnet til den 1 nov, for jeg troede kun man kunne den 15 eller den 1. og det var den 16 i denne måned jeg skrev til dem.. Men fik dem kontaktet i dag, så nu gælder vores indbo fra i dag.. hellere være på den sikre side!
Håber dog det var et engangs tilfælde og Lucky bare er blevet mere eller mindre tosset
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 89 Svar: 7.732
nov 2012
Vores var bare tændt på et eller andet ligegyldigt program og det var ikke særlig højt, så tror ikke det var det der skete for os, selvom det havde været fint med mig
Vi var i sommerhus med min mor en uge i august. Og der fik jeg et chok den første morgen, da jeg stod op kl meget tidligt for at lufte Lucky, for fjernsynet kørte, og vi havde ikke haft det tændt, så det kunne ikke være fordi nogen havde glemt at slukke det. nå men jeg slukker det og får luftet lucky og går iseng..
Dagen efter finder vi så ud af at den tænder hver dag, men vi kunne ikke finde ud af at ændre det, så vi vænnede os til at stå op til et tændt fjernsyn og lige slukke det hver morgen
skræmt fra vid og sans fra morgenstunden