{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Valg af mobil? I tvivl. {{forumTopicSubject}}

Hejsa (:

Jeg står og skal til at investerer i en ny mobil, men jeg er virkelig meget i tvivl om hvilken en jeg skal købe.

Pt så står mit valg mellem HTC One M8 eller Samsung Galaxy 5 - men jeg er meget usikker på hvilken en der er bedst og hvilken en jeg foretrækker.

Lige nu har jeg HTC One (lillebror til M8) og den har jeg været rimelig glad for, aldrig haft nogle klager omkring den, udover at jeg er nød til at lade den op hver dag, men det er nok ligeså meget mit forbrug som det er telefonen :b

Hvad ville i købe og hvorfor? (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af mobil? I tvivl.
  • #3   24. sep 2014 Samsung har faktisk nogle temmelig gode batterier på de nye telefoner.

Jeg har en Note 3 og der skal dælme noget til før den kan bruges helt op på et døgn.

Men så klart - stort forbrug, så må man også pænt lade op en gang i døgnet.

• #4   24. sep 2014 Jeg har også en Samsung Note 3. Jeg er super glad for den. Det fungere bare og er nem at finde ud af.Jeg havde HTC før, men synes at de 2 sidste fungerede dårligere og dårligere meget hurtigt. Men begge mine forældre har HTC og er glade for dem.

• #5   24. sep 2014 Jeg har Samsung galaxy s4 mini og der har aldrig været noget, den fungerer bare super, selv efter 2 år.. Havde HTC før, men er altså mere tilfreds med Samsung smiley

• #7   24. sep 2014 Spændende at læse om (:

Mike - ja har godt set den, men har ikke læst meget om nogle andre end de 2 jeg overvejer (:

• #8   1. okt 2014 Jeg er stadig meget i tvivl xD

• #9   1. okt 2014 Min far købte i går en Samsung Galaxy Alpha. Meget lækker telefon! smiley

Jeg har en Samsung Galaxy S5, den er jeg meget glad for smiley

• Natchan
    Natchan Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Svar: 36
    #10   1. okt 2014 Jeg er SÅ glad for min Samsung Galaxy S5 smiley Den er helt fantastisk og så holder batteriet i rigtig land tid!
    Den har også en strømbesparende funktion, hvor skærmen bliver sort og hvid, som man kan sætte til hvis man har brug for at snakke/skrive sms/bruge nettet osv. når man næsten ingen batteri har tilbage. Det er så super smart! Jeg har ikke haft brug for det endnu, men nej hvor ville jeg havde været glad for det under stormen Allan sidste år!!!

• #11   1. okt 2014 Har HTC one og den er bare den bedste jeg har haft og det samme med HTC one x

Kommentér på:
Valg af mobil? I tvivl.

Annonce