{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

skræmt fra vid og sans fra morgenstunden {{forumTopicSubject}}

Bliver lige nød til at komme af med det, for hold op hvor var og er det ubehageligt.
Jeg kunne ikke sove før kl 4.30 ca. Kl 5 vækker lucky mig fordi han skal ud og tisse. Jeg åbner derefter døren ud I gangen så han kan være I hele lejligheden og går så I seng igen.
Jeg når kun lige at falde ordentligt I søvn igen, da jeg vågner med et sæt (staves). Lucky var inde I stuen og gik fuldstændig amok med gøen og knurren og ja virkelig amok. Virkelig som når man ser en vagthund som har set en der ikke er velkommen. Jeg går aldrig oplevet ham sådan og vi har trods alt snart haft ham I halvandet år. Så jeg bliver selvfølgelig skræmt.
Min kæreste kommer I noget tøj og går ind for at se hvad lucky gør af, men ser intet. Prøver at kiggr ud I haven men der er heller ingenting..
Nu har jeg så lagt siden kl 5.30 ca og været pisse bange for at sige det lige ud for hvad han mon blev så gal over smiley

Håber selvfølgelig at det bare var et eller andet latterligt som vinden eller en drøm han havde. Men jeg frygter indbrudstyve. Og selvom jeg ikke er særlig overtroisk osv. Frygter jeg også lidt at han så eller hørte noget som vi ikke kan se eller høre. smiley

Jep jeg er en bangebuks og kan slet ikke håndtere den slags. Min kæreste derimod er faldet I søvn for længst. . Gab..

Håber I andre får en lidt bedre start på dagen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skræmt fra vid og sans fra morgenstunden
  • #2   20. okt 2014 Ja jeg vil også sige, en kat eller et andet dyr Mine hunde kan også finde på, midt om natten, at fare i flint Og jeg vil gi dig ret i ,at det er skide ubehageligt Jeg får dem dysset ned, men har svært ved at falde i søvn igen,man ligger og lytter smiley

• #6   20. okt 2014 Åhh det er ikke rart at være bange/nervøs/utryg. Min datter arbejder et sted hvor der er lidt for mange mus i køkkenet og stuen. Forleden da hun så var kommet hjem og skulle sove vågner hun ved at noget løber ved kanten af sengen ind mod muren smiley
    Hun er sikker på at det er en mus og leder grundigt efter den, men finder den aldrig. To-tre gange oplevr hun det uden at hun kan finde spr af mus OVERHOVEDET. Nu har hun så fundet ud af at det bare er et eller andet dyr der løber langs muren UDEN for huset smiley
    Så måske er det også noget ganske harmløst Lucky har hørt.

• #7   20. okt 2014 Charlie Det er Østeupærene jeg er bange for, de kommer altid i flok Jeg har også for mange år siden, sovet sammen med en slagterkniv smiley

• #11   20. okt 2014 Min kæreste nåede ikke derind hurtigt nok til evt at se nogen og jeg kunne ikke finde ud af om det var I haven eller foran huset der var "noget" vi har ikke gardiner ud til gaden (meget små vinduer) men vi har købt sådan noget folie som nu bliver sat op.

Jeg tvivler meget stærkt på at det var en kat for udover at han ikke kunne se id I haven ikke specielt godt I hvert fald. Så lyder det meget anderledes når kattene render derude. Dem skælder han bare ud og vil hen til. Og de er ikke bange for ham (dem vi har mødt I haven) måtte en dag ud og slæbe ham ind da ham og katten bare stod og gloede på hinanden igennem hegnet.

Jeg har ingen ide om hvad eller hvem det var. Men måtte bruge den første halve time på at få lucky til at sove og ikke holde vagt mere.
    Desværre kan man sige at selvom han larmer af h til, så er han ikke stor nok til at jeg kan sende ham ud og skræmme evt Indbrudstyve.
    Så må bare håbe at hvis det var dem at de blev så forskrækkede at de ikke kommer igen.

• #12   20. okt 2014 Sidsel vi bor I rækkehus og naboen har en hund. Men udover at vi aldrig har hørt vores nabo. Må lucky være vant til hunden.

Ham kan godt skælde ud på underlige ting midt om natten og han kan også knurre I søvne. Men jeg har virkelig aldrig oplevet ham sige skrid så højt og så jeg æder dig agtigt hvis man kan sige det sådan. Han var virkelig opsat på at hvad end det var så skulle det holde sig fra os. Normalt kan vi stoppe ham I det. Men hsn stoppede først da min kæreste tjekkede det hele og de kom ind I seng.

• #13   20. okt 2014 Jeg har så prøvet ude på gården, at Argo Kaukaseren gik amok Hvor min x mand sagde, at jeg bare kunne lukke ham ud Men det ville jeg ikke, for tænk om det nu var nogen, der havde brug for hjælp, på den ene eller den anden måde For jeg vidste, at lukkede jeg ham ud ,var de blevet flenset, hvis der var nogen

• #15   20. okt 2014 Det er nok også mest tanken om hvem der skulle ske noget imens Lucky er alene hjemme smiley det er død uhyggeligt med indbrud uanset, men jeg kunne ikke bære hvis han enten blev stjålet eller der skete ham noget..
    Og er også lidt nervøs for min kæreste. jeg smutter på forlænget weekend hos min mor lige om lidt, og så er han alene hjemme.. Ikke fordi min kæreste ikke kan klare sig selv, men i ved..

Men jeg vil fortsat håbe at det bare var "ingenting" smiley

• #16   20. okt 2014 Oplever et par gange om ugen mine hunde reagere på ingenting..
    De knurrer ud i luften og Babe gøer også..
    Sommetider er det i stuen, andre gange badeværelset, køkkenet eller soveværelset..
    Og når de reagerer på den måde kan jeg ikke på vilkår lokke dem ind i pågældende rum..
    Oveni det så tændte og slukkede mit tv selv for øjnene af mig igår..

Så bliver da mere og mere overbevist om det spøger i mit lille hjem..

• #17   20. okt 2014 uh tvet tændte også pludseligt af sig selv for en lille uge siden.. min kæreste sad i det andet rum (vi har to værelser og gang/køkken og badeværelse.) hvor lucky også lagde og sov. jeg stod i køkkenet og var ved at lave mad, da jeg pludselig høre tvet går.. Jeg gik derind, og der var altså ingen timer eller lign sat til.. fjernbetjeningen lagde på et bord lucky ikke kunne komme hen på uanset om han skulle være smuttet derind eller ej.. og min kæreste havde ikke rykket sig ud af flækken.. Slukkede tvet og det har ikke været der siden..

Lucky sidder og stirrer over mod havedøren og hjørnet om aftnen, men jeg er ret sikker på at det er fordi han kan se sit eget spejlbillede, men han plejer ikke at blive sur på det.. Og gardinet var rullet ned, så han kunne heller ikke se sig selv i morges. smiley

• #20   20. okt 2014 ha ha den med uforklarlige hændelser og der hvor man er ved at skide i bukserne havde jeg sidste sommer.

Kl. er 3 om natten. Barn er hos bedste og hunde sover, kæresten og jeg ser film i soveværelset og jeg skal lige ud i køkkenet for at hente nyt guf. Da jeg går gennem stuen klapre kattelemmen i havedøren :Flap flap. Ingen kat. Den ene lå i sofaen den anden i hundekurven. Min første tanke var at det var vinden.. da jeg står i køkkenet tænker jeg :hvilken vind? Og høre igen Flap flap fra kattelemmen.. jeg går ind og står og kigger på lemmen. FLap flap... så åbner den og bliver stående åben i måske 20 sekunder og lukker igen. dette gentager sig et par gange. KEEEEEENNNNETH!!!!!! Han glor på lemmen. Det samme sker igen... Åben - bliver stående - luk. K henter maclighten og vi sniger os hen til døren og lyser ud og flyver baglæns "der står noget stort derude" "ja det så jeg sgu godt! " Sniger derhen igen, lyser ud og ser.. JUICE smiley :D smiley :D smiley Så havde vi glemt den stakkels hund i haven fordi hun om sommeren ynder at sove under trampolinen! Holy moly hvor hun skræmte os! HA HA

• #21   20. okt 2014 haha Charlie.. jeg tror min sag er lidt for meget logisk til at de ville have noget ud af at komme på besøg her..

Men måske de ville have noget ud af at besøge "elsker mine hunde" smiley

• #22   20. okt 2014 Zarah, det ville jeg aldrig have overlevet... Men stakkels juice som bare stod derude og gerne ville ind.. helt forladt i mørket...

Jeg elsker paranormal serier osv. men jeg er simpelthen sådan en pivskid, så min kæreste bliver altid sådan: ej skat nu må du altså tage dig sammen..
    Nå men den ene gang passede vi lejlighed for hans mor imens hun var på ferie, de har katte så de skulle jo passes. Min kæreste boede der så det var jo ret indlysende at jeg bare kom derop og så legede vi at vi var i sommerhus i den uge smiley Nå men vi ser en pisse uhyggelig paranormal serie om aftenen, det er blevet godt mørkt og da den er slut skal jeg altså virkelig på toilet, så jeg går ud til gangen, men lyset på toilettet var tændt, og det var det altså ikke før. Jeg når at blive pisse bange, for der kunne både være nogen derinde, da vi kunne have glemt at låse hoveddøren og badeværelset er lige ved siden af, eller der kunne være NOGET derinde.. Da min kæreste siger: skat jeg tændte lyset tidligere for at du bedre kunne se til at gå på toilet i nat... OMG sådan noget siger man altså lige! -.-' hihi..

en anden gang så vi noget om en dæmon der boede i en præsts hus, selvom jeg kun så halvdelen af det, fordi jeg havde hænderne foran øjnene det meste af tiden. var det så uhyggeligt at jeg havde svært ved at skulle ud og natlufte lucky i haven i en uge efter.. smiley

Jep jeg er en kæmpe bangebuks.. Så jeg forventer det værste når lucky pludselig opfører sig mærkeligt.

• #23   20. okt 2014 MY : hun led nu ingen nød, hun ville helst sove derude hvis hun fik lov. Når døren står åben i de lune sommernætter ligger hun og Walle altid i haven. Men hun ville da se hvorfor mor tændte lys og gik i køkkenet og det er svært når man sidder på den forkerte side af døren, så må man jo kigge gennem lemmen..og da Far så også kom og man kunne høre panikken så måtte hun da for alvor følge med. LOL

• #24   20. okt 2014 Haha dumme hund smiley
    Jeg kan lige se det for mig.. I står i fuldstændig panik, og hun sidder bare helt spændt på at finde ud af hvad der sker ude på den anden side smiley

• #25   20. okt 2014 Præcis. Det griner vi stadig af, selvom vi siden har fået ny dør uden misserdør.

• #27   20. okt 2014 pindsvin i haven.

• #28   20. okt 2014 Doggymom, der kan slet ikke komme pindsvin ind i haven, for det er hønsetråd vi har indhegnet med. Og Lucky kunne som sagt ikke se ud i haven. smiley

Det lyder interessant Isabelle

• #29   20. okt 2014 Mine naboer ude på gården Havde for nogle år siden nogle mærkelige hendelser Noget med at lige pludselig åbnede vandhanen af sig selv ,og lys blev tændt uden nogen gjorde det Døre åbnede sig af sig selv osv. Da min nabokone fortalte mig det ,var hun flov over at sige det Fordi hun var bange for, at jeg skulle syntes, det var hende der var blevet mærkelig Men jeg ved ,de fik en ud for at undersøge det smiley

• #30   20. okt 2014 Det lyder da virkelig også slemt Inger.. smiley

Jeg havde glemt at få tegnet indbo, og havde derfor bare fået den tegnet til den 1 nov, for jeg troede kun man kunne den 15 eller den 1. og det var den 16 i denne måned jeg skrev til dem.. Men fik dem kontaktet i dag, så nu gælder vores indbo fra i dag.. hellere være på den sikre side!

Håber dog det var et engangs tilfælde og Lucky bare er blevet mere eller mindre tosset smiley

• #31   20. okt 2014 Er også en gang blevet skræmt fra vid og sans. Vi havde fornyligt købt nyt TV. Vi blev brutalt vækket en nat ved at TV'et blev tændt og der blev skruet op for lyde. Er du vimmer et chock. Der var heldigvis stadig ikke andre i huset end os og vores lidt søvndrukne hunde, der ikke havde reageret på TV'et men på os der fløj op. En ganske kortvarig undersøgelse af fænomenet afslørede at det nye TV havde en meget fancy funktion der gjorde at det tændte helt af sig selv og skruede op for lyden, når der kom en beredskabsmeddelelse. Og det var netop hvad det var der var blevet tændt for. Den var så rimelig irrelevant for os i Køge, da den handlede om et eller andet i Fredericia. Funktionen lod sig heldigvis disable smiley

• #33   20. okt 2014 Mette Marie, jeg tror jeg var hoppet ti meter op i luften, hvis vores tv gjorde det..

Vores var bare tændt på et eller andet ligegyldigt program og det var ikke særlig højt, så tror ikke det var det der skete for os, selvom det havde været fint med mig smiley

Vi var i sommerhus med min mor en uge i august. Og der fik jeg et chok den første morgen, da jeg stod op kl meget tidligt for at lufte Lucky, for fjernsynet kørte, og vi havde ikke haft det tændt, så det kunne ikke være fordi nogen havde glemt at slukke det. nå men jeg slukker det og får luftet lucky og går iseng..
    Dagen efter finder vi så ud af at den tænder hver dag, men vi kunne ikke finde ud af at ændre det, så vi vænnede os til at stå op til et tændt fjernsyn og lige slukke det hver morgen smiley

Kommentér på:
skræmt fra vid og sans fra morgenstunden

Annonce